Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
nooit meer een morgen - marco borsato
mjah,, heel zielig. maaruhm; zo zal het zijn - rob de nijs nog nooit van dat nummer gehoord, tot zondag.. op gezet.. heb lopen janken als een klein kind ![]() mjah, eigenlijk met nog wel meer nummers, maar daar kan ik nu zo 1-2-3 niet opkomen, ik maak het lijstje wel een keer af,wanneer ik ze weet Kus |
![]() |
|
1x gehuild op een nummer. Naja gehuild een paar tranen op farewell van AN. Was wel in de goudvishal dus snel wegvegen en de harde mosher uithangen
![]() ![]() Potentieele tranentrekkers: Napoleon Solo(liveversie) van ATDI. Erg mooi liedje. Nooit verwacht dat ik ATDI nog eens leuk zou vinden ![]()
|
*Silverchair - Ana's Song
*Bush - Letting The Cables Sleep (Now remix) *Dreadlock Pussy - Blue *Brainshake - Sleep Messiah *Jewel _ foolish Games *St. Corporate - Konstantine *Anouk - R U kiddin'me *Agresión - Too Many Years, Care oja.. de soundtrackse vd film Amélie: nr. 4 en nr. 9
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
gisteren bij BoySetsFire was het rielext... zoo hard, zoo intens
wat ome Kor dus al zei: bij after the eulogy, maar dat krijg je gewoon als je je een beetje inleeft in de muziek en de emoties van de band... was cool though niet dat ik daar heb staan janken overigens, dat doe ik in de melkweg wel!
|
![]() |
Ik kreeg bijna tranen in mijn ogen toen ik 'To Make You Feel My Love' van Bob Dylan voor het eerst hoorde. Toen heb ik snel de muziek afgezet, want ik stond in een platenzaak... Zonder bedenken de CD aangeschaft en thuis verder geblèrt...
Daarnaast heeft 'Dedicated' van Paul Carrack mij onlangs -door omstandigheden- ook tot tranen gebracht. |
![]() |
|
Dredg - Sorry but it's over
Postman Syndrome - Interpretive Decorating Staind - Layne (zwak voor Alice in Chains en deze ode is echt om door een ringetje te halen) Jerry Cantrell - She was my Girl allemaal huilen om meisjes nummers. Ik lijk wel gek, maar goed. Je moet toch je zelf bloot kunnen leggen nietwaar? ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
de mooiste liedjes deadlytown | 7 | 22-04-2013 18:53 | |
Lifestyle |
Make-up voor mannen populair Verwijderd | 243 | 28-08-2004 22:19 | |
Muziek |
Het grote "zeik eens een alto af" topic Eresh'kigål | 384 | 06-08-2004 11:58 | |
Muziek |
Wat een Mega Plaat: DJ Tiësto - Traffic! T-i-n-e-z | 37 | 07-10-2003 21:17 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
Muziek |
Om te janken. Black Sugar | 63 | 02-11-2002 17:26 |