Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
@TS: Misschien kan je het voorzichtig met hints ook iets proberen en kijken of zij er dan weer op ingaat. Hints in de vorm van toespelingen, bijvoorbeeld in een smsje. Gaat ze er niet op in dan is het duidelijk en gaat ze er wel op in, dan steeds een stapje verder gaan. En kijken hoe het loopt, als zij jou ook leuk vindt dan komt het vast wel goed. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik vind haar geen snol. cker niet, Ken haar nu bijna 4 jaar, waarvan het eerste jaar dat ik haar kende heel veel met haar opgetrokken heb, en ook nog een weekje "verkering" met haar gehad heb. Volgens mij zoent ze wel vaker met jongens, maar ze heeft nooit een vriend
![]() Die jongen die doet me eigenlijk niet zoveel waar ze mee heeft gezoent, was wel ff balen, maar ik ken hem ook redelijk goed, en hij is ook zo iemand die een wedstrijdje doet wie de meeste dames op de smoel kan pakken in 1 avond. Dus daar zie ik niet echt problemen, maar vind ze me nou leuk, en dan bedoel ik leuker dan alleen een virend??
|
Tja, misschien had ze je niet gezoend als je haar had gezoend en was het contact verpest. Misschien zoende ze die andere jongen omdat ze gewoon zin had om te zoenen en jij haar steeds maar niet zoende..
Ik denk het laatste. Als je eerst iemand weigert te zoenen en het daarna toch doet, dan laat je je gewoon leiden door je geilheid.
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
eerlijk gezegd vind ik de dingen die jij zegt niet echt "tekens" van leuk vinden. Ze heeft gewoon door dat je een aardige jongen bent en dat je wel deugt. Vandaar dat ze best wat meer toe laat dan andere, omdat ze weet dat jij tenminste niet meteen allerlei dingen gaat proberen te ondernemen.
Dat ze zo een smsje stuurt dat ze je mist zegt natuurlijk ook niet zo veel. Je hebt met haar afgesproken dus ja...dan is het logisch dat ze blij is wanneer je er aan komt ![]() Sorry ik heb gewoon het idee dat ze jou niet ziet als boyfriend material. Ik zou gewoon vragen of ze vaker iets met jou alleen wil gaan doen. Als ze daar nou een paar keer mee akkoord gaat dan weet je tenminste dat ze bereid is om moeite in jou te steken en dat ze een soort van geeft om jou. Dat lijkt mij het geschikte moment om te vertellen wat je voor haar voelt
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
joh ik zou gewoon tegen dr zeggen wat je voor dr voelt! wat maakt dat nou uit? de wereld vergaat niet als ze zou zeggen dat het niet wederzijds is
![]() stel dat ze je nou ook leuk vindt maar denkt dat jij haar niet leuk vindt? en jullie blijven allebei maar nix zeggen omdat jullie allebei bang zijn om een blauwtje te lopen! kan dan lang gaan duren! dus: ik zou het lekker zeggen! dan weet je tenminste waar je aan toe bent! wij weten niet hoe zij denkt dus je moet toch echt bij haar zijn ![]() ![]() |
![]() |
|
Loesje zei ooit:
Mislukte liefdes zie ik liever als gelukte blauwtjes maar goed, ik moet zeggen dat ik dat wel een klein beetje ken. maar bedacht laatst dat ik overal waarschijnlijk veel meer waarde aan hecht dan normaal is, dan ik zou moeten doen. er gebeuren veel meer dingen in de zin van, het is nu gezellig, of leuk voor een avondje etc. als ik jou was zou ik haar gewoon nog eens uitnodigen iets te gaan doen, want misschien is zij inderdaad ook wel een beetje bang dat jij niets of minder voor haar voelt. ga gewoon nog eens wat leuks doen en probeer er een beetje achter te komen. communiceren is altijd de beste manier om ergens achter te komen ![]()
||
Citaat:
|
Nou, het kan ook zo zitten:
Zij is verschrikkelijk gek op jou. Aangezien jij die avond niks probeerde denkt ze dat jij haar niet wil. Nu heeft ze misschien met die jongen gezoend om jou jaloers te maken, en om haar eigen zelfvertrouwen weer op te krikken. Dus mensen, misschien is Mayo helemaal geen snollie, maar eigenlijk een heel bang en onzeker meisje. Sail Fan, vertel haar gewoon dat je haar leuk vindt. Zoals al eerder is gezegd in dit topic: de wereld vergaat niet als de liefde niet wederzijds is. Sterker nog, dan heb je tenminste duidelijkheid en kan jij ook verder.
|
![]() |
Ik ken het verhaal en ik vind het vaak ook raar als een meisje iemand niet lijkt te willen en de jongen gaat door lukt het vaak toch.De aanhouder wint, maar ik vind het niet relaxt om mezelf zo op te dringen en als andere mensen dat wel lukt irriteer ik me daar ook vaak aan helemaal als ik eerst dacht dat het meisje mij toch wel leuk vindt, magoed verbeelding of niet, ik zou het gewoon proberen.
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Heb haar gisteren smsje gestuurd met de vraag wat ze ging doen met koninginnendag, en heb inmiddels terug geregen dat ze nog geen plannen had, dus k weer terug sturen dat ik naar enschede ging, en als ze het leuk vond ze wel mee mocht, vervolgens kreeg ik nog een smsje met de vraag wie er nog meer meegingen en dat het haar wel leuk leek, en heb nog een smsje gehad met de vraag of ik vanaaf nog wat te doen had, ze had zin om naar hengelo te gaan, maar ze had nog niemand gevonden die mee ging. Ik heb nog niet terug gesmst, omdat ik vanaond een concert geef, dat pwaarschijnlijk pas tegen een uur of 10 is afgelopen, en moet morgen ochtend ook weer kranten lopen
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Nog niet helemaal goed afgelopen. Donderdag avond was heel erg gezellig, maar zoals ik al had verwacht durfde ik geen aktie te ondernemen. Verder wa ret bijna precies zoals zaterdag, alleen zoende ze toennietmet iemand anders.
Vrijdag zijn we naar enschede geweest, maar dat vond ze geen klote aan, omdat we met een hele kleine groep waren met mensen die ze niet kende, en blijkbaar is ze behoorlijk verlegen en niet iemand die met haar waffel vooraan staat, wat ik wel dacht. Daarna nog in hengelo terrasje gepakt en vervolgens kreeg ze telefoontje dat ze op haar broertje moest passen want haar ouders hadden verjaardag. Dus zijn we naar haar huis gegaan, en hebben filmpje gehuurd. Was erg gezellig. Wel een leuke thriller ![]() groeten Sail fan
|
![]() |
Als je haar verteld wat je voelt ben je meteen zeker als ze je antwoord geeft, of het gevoel wederzijds is.
Maar idd, het kan ook zijn dat je zoveel voor een persoon voelt dat je je dingen gaan verbeelden in jouw voordeel. Ik zou je de raad geven haar gewoon te vertellen wat je voor haar voelt. Dan weet zij meteen wat jij denkt/voelt en dan kan zij je vertellen of het al dan niet wederzijds is. Alvast veel succes, Lieve
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
20/6-22/6 Hellfest (Clisson, Frankrijk) baas | 16 | 24-06-2008 22:14 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[Libanon] Oud-premier Hariri omgekomen bij bomaanslag te Beiroet Gatara | 105 | 23-02-2005 12:52 | |
Lifestyle |
lifestyle evaluatie topic Verwijderd | 480 | 26-04-2004 21:31 | |
Psychologie |
Mode verschijnsel? Verwijderd | 54 | 29-02-2004 10:40 | |
Lifestyle |
bril erwtje | 62 | 18-10-2003 21:58 | |
Muziek |
Wat is beter? MTV-THE BOX-TMF? Stephanus | 56 | 10-08-2002 08:46 |