Advertentie | |
|
![]() |
|
Een poes wordt niet gecastereerd, deze wordt gesteriliseerd. Dit is een operatie dus het ligt eraan hoe laat het gebeurt en of er geen complicaties zijn, of de kat dezelfde dag nog naar huis mag. Bij de kater is het geen echte operatie dus deze mag naar mijn weten vaak nog dezelfde dag naar huis. Hierdoor zijn de kosten voor een poes ook hoger dan die voor een kater.
Voor inenten heb ik ongeveer hetzelfde betaald geloof ik. Over kattenaids weet ik niet al te weel, maar google wel. kattenaids.nl Dierenkliniek nog iets special cats en verder zijn er nog wel wat meer te vinden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ik weet het eigenlijk niet zeker ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En castreren van een poes: de prijzen verschillen heel erg per dierenarts, het is nuttig om ff in de buurt rond te bellen. Bv toen ik onze kat gechipt wilde, varieerden de prijzen van 24 euro tot 55 euro. De moeite van een rondje bellen dus wel waard. En ja, er zit ook zo'n verschil in prijzen bij castreren, maar die weet ik niet meer uit mn hoofd.
||
Citaat:
Even google-en, zou wel schelen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Minder ingrijpend dan castratie bij een poes, dat is echt een operatie.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Studiekeuze: Dierenarts of biologie en route ernaartoe panpoen. | 3 | 04-05-2016 17:22 | |
Flora & Fauna |
Huisdier thuis inslapen.. doen de meeste/veel dierenartsen dit? Rikje18 | 3 | 25-06-2015 12:10 | |
Studeren |
Dierenarts Roosss11 | 3 | 09-05-2011 12:52 | |
Studeren |
dierenarts? sjefke | 6 | 01-04-2005 16:09 | |
Flora & Fauna |
momenten bij de dierenarts Verwijderd | 14 | 09-12-2004 15:39 | |
Flora & Fauna |
Hoe krijg je een poes bij de dierenarts? Onbekende | 12 | 30-11-2002 15:48 |