Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-04-2004, 15:33
Fade of Light
Fade of Light is offline
allo,

Als ik alles delete van history tot cookies, dan krijg ik bij autocomplete nog steeds sommige url's te zien. Zoals dit "http://**?id="%20echo%20'24';%20/" (ik was iets aan het testen ). Het betreft hier een url of 10. Ook staan er de gebruikelijke dingen als de namen van alles wat op je desktop staat en alles wat in je favorites staat, maar ik heb alles erop nagepluist en ik kan die url daar niet vinden, nog in het register. HEt maakt me op zich niet zoveel uit, maar als het wegkon is het fijner, nu staan sommige dingen bovenaan, waardoor ik moet scrollen voor de autocomplete *is lui* en het is gewoon iets raars, waar ik wel een oplossing voor zou willen. Dus weet je hoe het op te lossen, schroom je niet het te melden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-04-2004, 17:07
freyk
freyk is offline
Uuhm,..is het misschien tijd om ff windows washer te gebruiken?
Je kan beter alles automatisch laten verwijderen, want als je handmatig iets wist kunnen er problemen ontstaan.

Offtopic: Ik schroom me er ff niet voor om ff reclame te maken voor dit geweldige programma
Oud 24-04-2004, 17:43
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
freyk schreef op 24-04-2004 @ 18:07 :
Je kan beter alles automatisch laten verwijderen, want als je handmatig iets wist kunnen er problemen ontstaan.
Nee jongen, het zijn maar url's....
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 18:47
Flshman
Flshman is offline
Of je haalt je geschiedenis even leeg, dat werkt naar mijn idee toch ook?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 19:18
freyk
freyk is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 24-04-2004 @ 18:43 :
Nee jongen, het zijn maar url's....
Citaat:
Flashman schreef op 24-04-2004 @ 19:47 :
En die twee dingen wist windows washer automatisch.
(het heeft ooit 3.2 gig aan pure zooi verwijdert )
Oud 24-04-2004, 23:14
Parasietje
Parasietje is offline
Gebruik mozilla en meteen ben je van alle problemen verlost.
Grootste bezwaren van IE:
-> Bijhouden van history log van alle sites en mails, zelfs al heb je alles gewist
-> enorme beveiligingsrisico's
-> Foute implementaties van www-protocol
-> geen tabbed browsing
-> Onvolledige software, je moet x aantal programma's erbij gebruiken om 't te laten doen wat 't moet.

Iedereen die mozilla heeft gebruikt en weer naar IE gaat, is SM'er hoogste klasse!
Oud 24-04-2004, 23:17
Manuzhai
Manuzhai is offline
Het www-protocol bestaat niet. Waarschijnlijk bedoel je het HyperText Transfer Protocol, oftewel HTTP. Verder zou ik ook Firefox gebruiken.
Oud 25-04-2004, 08:52
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Flashman schreef op 24-04-2004 @ 19:47 :
Als dat het zou zijn, dan zou ik dit topic niet posten

Ik zal eens kijken voor een andere browser Ik moet er wel een hebben die NIET de lay out van sites anders laat zien dan zoals IE dat doet. Ik zal wel eens kijken :]

freyk: bedankt voor je tooltip, maar ik doe het liever handmatig, wat ook moet kunnen

edit: welke eikel heeft de titel veranderd? Daardoor kreeg ik dus als antwoord "gewoon gescheidenis legen", for fuck sake, blijf met je poten van de titel af als die goed is.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 10:00
Seven of Wands
Seven of Wands is offline
Citaat:
freyk schreef op 24-04-2004 @ 18:07 :

Offtopic: Ik schroom me er ff niet voor om ff reclame te maken voor dit geweldige programma
Offtopic: Ik durfde het al niet te zeggen, maar per post noem je wel minstens één keer de naam/geef je de link....
en terecht, want het is een TOP-programma..*hmm.. doet het nu zelf ook *
Oud 25-04-2004, 10:20
dafelix
dafelix is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 25-04-2004 @ 09:52 :
Als dat het zou zijn, dan zou ik dit topic niet posten

Ik zal eens kijken voor een andere browser Ik moet er wel een hebben die NIET de lay out van sites anders laat zien dan zoals IE dat doet. Ik zal wel eens kijken :]

freyk: bedankt voor je tooltip, maar ik doe het liever handmatig, wat ook moet kunnen

edit: welke eikel heeft de titel veranderd? Daardoor kreeg ik dus als antwoord "gewoon gescheidenis legen", for fuck sake, blijf met je poten van de titel af als die goed is.
Tooltip == dat gele balkje wat je krijgt zodra je je muisaanwijzer over iets heenhaalt, waar dan wat info over wordt gegeven

Het promoten van Firefox in dit soort berichten vindt ik een beetje flauw, ik vind het ook een betere browser dan IE, maar dat lost het probleem van de TS nog niet op. Natuurlijk kan je het als optie erbij geven, maar iemand alleen te laten switchen van browser om zo'n reden....
Oud 25-04-2004, 11:07
freyk
freyk is offline
Citaat:
Parasietje schreef op 25-04-2004 @ 00:14 :
Gebruik mozilla en meteen ben je van alle problemen verlost.
Welke Mozilla browser gebruik je dan?
Mozilla 1.6 of Mozilla Firefox 0.8
Oud 25-04-2004, 11:10
freyk
freyk is offline
Citaat:
Seven of Wands schreef op 25-04-2004 @ 11:00 :
Offtopic: Ik durfde het al niet te zeggen, maar per post noem je wel minstens één keer de naam/geef je de link....
en terecht, want het is een TOP-programma..*hmm.. doet het nu zelf ook *
Offtopic:
Ik maak alleen reclame voor programma's die uitstekend werken
en nog eens handig zijn voor je pc
Oud 25-04-2004, 11:17
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
dafelix schreef op 25-04-2004 @ 11:20 :
Tooltip == dat gele balkje wat je krijgt zodra je je muisaanwijzer over iets heenhaalt, waar dan wat info over wordt gegeven
Shit, dacht ik een originele, treffende naam te hebben pfft :]

Citaat:
Het promoten van Firefox in dit soort berichten vindt ik een beetje flauw, ik vind het ook een betere browser dan IE, maar dat lost het probleem van de TS nog niet op. Natuurlijk kan je het als optie erbij geven, maar iemand alleen te laten switchen van browser om zo'n reden....
tja, you got a point
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 11:33
freyk
freyk is offline
Citaat:
Je moet gewoon Windows Washer en Mozilla Firefox gaan gebruiken
Oud 30-04-2004, 17:33
Parasietje
Parasietje is offline
Ik vind het niet echt flauw. Als iemand jou zou zeggen dat hij problemen heeft met het afspelen van .mp3-bestanden door ze naar .wav te converteren en ze dan met 'windows geluidsrecorder' af te spelen, zou je ook meteen zeggen: "Neem winamp!". Het is misschien een scheve vergelijking, maar als firefox niet zou gepromoot worden van mond-tot-mond reclame zou iedereen nog steeds IE gebruiken bij gebrek aan beter...
Oud 30-04-2004, 18:02
Lil' Stef
Lil' Stef is offline
Citaat:
freyk schreef op 24-04-2004 @ 20:18 :
En die twee dingen wist windows washer automatisch.
(het heeft ooit 3.2 gig aan pure zooi verwijdert )
bij mij net 4 gig!!!
Met citaat reageren
Oud 30-04-2004, 22:42
dafelix
dafelix is offline
Citaat:
Parasietje schreef op 30-04-2004 @ 18:33 :
Ik vind het niet echt flauw. Als iemand jou zou zeggen dat hij problemen heeft met het afspelen van .mp3-bestanden door ze naar .wav te converteren en ze dan met 'windows geluidsrecorder' af te spelen, zou je ook meteen zeggen: "Neem winamp!". Het is misschien een scheve vergelijking, maar als firefox niet zou gepromoot worden van mond-tot-mond reclame zou iedereen nog steeds IE gebruiken bij gebrek aan beter...
[mierenneukmodus]
mond-op-mond reclame
[/mierenneukmodus]

maar voor de rest ben ik het helemaal met je eens
(although je het natuurlijk als alternatief kan bieden)
Oud 01-05-2004, 10:21
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Parasietje schreef op 30-04-2004 @ 18:33 :
Eh, dat is een foute vergelijking. In jouw analogie gaat het om "erg moeilijk moeten doen" om uiteindelijk je doel te bereiken. Dat is bij mij absoluut niet het geval.

JE had beter kunnen zeggen: "als iemand zijn geschiedenis van afgespeelde mp3'tjes niet wil laten zien en de history wil legen, en dat lukt bijna met wmp, maar er zit een rare bug in waarvoor je een oplossing vraagt." en je dan als advies geeft "neem winamp". Dan heb je een eerlijke vergelijking, en valt ook meteen op dat het advies 'neem winamp' niet echt terecht is
Met citaat reageren
Oud 01-05-2004, 12:12
freyk
freyk is offline
[forumbaas-mode]
Laten we met z'n alleen ON-TOPIC blijven hé
[/forumbaas-mode]

Fade of Light, is je probleem nou opgelost of niet?
Oud 01-05-2004, 12:40
Fade of Light
Fade of Light is offline
zie jij een oplossing staan?

oftewel: nee
Met citaat reageren
Oud 01-05-2004, 12:51
freyk
freyk is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 01-05-2004 @ 13:40 :
zie jij een oplossing staan?

oftewel: nee
Nou, dan kijk je niet goed, want ik zie hier genoeg oplossingen staan:
- Verwijder automatisch je history met Windows Washer
(handmatig wissen raad ik je niet aan)

- en/of Mozilla firefox als browser gebruiken

Dus ik zou zeggen, probeer eerst maar de eerste oplossing.
Oud 01-05-2004, 13:05
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
freyk schreef op 01-05-2004 @ 13:51 :
Nou, dan kijk je niet goed, want ik zie hier genoeg oplossingen staan:
- Verwijder automatisch je history met Windows Washer
(handmatig wissen raad ik je niet aan)

- en/of Mozilla firefox als browser gebruiken

Dus ik zou zeggen, probeer eerst maar de eerste oplossing.
ik wil graagt een oplossing die altijd werkt en niet een 'try for free' oplossing. Daarbij zou ik willen weten waar het aan ligt, want het is volgens mij gewoon een url die gewist zou moeten worden uit de history. Ik zou dus liever weten hoe het komt, dan hoe ik het met allerlei tooltjes kan oplossen. Dus nee de 'oplossing' staat (nog) nergens
Met citaat reageren
Oud 01-05-2004, 13:37
freyk
freyk is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 01-05-2004 @ 14:05 :
ik wil graagt een oplossing die altijd werkt en niet een 'try for free' oplossing. Daarbij zou ik willen weten waar het aan ligt, want het is volgens mij gewoon een url die gewist zou moeten worden uit de history. Ik zou dus liever weten hoe het komt, dan hoe ik het met allerlei tooltjes kan oplossen. Dus nee de 'oplossing' staat (nog) nergens
Offtopic:
Waarom zo moeilijk doen als het makkelijk kan?

Gewoon dat "tooltje" Windows washer gebruiken,...en binnen een paar seconden is je history geleegt,
en je pc mooi en netjes schoongemaakt!

En voor een 'try for free' tooltje, is er altijd wel een crack

Reageren

Regels voor berichten