Advertentie | |
|
![]() |
|
Uuhm,..is het misschien tijd om ff windows washer te gebruiken?
Je kan beter alles automatisch laten verwijderen, want als je handmatig iets wist kunnen er problemen ontstaan. Offtopic: Ik schroom me er ff niet voor om ff reclame te maken voor dit geweldige programma ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
(het heeft ooit 3.2 gig aan pure zooi verwijdert ![]()
||
Citaat:
![]() Ik zal eens kijken voor een andere browser ![]() freyk: bedankt voor je tooltip, maar ik doe het liever handmatig, wat ook moet kunnen ![]() edit: welke eikel heeft de titel veranderd? Daardoor kreeg ik dus als antwoord "gewoon gescheidenis legen", for fuck sake, blijf met je poten van de titel af als die goed is. |
![]() |
||
Citaat:
![]() en terecht, want het is een TOP-programma..*hmm.. doet het nu zelf ook ![]()
||
Citaat:
![]() Het promoten van Firefox in dit soort berichten vindt ik een beetje flauw, ik vind het ook een betere browser dan IE, maar dat lost het probleem van de TS nog niet op. Natuurlijk kan je het als optie erbij geven, maar iemand alleen te laten switchen van browser om zo'n reden....
||
Citaat:
Mozilla 1.6 of Mozilla Firefox 0.8
||
Citaat:
Ik maak alleen reclame voor programma's die uitstekend werken en nog eens handig zijn voor je pc ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik vind het niet echt flauw. Als iemand jou zou zeggen dat hij problemen heeft met het afspelen van .mp3-bestanden door ze naar .wav te converteren en ze dan met 'windows geluidsrecorder' af te spelen, zou je ook meteen zeggen: "Neem winamp!". Het is misschien een scheve vergelijking, maar als firefox niet zou gepromoot worden van mond-tot-mond reclame zou iedereen nog steeds IE gebruiken bij gebrek aan beter...
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
mond-op-mond reclame [/mierenneukmodus] maar voor de rest ben ik het helemaal met je eens ![]() (although je het natuurlijk als alternatief kan bieden)
||
Citaat:
JE had beter kunnen zeggen: "als iemand zijn geschiedenis van afgespeelde mp3'tjes niet wil laten zien en de history wil legen, en dat lukt bijna met wmp, maar er zit een rare bug in waarvoor je een oplossing vraagt." en je dan als advies geeft "neem winamp". Dan heb je een eerlijke vergelijking, en valt ook meteen op dat het advies 'neem winamp' niet echt terecht is ![]() |
![]() |
|
[forumbaas-mode]
Laten we met z'n alleen ON-TOPIC blijven hé ![]() [/forumbaas-mode] Fade of Light, is je probleem nou opgelost of niet? ![]()
||
Citaat:
- Verwijder automatisch je history met Windows Washer (handmatig wissen raad ik je niet aan) - en/of Mozilla firefox als browser gebruiken ![]() Dus ik zou zeggen, probeer eerst maar de eerste oplossing. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Waarom zo moeilijk doen als het makkelijk kan? ![]() Gewoon dat "tooltje" Windows washer gebruiken,...en binnen een paar seconden is je history geleegt, en je pc mooi en netjes schoongemaakt! ![]() En voor een 'try for free' tooltje, is er altijd wel een crack ![]()
|
![]() |
|
|