Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2004, 23:20
heartbroken
heartbroken is offline
Ik ben egt heel erg gek op een jongen, maar er zijn 2 problemen hij woont heel ver weg (ik woon in de buurt van nijmegen en hij in dordrecht) en hij is een player, tenminste hij voldoet aan elke eis. Maar ik tog wil ik hem niet loslaten, ik weet zeker dat ik nooit meer iemand tegenkom die ik zo leuk zal vinden en die zo goed bij me past, hij heeft alles wat ik wil. Maar hij is al 23, maar dan moet hij toch een keer veranderen?Ik weet helemaal niet meer wat ik moet doen..kan iemand mij advies geven over wat ik moet doen om hem misschien toch te kunnen veranderen en hoe ik hiermee om moet gaan?

Liefs Nicole
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-04-2004, 23:35
Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
1x playen
Oud 28-04-2004, 23:39
sail fan
sail fan is offline
Ik denk dat je zoiets moeilijk uit iemand kan krijgen, maar mischien ben je ook wel de ware persoon voor hem, en wil hij jou ookm niet kwijt, en wil dat player leven van hem daarvoor wel opgeven. Ik zou dat in ieder geval wel doen, al kan ik me niet voorstellen dat ik een player zou zijn.Sorry voor de foute formulering, maar heb net een verjaardag gehad.
Oud 28-04-2004, 23:43
Daevrem
Daevrem is offline
Het 'slimste' wat je kunt doen is hem 'playen' voor hij jou 'played'.

Veel succes...
Oud 28-04-2004, 23:51
Verwijderd
Waar slaat het nou weer op dat je zeker weet dat je nooit iemand tegen zult komen die net zo leuk vindt en die net zo goed bij je past. Als hij je alleen maar zou willen playen, past ie toch al niet goed bij je. Je hebt het nu al over zijn negatieve kant, dan is hij echt niet jouw perfecte 'match.'

Als je het echt gelooft, nou neem dan het risico en pak wat je pakken kan. Dat is dan beter dan niets doen en nooit meer iemand tegenkomen die je zo leuk vindt, eh. Dan heb je de liefde tenminste ooit ervaren. *kuch* En wie weet, groeit er wel een relatie uit voort.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 07:11
Verwijderd
Je moet het zelf weten maar je hebt het idd nu al over de negatieve kant van hem. Als ik jou was had ik hem nu al gedumpt of er niets meebeginnen. Want ook al is hij 23 jaar een player ben je wel langer. Ook al zal hij bijdraaien dan verandert hij wel iets. Hij zal meer gesloten worden, minder van zichzelf blootgeven.

Want als hij stopt met playen, ik blijf die term haten, dan verstoot hij een stukje van zichzelf. En dat zal niet zonder gevolgen zijn. Denk daar goed over na.

Good luck.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 07:30
Verwijderd
Wat zijn de eisen van playen?

Het is meer een imago vind ik.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 07:37
Verwijderd
Yep dat is waar.

Globaal gezien;

-vlotte babbel.
-alles zeggen wat zij wilt horen.
-het gaat vaak maar om 1 avond.
-merkkleding.
-opschepperig.
-ijdel.
-meestal Puma schoenen, vraag niet waarom maar het is zo.

Ik zeg niet dat als je aan sommige van deze dingen voldoet dat je dan een player bent. Maar als je aan alle eisen voldoet moet je eens bij jezelf gaan nadenken of je idd een player bent.

Zo ja ??
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 09:30
Sparkle.
Sparkle. is offline
Haha, ach volgens mij heeft elk meisje in haar leven wel zo'n periode/persoon gehad.
Je kunt wel denken van "ooh hij is geweldig, kom nooit meer zo iemand tegen".
UUh wrong...

Gewoon nu ervan genieten, maar je niet laten gebruiken. (lees: niets doen, wat je niet wilt doen. Of niets doen, waarvan je later denkt dat je er spijt van kunt krijgen)
En, niet rot bedoeld hoor, maar je moet het niet te serieus nemen...
Oud 29-04-2004, 12:15
Stitch
Stitch is offline
'hij heeft alles wat ik wil' zeg jij??? als je het erg vind dat die zo'n player is dan heeft die blijkbaar niet alles wat jij wilt...dat zit namelijk toch ook in hem en hoort toch bij hem ofnie?
jammer dat je denkt dat je nooit meer iemand tegen zal komen die je zo leuk vindt als hem er zijn namelijk ontzettend veel lieve jongens die meisjes wel met respect behandelen en niet 'playen'
als het echt zo'n player is als jij zegt/denkt dan weet ik zeker dat je later spijt zal krijgen dat je zoveel tijd in zo'n jongen hebt gestoken...

suc6
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 12:53
Gaea
Gaea is offline
Playen, en dan mag jij hem dumpen
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 14:37
heartbroken
heartbroken is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 29-04-2004 @ 00:51 :
Waar slaat het nou weer op dat je zeker weet dat je nooit iemand tegen zult komen die net zo leuk vindt en die net zo goed bij je past. Als hij je alleen maar zou willen playen, past ie toch al niet goed bij je. Je hebt het nu al over zijn negatieve kant, dan is hij echt niet jouw perfecte 'match.'

.
Ik ken hem al een jaar dus ik denk dat je dan zo onderhand wel iemands negatieve kanten ziet..tog?En iedereen heeft positieve en negatieve kanten..

Maar ik wil hem dus wel...Ik weet zo zeker dat ik niemand meer tegen zal komen die ik zo leuk vind, omdat ik bepaalde dingen had van wat ik wilde en zocht in een jongen..en dat was voordat ik hem leerde kennen. Hij heeft het allemaal... maar jah hoe win ik hem nou helemaal voor mezelf?

Liefs xxx
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 14:41
Punkygirl
Punkygirl is offline
Een player win je nooit helemaal voor jezelf..
Tenzij je een super model bent, die dikke tieten en lekkere kont heeft en gewoon alles voor hem is..
maar alsnog zal hij blijven verlangen naar vrijheid..
Oud 29-04-2004, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Punkygirl schreef op 29-04-2004 @ 15:41 :
Een player win je nooit helemaal voor jezelf..
Tenzij je een super model bent, die dikke tieten en lekkere kont heeft
Probleem is dan hoe hij jou voor zichzelf krijgt....

Gewoon niet aan beginnen is het ook makkelijker om er over heen te komen.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 15:04
Verwijderd
Citaat:
heartbroken schreef op 29-04-2004 @ 15:37 :
Ik ken hem al een jaar dus ik denk dat je dan zo onderhand wel iemands negatieve kanten ziet..tog?En iedereen heeft positieve en negatieve kanten..

Maar ik wil hem dus wel...Ik weet zo zeker dat ik niemand meer tegen zal komen die ik zo leuk vind, omdat ik bepaalde dingen had van wat ik wilde en zocht in een jongen..en dat was voordat ik hem leerde kennen. Hij heeft het allemaal... maar jah hoe win ik hem nou helemaal voor mezelf?

Liefs xxx
Bij een jaar, ja dan begin je daar een klein beetje last van te hebben. Als je iemand echt goed kent, dan.

Maar kom op zeg, je bent 18. Je werd echt nog weleens verliefd. Mensen veranderen en wat je in een ander zoekt verandert ook, waarom denk dat er zo weinig relaties zijn die een leven lang standhouden?

En als hij niet voor jezelf te winnen valt, is hij dus niet zo perfect. Dat lijkt me duidelijk. En er is geen truukje voor. Hij wil je of hij wil je niet en daar ben jij van afhankelijk. Dus succes.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 15:07
Verwijderd
Als een player volgens jou degene is die het beste bij je past, wie ben jij dan? Iemand die zich graag laat playen?
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 15:13
duivelaartje
duivelaartje is offline

Als je weet dat het een player is en je wilt niet met een player, waarom wil je dan iets met hem?

Wat moet je ermee? Niks... behalve als je "geplayed" wil worden.

Ahh.... ik weet het niet.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 15:34
pyres
pyres is offline
Citaat:
Daevrem schreef op 29-04-2004 @ 00:43 :
Het 'slimste' wat je kunt doen is hem 'playen' voor hij jou 'played'.

Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 15:47
Arox
Arox is offline
Wat moet je met een player?

Neuken natuurlijk
Oud 29-04-2004, 18:11
Buffy
Buffy is offline
Citaat:
sybje schreef op 29-04-2004 @ 08:37 :
Yep dat is waar.

Globaal gezien;

gheghe, dus je moet bij een leuke jongen eerst naar zn voeten kijken of ie misschien ook puma's aanheeft?
"je hebt puma's aan, dikke player dat je bent! "
Oud 29-04-2004, 18:15
Verwijderd
Met een player moet je spelletjes spelen. Mens erger je niet, dammen, schaken, blackjack. Er zijn genoeg spelletjes.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 18:19
juno
juno is offline
Duik er maar in en leer een wijze les. Hard, maar effectief. En kom niet na afloop bij ons klagen dat het zo'n player is.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 18:40
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 29-04-2004 @ 16:07 :
Als een player volgens jou degene is die het beste bij je past, wie ben jij dan? Iemand die zich graag laat playen?
Dit vroeg ik me ook al af. Wie valt er op een 23-jarige player anyway?
Oud 29-04-2004, 19:01
snoodaard
snoodaard is offline
Ik ben zo godsvergeten bang dat 'playen' ooit in de Dikke van Dale opgenomen zal worden
Oud 29-04-2004, 19:31
Verwijderd
Citaat:
sybje schreef op 29-04-2004 @ 08:37 :
Yep dat is waar.

Globaal gezien;

-vlotte babbel.
-alles zeggen wat zij wilt horen.
-het gaat vaak maar om 1 avond.
-merkkleding.
-opschepperig.
-ijdel.

Zo ja ??
Gelukkig
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-04-2004, 20:09
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Kronkeltje schreef op 29-04-2004 @ 19:40 :
Dit vroeg ik me ook al af. Wie valt er op een 23-jarige player anyway?
Bestaan er uberhaupt wel 23-jarige players?

Die vind ik zielig
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 20:49
Saimun
Saimun is offline
Citaat:
Zlatani10 schreef op 29-04-2004 @ 00:35 :
1x playen
Oud 29-04-2004, 20:54
rubenrtv
rubenrtv is offline
bitchslappen als ie je dist, altijd grappig
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 21:10
DvoorA
DvoorA is offline
players zijn nooit goed voor je...ze vernederen je omdat ze denken dat je een spelletje bent. Stop ermee, tenzij je aan wederzijds gebruik doet.
Oud 30-04-2004, 11:29
Jessy
Jessy is offline
Ik herken het wel,

Ik ontmoette een jongen die werkelijk alles had dat mij aansprak.
je maakt wel eens een voorstelling van 'wat jouw perfecte jongen zou zijn' en hij voldeed daar helemaal aan
Ik helemaal verliefd op hem, en hij op mij..(dacht ik)

Totdat ik zijn ware aard leerde kennen en dus bleek dat ie een heel harem wijven achter zich aan had en ze stuk voor stuk gebruikte
Toch kon ik hem niet vergeten, en iedere keer smelte ik weer door zijn mooie praatjes waarna ik me achteraf knap stom voelde.

ik ben nu een jaar verder en heb een goede les geleerd. Hoe aardig en leuk hij ook over komt..players veranderen niet.
Even dacht ik werkelijk dat hij veranderd was, hij had al 5 maanden een vaste vriendin en schreeuwde van de daken dat het z'n ware liefde was en dat hij veranderd was, totdat hij weer een ander leuk meisje zag en vreemdging.

dat bewijst maar weer..ze veranderen NOOIT!

Ik heb het contact verbroken omdat ik me anders toch weer liet verleiden en kom hem af en toe nog eens tegen in de kroeg.

het doet me niks meer als ik hem zie, het gevoel is weg, een gedeelte doordat ik nu weet hoe hij is, maar ook omdat ik zelf het contact verbroken heb (wat zeker heeft geholpen!)

Ik kan je maar 1 tip geven ; Vergeet hem.
ten eerste woont hij ver weg, ten tweede zal hij nooit te vertrouwen zijn.

Er zijn meer vissen in de zee, en je zal zien, na een tijdje vergeet je hem..dat is nu misschien onvoorstelbaar maar het gebeurt echt

Succes
Met citaat reageren
Oud 30-04-2004, 11:30
Verwijderd
Citaat:
heartbroken schreef op 29-04-2004 @ 00:20 :
Ik ben egt heel erg gek op een jongen, maar er zijn 2 problemen hij woont heel ver weg (ik woon in de buurt van nijmegen en hij in dordrecht) en hij is een player, tenminste hij voldoet aan elke eis. Maar ik tog wil ik hem niet loslaten, ik weet zeker dat ik nooit meer iemand tegenkom die ik zo leuk zal vinden en die zo goed bij me past, hij heeft alles wat ik wil. Maar hij is al 23, maar dan moet hij toch een keer veranderen?Ik weet helemaal niet meer wat ik moet doen..kan iemand mij advies geven over wat ik moet doen om hem misschien toch te kunnen veranderen en hoe ik hiermee om moet gaan?

Liefs Nicole
Hey, hij woont bij mij !! ... alsie het echt erg doet, en je heb een raltie... ; dumpen! Laat je niet gebruiken....
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 21:43
heartbroken
heartbroken is offline
Thnx voor alle adviezen, ik ga er t beste van maken, vrijdag komt hij naar mij, ik ga t nog 1x proberen en als t niej lukt....laterzzz... ook al ben ik bang dat ik daar heel veel verdriet van zal hebben...want ik ben egt heeeeel erg gek op m...maarjah als t niej gaat gaat t niej tog?Maar indd als je 23 bent en dan nog player...miss is t dan wel hopeloos...jammer genoeg

liefs nicole
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 12:19
sunflower83
sunflower83 is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 29-04-2004 @ 21:09 :
Bestaan er uberhaupt wel 23-jarige players?

Die vind ik zielig

zit er dan een leeftijd aan verbonden?? aan playen
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 12:35
Elmoo
Elmoo is offline
Player en ver weg wonend?? Niet echt een goed idee he?!
Oud 07-05-2004, 14:53
Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Jeetje, typ eens gewoon!

Verder, mensen veranderen niet qua karakter. Eens een player, voor altijd een player in zijn hart. Je zult hem dus nooit helemaal voor jezelf hebben. Mocht je in een relatie stappen met het doel voor ogen vanalles aan hem te veranderen, dan is die relatie al gedoemd te mislukken. Zo ook in dit geval. Niet doen dus!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 23:09
Sweet-Suzy
Sweet-Suzy is offline
Citaat:
Avalon_Mae schreef op 07-05-2004 @ 15:53 :
Jeetje, typ eens gewoon!

Verder, mensen veranderen niet qua karakter. Eens een player, voor altijd een player in zijn hart. Je zult hem dus nooit helemaal voor jezelf hebben. Mocht je in een relatie stappen met het doel voor ogen vanalles aan hem te veranderen, dan is die relatie al gedoemd te mislukken. Zo ook in dit geval. Niet doen dus!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 23:40
Verwijderd
Players zijn mensen die duidelijk een hobby moeten gaan zoeken.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 23:47
Glory
Glory is offline
Citaat:
eXo schreef op 09-05-2004 @ 00:40 :
Meisjes die verliefd worden op players ook
Oud 08-05-2004, 23:48
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
DUH! Die hebben ze al: meisjes playen.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 00:57
Faery
Faery is offline
Citaat:
Warhammeren. (h)
Oud 09-05-2004, 10:23
xxsense
xxsense is offline
Wat moet je met een player...? Mee spelen d8 ik zo...
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 13:27
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
Glorybox schreef op 09-05-2004 @ 00:47 :
Meisjes die verliefd worden op players ook
Ietwat ondoordachte opmerking van je moet ik zeggen, als het je zelf nog nooit overkomen is kan je makkelijk praten maar op dit moment kan ik me wel verplaatsen in het meisje in zo'n geval, het is niet zo makkelijk om uit die roes te stappen als mensen hier denken..
Oud 09-05-2004, 17:01
summer1986
summer1986 is offline
Ik herken mezelf erg in je verhaal en in dat van Jessy. Uit jouw reacties komt duidelijk naar voren dat je stapelgek op hem bent, en stiekem toch niet luistert naar de 'goede adviesen' die hier worden gegeven. Als ik nu tegen je zeg dat je niet meer met hem om moet gaan, doe je dat toch wel, want dat deed ik toendertijd ook Ik zag hem, en ik was verliefd. Voor hem gold hetzelfde zei ie. Hij was perfect en ik was er van overtuigd dat nooit iemand tegen zou komen waar ik beter mee zou matchen als met hem. Als je zo verliefd bent...moet je er zelf gewoon achterkomen dat je dat beter niet kunt zijn. Bij mij heeft dat ong. 1.5 jaar geduurd. In die tijd ben ik 3x verliefd op hem geweest. Waarvan ik 2x blind was voor z'n ware aard. En de 3e keer heb ik tijdje met hem gezoend met precies dezelfde bedoelingen als mij. En toen hij verliefd werd, heb ik hem teruggepakt.

Maar wat ik wil zeggen is. Let goed op, ik denk niet dat je nog helder kan zien omdat je TE verliefd bent, maar probeer wel zijn slechte kanten te zien!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten