Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik snap best dat hij zich gepasseerd voelt, hij wilde ook dat we op dezelfde manier met elkaar om zouden gaan.
Maar hij is altijd een jongen geweest die heel eerlijk was die zei waar hij mee zat en vooral tegen mij. Waarom zou hij dit dan dit keer niet doen? Ik heb al eerder een vriend gehad en hij een vriendin, en toen is onze vriendschap ook niet verandert
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Het feit dat hij langs kwam om vervolgens weer weg te gaan toen hij jou met je huidige vriend zag geeft ook sterk aan dat hij er niet ermee om kan gaan. Als hij je vriend echt een minderwaardige lul vond dan had hij het wel openlijk aan hem toegegeven. Het is gweoon jouw schuld. Jij hebt hem laten vallen en teleur gesteld.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
MAar ik was degene die hem belde om te gaan zwemmen, stadten, filmpjes kijken en dat soort dingen
|
![]() |
joehoe.. ik ben een keer gequote omdat iemand het met me eens was
![]() maar misschien kan het nog wel goedkomen, moet jij je ook wat aardiger opstellen eerlijk gezegd snap ik niet waarom jij nou zo boos op hem bent nou heeft ie gevraagd of je langkomt, maar nou hoeft het van jou niet meer kijk, het is lullig van die discriminerende opmerkingen, maar kennelijk had hij altijd al zo'n soort opvatting over mensen uit een ander land en toen was je toch ook goed bevriend met hem Als ik jou was, zou ik het proberen uit te praten, maar de volgende zin maakte mij de situatie duidelijk: Nu is het gewoon zo dat ik al ongeveer een jaar davy heel weinig zie, hij vroeg in het begin wel of ik mee ging stappen, maar ik wist dathij dan allemaal dat kleffe weer zou willen, maar ik wilde dat niet meer, ik had nou een vriend. Vind je het gek dat het contact is verslechterd..?! owja.. ik moet toch nog even zeggen dat je vijand zonder h schrijft..
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Nu een tijd later, heb ik contact met hem gezocht, hem gevraagt waarom hij zo deed, en waarom het nu zo is tussen ons (ik heb hem al een aantal maanden niet meer gezien)
De reden dat ik contact met hem zocht was dat ik van zijn beste vriend hoorde dat het niet zo goed met hem ging, hij zou moeten verhuizen en zijn vriendin had hem laten zitten. Hij dronk veel en deed rare dingen. Hij heeft toegegeven dat hij mij voor minder aanzag omdat ik een "zwarte" vriend heb. Hij heeft zijn spijt betogen, omdat hij nu wel doorheeft dat mijn vriend me heel gelukkig maakt. Dus het is opzich uitgepraat, en ik zou het hem niet kwalijk moeten nemen, ik doe het wel en ik weet niet goed waarom.. misschien omdat een jaar van vriendschap is weggegooit Hij heeft me laten weten dat hij graag weer veel contact met me wil, mijn vriend ziet dat liever niet, vanwege ons verleden en de dingen die hij over me vriend heeft gezegt. Ik denk dat jullie gelijk hebben, mensen groeien uit elkaar.. Ik wil hem best af en toe spreken, maar een beste vriend? nee niet meer.. Bedankt voor al jullie reacties
||
Citaat:
|
![]() |
|
davy was verliefd en is dat nog steeds. Simple. Verliefdheid en een meisje dat een relatie heeft met een andere jongen gaan nou eenmaal niet samen. Hij hoeft helemaal geen racist te zijn. Hij denkt alleen, waarom in vredesnaam die Angolees en niet ik?!!!
Mannen zijn nu eenmaal niet goed in delen. Mark ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Dat meisje ben ik ook best intiem mee geweest, en nu is ze verliefd op mijn beste vriend... maar ze doet niks, ze durft niet... het maakt me helemaal kapot ![]() ontopic: Ik snap best wel van je vriend dat hij liever niet wil dat jij weer contact met hem zoekt, maar dat is een keuze die jij maakt... Hij kan er duidelijk niet mee omgaan, nog steeds niet... dus ik weet niet of het wel zo verstandig is om nog verder contact te zoeken met hem. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|