Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2004, 19:55
Verwijderd
Sinds een maandje ga ik veel met een jongen om.. we zoenen en we bellen, smsen en spreken af, dus ik dacht dat het allemaal wel heel goed gaat.
Maar nu heb ik hem pas een smsje gestuurd met daarin: Ik denk aan je.. (Nou niet heel overdreven smsje toch?)
en daar krijg ik dus helemaal niks op terug en dat is nu twee dagen geleden.

Is dat nu iets wat heel normaal is bij jongens of ziet hij me gewoon niet meer zitten?
Maar als een jongen een meisje niet meer ziet zitten dan kan hij dat toch wel even duidelijk maken door mij dat te vertellen..toch!?

Weet iemand wat dit kan betekenen?? Is het normaal dat jongens dagen niks meer van zich laat horen..zomaar opeens..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-06-2004, 19:57
punkstar
punkstar is offline
waarschijnlijk heb je hem bang gemaakt met je smsje ?
misschien nam hij jullie relatie minder serieus dan jij?
ik weet het eigelijk niet... jongens zijn nou eenmaal rare wezens.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 19:57
De_Daantje
De_Daantje is offline
Heeyz

Rustig joh,..
het is 1 smsje! dat zegt dus echt niets,.. wie weet is z'n btg op,.... had die geen tijd terug te smsen en is hij het vergeten... weet jij veel.
Bel hem gewoon op en alles komt echt wel goed hoor

Liefs Daantje
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 19:59
punkstar
punkstar is offline
Citaat:
De_Daantje schreef op 13-06-2004 @ 20:57 :

Bel hem gewoon op en alles komt echt wel goed hoor
wacht maar tot hij jou belt
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 20:01
Verwijderd
tja ik denk nu gelijk dat hij me niet meer ziet zitten ofzo.. en normaal sturen we meer gewone simpele smsjes, dus dit was meer slijmerig eigenlijk..dus misschien heb ik hem inderdaad een beetje laten schikken ofzo.

Maar nu durf ik dus echt niet meer iets van me te laten horen..
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 20:01
De_Daantje
De_Daantje is offline
Ag kom op! doe normaal!
Waarom moet de jongen altijd de 1e zijn? hallo een 'nieuw' smsje of mailtje ofzo kan echt wel hoor, dus waarom bellen niet?
Hij zal het leuk vinden om d'r stem te horen alst goed is... en als hij lullig doet weet ze meteen waar het op staat en hoeft ze niet meer te twijfelen.

lullig doen -> kort af... geen tijd hebben,.... etc.

Liefs Daantje
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 20:03
De_Daantje
De_Daantje is offline
... Als je hem echt leuk vindt, laat je gewoon iets simpels van je horen. gewoon iets vriendschappelijks.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 20:04
Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Ik weet niet. Ik denk dat ie `t vergeten is ofzow..of dat z`n btg op is. (Vink slap excuus). Maar ik zou em opbellen. Dan blijf je ook niet twijfelen..
Oud 13-06-2004, 20:06
Verwijderd
Citaat:
De_Daantje schreef op 13-06-2004 @ 21:01 :
Ag kom op! doe normaal!
Waarom moet de jongen altijd de 1e zijn? hallo een 'nieuw' smsje of mailtje ofzo kan echt wel hoor, dus waarom bellen niet?
Hij zal het leuk vinden om d'r stem te horen alst goed is... en als hij lullig doet weet ze meteen waar het op staat en hoeft ze niet meer te twijfelen.

lullig doen -> kort af... geen tijd hebben,.... etc.

Liefs Daantje
Maar dit keer was ik juist de eerste..
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 20:08
De_Daantje
De_Daantje is offline
ja oke.. dat snap ik....... maar ik bedoel na een tijdje 'stilte'
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 20:11
Poesket
Poesket is offline
Er zijn 2 opties

1. je laat niets van je horen, je wordt gek van de zenuwen omdat je aan het wachten bent totdat hij iets van zich laat horen. Ondertussen geniet je nergens meer van, je zit alleen maar te wachten en constant op je telefoon te kijken.

of

2. Je belt/smst hem nog een keer en vraagt hoe het met hem gaat, waarom hij niets van zich heeft laten horen. Dan weet je waar je aan toe bent, je weet wat je weten wou en hoe het zit.
Het kan niet zijn wat je had verwacht maar dat komt er dan toch wel later uit het kan ook positief zijn en dat heb je dan zelf mooi geregeld.

Ik zou zeggen doe maar de 2e he. Succes
Oud 13-06-2004, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Eerised schreef op 13-06-2004 @ 21:11 :
Er zijn 2 opties

1. je laat niets van je horen, je wordt gek van de zenuwen omdat je aan het wachten bent totdat hij iets van zich laat horen. Ondertussen geniet je nergens meer van, je zit alleen maar te wachten en constant op je telefoon te kijken.

of

2. Je belt/smst hem nog een keer en vraagt hoe het met hem gaat, waarom hij niets van zich heeft laten horen. Dan weet je waar je aan toe bent, je weet wat je weten wou en hoe het zit.
Het kan niet zijn wat je had verwacht maar dat komt er dan toch wel later uit het kan ook positief zijn en dat heb je dan zelf mooi geregeld.

Ik zou zeggen doe maar de 2e he. Succes

haha ik ben nu denk ik bezig met optie 1.. en dat is geen succes!
Dus ik ben nog aan het twijfelen of ik hem toch nog maar een smsje stuur..maar dan voel ik me zo'n acherna-lopend-meisje.
Maar aan de andere kant ik wordt nu echt gek van mezelf en ben steeds aan het kijken of ik een smsje heb gekregen..
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 20:27
Shitonya
Shitonya is offline
Wat voor relatie hebben jullie eigenlijk?

A: een vriendschappelijke relatie
B: een sms relatie
C: een zoenen relatie
D: iets tussen vriendschappel en een echte "relatie" in
E: een echte relatie
F: ......

Stuur het goede antwoord in voor 24 juni. Onder de goede inzenders worden 3 breedbeeld televisie's verloot met 1 dvd naar keuze.

Sorry

Serieus: hij neemt jullie "relatie" niet zo serieus als jou
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 21:49
Verwijderd
het kan een aantal dingen zijn, maar ik denk dat je hem gewoon ff moet bellen.
miss is hij niet zo serieus als jij... dat kan ook, gun hem wat tijd.
maar je kan beter gewoon ff bellen en gewoon ff kletsen, niet meteen vragen waarom hij niets terugstuurde

succes

Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 21:58
ClAiRe-ClAiRe
ClAiRe-ClAiRe is offline
hmmz... beetje vaag van die jongen, maar ja.

K heb dit ong ook meegemaakt, maar had wel t voordeel dat hij dicht bij me woonde en k zijn zus erg goed kende. K zou gewoon weer contact proberen te maken. Een smsje sturen en dan niet zo klef, een keer bellen, dat vinden de meeste jongens echt leuk.

Maar het kan ook zijn dat hij jou nu in z'n pocket denkt te hebben en een beetje hard-to-get aan t spelen is. Is opzich niets mis mee hoor.
Oud 13-06-2004, 22:03
Energie
Energie is offline
tis een normale smsje .. misschien is zen beltegoed op vraag et aan em ..
Oud 13-06-2004, 23:14
Verwijderd
Dat is heel eenvoudig. Hij wou gewoon wat rotzooien, hij zag je sms-je, en toen dacht hij: "oh nee, hier ga ik niet aan beginnen".

Of zijn beltegoed was op. Kan natuurlijk, 2 dagen is geen eeuwigheid.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 08:34
ikuh
ikuh is offline
Citaat:
punkstar schreef op 13-06-2004 @ 20:59 :
wacht maar tot hij jou belt
Dat wachten duurt mischien wel eindeloos, maar dan weet je wel waar je aan toe ben
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 08:34
Verwijderd
Hoe vaak smsten jullie normaal gesproken dan, toch wel meerdere keren per dag? Dan is het idd vaag.
Zeker als jullie net wat beginnen te krijgen met elkaar en je stuurt zo'n smsje.. dan verwacht je toch dat zo'n jongen terugstuurt "ik ook aan jou", met nog iets liefs erbij ofzo.

Ik zou 'm iig niet geloven als hij later gaat beweren dat hij je smsje nooit gekregen heeft en zulke onzin..

Nou ja.. ik hoop dat je snel weer wat van 'm hoort. Spreek je 'm alleen via sms, heb je z'n msn niet ofzo?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 09:44
Vrouw1986
Vrouw1986 is offline
Ik weet niet wat ik van de situatie moet denken, omdat ik hem en jou niet ken.
Als hij niets van zich laat horen, denk ik persoonlijk dat er wel degelijk wat aan de hand is.
Misschien wordt hij belemmerd in zijn reageren..

Ik begrijp jou wel, je voelt het als een afwijzing en je gaat er allemaal dingen achter denken, je word onzeker, en dat is niet goed.
Je gaat eronder lijden, omdat ik uit jou topic kan opmaken dat je nu al erg gek op hem bent.

Je moet er toch niet aan denken, wanneer je hem beter kent, en hij blijft maar niet reageren op je avances.

Maar het kan kort gezegd natuurlijk ook zo zijn dat hij inderdaad geen tijd heeft om wat van zich te laten horen, of geen zin heeft.
Misschien is het goed om hem meteen te vertellen waar het op staat, waar ben je wel, en waar je niet van gediend bent.

Vraag hem of hij met je verder wil, en laat hem antwoorden met ja of nee. Zo ja, of hij wil vertellen waarom hij geen respons geeft.

Ik lees uit andere reacties dat hij blijkbaar minder serieus is als jij.
Ik vind dat je dat eerst aan hem moet vragen, misschien wil hij wel serieus zijn, maar is hij ergens bang voor, daar ken je hem ook niet goed genoeg voor denk ik.
Waarschijnlijk neemt hij het je in dank af als je open kaart speelt.

Hou dit soort dingen niet voor jezelf, juist in een relatie moet je die dingen delen. Anders weet hij ook niet dat jij er mee zit.
Je wil misschien lief en sociaal blijven, en niets zeggen, maar ik weet uit eigen ervaring dat je meteen eerlijk moet zijn.

Want je zit ermee! En je wilt toch wel een gelukkig leven houden?

Ik hoor graag hoe het is afgelopen. Succes.

Laatst gewijzigd op 14-06-2004 om 09:53.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 11:27
Verwijderd
Dank jullie wel voor de reacties!!
Tja, ik denk het dat een beetje te snel voor hem gaat want het is net uit met z'n ex waar hij een paar jaar verkering mee heeft gehad! Dus dat is wel heel logisch...maar dan vind ik het toch wel fijner als hij dat even zegt tegen mij ofzo!
Nou ja ik denk er nog even over na wat ik doe en laat het weten als ik weer wat hoor ofzo!
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 11:38
fractuur
fractuur is offline
Waarschijnlijk puur omdat zn btg op is, maar het kan ook zijn dat hij jullie 'relatie' (die aanhalingstekens zijn niet lullig bedoeld hoor ) niet zo serieus neemt. En anders had hij vanuit vriendschap wel iets gewoons teruggestuurd. Daarom gok k dat zn btg gewoon op is.
Reageren

Regels voor berichten