Ik weet niet wat ik van de situatie moet denken, omdat ik hem en jou niet ken.
Als hij niets van zich laat horen, denk ik persoonlijk dat er wel degelijk wat aan de hand is.
Misschien wordt hij belemmerd in zijn reageren..
Ik begrijp jou wel, je voelt het als een afwijzing en je gaat er allemaal dingen achter denken, je word onzeker, en dat is niet goed.
Je gaat eronder lijden, omdat ik uit jou topic kan opmaken dat je nu al erg gek op hem bent.
Je moet er toch niet aan denken, wanneer je hem beter kent, en hij blijft maar niet reageren op je avances.
Maar het kan kort gezegd natuurlijk ook zo zijn dat hij inderdaad geen tijd heeft om wat van zich te laten horen, of geen zin heeft.
Misschien is het goed om hem meteen te vertellen waar het op staat, waar ben je wel, en waar je niet van gediend bent.
Vraag hem of hij met je verder wil, en laat hem antwoorden met ja of nee. Zo ja, of hij wil vertellen waarom hij geen respons geeft.
Ik lees uit andere reacties dat hij blijkbaar minder serieus is als jij.
Ik vind dat je dat eerst aan hem moet vragen, misschien wil hij wel serieus zijn, maar is hij ergens bang voor, daar ken je hem ook niet goed genoeg voor denk ik.
Waarschijnlijk neemt hij het je in dank af als je open kaart speelt.
Hou dit soort dingen niet voor jezelf, juist in een relatie moet je die dingen delen. Anders weet hij ook niet dat jij er mee zit.
Je wil misschien lief en sociaal blijven, en niets zeggen, maar ik weet uit eigen ervaring dat je meteen eerlijk moet zijn.
Want je zit ermee! En je wilt toch wel een gelukkig leven houden?
Ik hoor graag hoe het is afgelopen. Succes.
Laatst gewijzigd op 14-06-2004 om 09:53.
|