Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2004, 18:41
Chaucus
Chaucus is offline
Ik heb ooit het spel Caesar 2 van Sierra gekocht en eht een poosje gespeeld. geloof op Windows 98, geen probleem. Een andere pc met Windows 95 had er wat moeite mee, maar goed.
Maar nu heb ik een Windows XP en wilde het spel op deze pc installeren. Maar het installatie menu wil niet starten.
Dwz hij doet wel alsof in de startbalk...en ik mag ook nog op "installeren" klikken, maar dan houdt het wel op.

Iemand suggesties hoe ik dit nog aan de praat kan krijgen op deze pc?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-05-2004, 22:19
MazeMouse
MazeMouse is offline
Oude dosspellen hebben wel eens kuren als je ze probeert te spelen over winXP. Probeer het eens met de compatibiliteitsmodus
Oud 02-05-2004, 23:04
Chaucus
Chaucus is offline
Met die compatibiliteit lukte het niet, maar de DOS-Install file deed het wel. Door die opmerking over DOS-spellen bracht je me op een idee
Mijn dank
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 03:06
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Chaucus schreef op 03-05-2004 @ 00:04 :
Met die compatibiliteit lukte het niet, maar de DOS-Install file deed het wel. Door die opmerking over DOS-spellen bracht je me op een idee
Mijn dank
Het werkt nu dus?
Oud 03-05-2004, 08:22
Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 03-05-2004 @ 04:06 :
Het werkt nu dus?
Jups...hij draaide...ik hebt gisteravond maar niet meer gepeeld, dat ga ik binnenkort maar doen, maar het werkte. Ik was al bang dat ik m weg kon doen....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten