Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-05-2002, 11:31
tomassonSmeissie
tomassonSmeissie is offline
is dat aangeleerd of moet je dr echt een hart voor hebben?? ik heb namelijk een hekel aaneen bos en al die shit... en dieren boeit me ook niet eigenlijk...erg of nie!?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-05-2002, 12:52
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Ik denk dat de meeste hier gaan reageren ERG! Want diegene die hierkomen hebben wel een hart voor bos en dier.

Ik denk dat je het niet kan aanleren, het is gewoon een gevoel. Je zal zeker je wel andere intresse hebben. Dus ik vind het niet erg dat je je daar geen "liefde" voor hebt. Zolang je maar niets vernield
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 14:16
Verwijderd
Hekel heb ik er niet aan, maar ook weer niet dat het Bos heilig is of iets dergelijks.

Ik vind het wel fijn om eens een keer met een lekker weertje door het bos te lopen, om dan de vogels te horen "fluiten" op sommige momenten kan dit echt verfrissend zijn
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 14:25
Frida
Avatar van Frida
Frida is offline
Nah wat zou je zonder doen?
Of het aangeleerd kan worden weet ik niet.Je moet ook niet alles weten over de flora en de fauna...
Gewoon een beetje een hart hebben ervoor.Je bewust zijn van wat het allemaal betekent en hoe het zou zijn zonder al die dingen.

Als je nagaat hoeveel wonderen erin de natuur zijn dan ga je het toch vanzelf appreciëren?
__________________
Tenminste houdbaar tot: zie bovenkant
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 14:51
Verwijderd
ik ook niet echt.
K vind beestjes en plantjes op zich wel grappig, maar meer ook niet eigenlijk...
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 17:30
Heelduh
Heelduh is offline
Ik heb dat ook niet zo, ik heb wel hart voor de natuur, wil wel dat dat blijft en probeer een beetje duurzaam ermee om te gaan, maar, echt liefde nee....

Vooral niet voor dieren, sommige mensen zijn zo gek op hun huisdier, dat kan ik dus niet (heb er ook geen)...
__________________
Als je een vinger in je oor steekt en je teen in je mond en je draait op één been 20 rondjes, val je dan om?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 16:37
marleentjuh
marleentjuh is offline
vind zelf het bos ook niet erg interresant alleen in de zomer vind ik het wel lekker kan ik heerlijk met mijn paard het bos intrekken al hoewel hij hier heel vaak anders over denkt hahaha.
groetekes xxx
__________________
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol IZSADC-topic en nu fatsoenlijk
Verwijderd
500 16-01-2006 22:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:33.