Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2004, 09:26
Verwijderd
Ben jij wel eens jaloers op een van je vrienden/ vriendinnen? En zo ja waarom?
Bijvoorbeeld omdat zij een goede relatie heeft, omdat zij een grote mond heeft, omdat ze haar leven goed op orde heeft of whatever??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-05-2004, 09:43
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
jaa, tuurlijk, iedereen is weleens jaloers, ik kan even niet zo snel een voorbeeld bedenken, maar ik denk dat iedereen dat ooit toch weleens heeft.
Oud 02-05-2004, 09:45
Stefanie
Stefanie is offline
Als ik eerlijk moet zijn ben ik eigenlijk nooit jaloers op goede vrienden. Er zal vast wel ooit iets zijn van: dat wil ik ook graag, maar dat vind ik dan nog geen jaloezie...
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 11:35
snoopy
snoopy is offline
nee, eigenlijk niet. Hoewel ik heel erg jaloers ben in een relatie, ben ik verder nooit jaloers, eigenlijk. Iig niet op wat iemand heeft. Wel soms als ik bang ben iemand kwijt te raken.
Oud 02-05-2004, 11:37
Last Resort
Last Resort is offline
niet echt, ben wel tevreden met mezelf
Oud 02-05-2004, 11:41
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
tuurlijk, iedereen is wel es jaloers, alleen vind ik jaloers zo`n groot woord dan, b.v. vriendin gaat naar portugal op vakantie jij blijft in nederland...heb je wel zoiets van "shit k wil ook wel naar portugal" dat soort dingen...
Oud 02-05-2004, 11:42
Silvie
Silvie is offline
Uhm nee ben niet echt jaloers eigenlijk ofzo op vrienden...
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 12:27
beestje
beestje is offline
ja, beetje wel ja. maar niet in de zin van dat ik het ze dan niet zou gunnen...
Oud 02-05-2004, 12:37
Sailor
Sailor is offline
Ik ben nooit jaloers op mijn vrienden relaties of gedrag o.i.d. Wel ben ik soms jaloers dat hun allemaal hun rijbewijs van hun ouders kregen/krijgen en continu in hun ouders auto rijden, terwijl ik alles zelf moet betalen en mijn moeder geen auto heeft.

En als ik dan eindelijk mijn rijbewijs heb bijelkaar gespaard en gehaald... dan kan ik nergens in rijden
Oud 02-05-2004, 12:59
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Het kan wel frustrerend zijn als een vriendin al 1,5 jaar een goede relatie heeft en jij maar niet een leuk persoon tegenkomt. Jaloers? Ach misschien soms wel maar ik gun het haar wel. Verder ben ik zelden jaloers, en mensen zullen vast ook weleens jaloers op mij zijn, zo is het leven nou eenmaal.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 13:29
Qimm
Qimm is offline
natuurlijk
Oud 02-05-2004, 14:08
Sade
Sade is offline
Citaat:
Last Resort schreef op 02-05-2004 @ 12:37 :
niet echt, ben wel tevreden met mezelf
Oud 02-05-2004, 14:19
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Het kan wel frustrerend zijn als een vriend(in) al lang een goede relatie heeft en jij maar niet een leuk persoon tegenkomt. Jaloers? Ach misschien soms wel maar ik gun het hem/haar wel.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 14:40
Verwijderd
soms wel. omdat ze op t vwo zitten, omdat ze goede cijfers halen, enzenz. en natuurlijk slaat dat eigenlijk nergens op, want vwo maakt niemand beter dan een ander, maar ik kan mezelf er soms ontzettend mee kwellen
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 14:59
Verwijderd
ik ben niet echt jaloers, maar wel dat ik dingen die zij hebben ook wel zo willen hebben. bijvoorbeeld dat zij broertjes en zusjes hebben en ik enigst kind ben. of dat zij het gezelliger thuis hebben dan ik. maar echt jaloers niet, want ik gun ze het natuurlijk wel!!!!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 15:10
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
MarkB schreef op 02-05-2004 @ 15:19 :
Het kan wel frustrerend zijn als een vriend(in) al lang een goede relatie heeft en jij maar niet een leuk persoon tegenkomt. Jaloers? Ach misschien soms wel maar ik gun het hem/haar wel.
Wat een rare net niet quote
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 15:14
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
*sunrise1986* schreef op 02-05-2004 @ 16:10 :
Wat een rare net niet quote
Ik was het wél met je eens, maar moest het nét even anders vertellen.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 15:40
Poesket
Poesket is offline
Ik ben wel eens jaloers. Op bijvoorbeeld kleding, vrienden ed. Maar ik gun het ze allemaal daar zijn het vriend(in)en voor.
Oud 02-05-2004, 16:15
Verwijderd
jaa ben ook vaak jaloers. ik gun het ze wel. maar als we uitgaan en iedereen kijkt naar 2 van mij vriendinnen en niet naar de rest dan denk k wel: klote, wat hebben zij dat ik niet heb.
maar ene vriendin is heel lief en zegt dat ook genoeg naar mij kijken enzo (egt een schat)
en andere ja die heeft al een naam opgebouwd dus die is makkelijk te pakken, en zo wil ik ook niet worden.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 16:15
Verwijderd
Ja, soms, zoals iedereen denk ik.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 16:25
luchtballon
luchtballon is offline
Niet echt. Ik heb welleens dingen die ik wil, maar ik vind het dan niet stom dat zij het ook hebben of zo
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 16:44
lieve
lieve is offline
Ja, één van m'n 'kennissen'(vriendin kan je haar niet meer noemen)... omdat ze een bepaalde jongen in haar hoofd heeft... en dat het dan nog werkt ook. En het is niet door haar knappe uiterlijk, maar wel doordat ze 'easy-to-get' is.
Ik zou willen dat dat bij mij ook werkte wanneer ik echt stapel ben op een gast. Maar spijtig genoeg lukt dat niet.
Maar ik wil wel niet dat ik overkom en 'easy-to-get' ben.
Mijn zus heeft me al eens gezegd dat ik soms 'hard-to-get' overkom, en soms onverschillig.
En dat is helemaal mijn bedoeling niet!!!

En een ander meisje dat ik ken uit m'n klas heeft een leuke gave.
Als zij 2 keer iets uit haar map leest, dan kent zij dat al... zou dat niet leuk zijn mocht ik dat kunnen. Hoeveel tijd dat ik dan aan iets anders zou kunnen besteden.... maar dat is ijdele hoop.
Oud 02-05-2004, 18:02
Verwijderd
Natuurlijk, ik ben jaloers op iedereen die iets beter kan dan ik
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 18:06
Lilything
Lilything is offline
Ik was een tijdje jaloers op een goede vriendin van mij, die mij op dat moment heel erg liet vallen. Ze had echt alles een vriendje, rijbewijs, ging goed op school en leuke (nieuwe) vriendinnen had ze.

Maar toen ineens bleken haar ouders te gaan scheiden, zakte ze voor haar examen en ging het uit met haar vriend....Geluk is een tijdelijk iets en ik ben blij dat ik op dat moment dat ik jaloers was op haar ik haar het geluk wel heb gegund
Oud 02-05-2004, 18:07
Dzjes
Dzjes is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 02-05-2004 @ 10:45 :
Als ik eerlijk moet zijn ben ik eigenlijk nooit jaloers op goede vrienden. Er zal vast wel ooit iets zijn van: dat wil ik ook graag, maar dat vind ik dan nog geen jaloezie...
idd.. wel denken "had ik dat ook maar".. maar om nu echt van jaloezie te spreken, dat vind ik een te sterk woord voor zoiets
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-05-2004, 22:07
Verwijderd
Jaloers is hier, zoals al eerder gezegd, idd niet echt het goede woord, omdat je het mensen wel gunt.

Zelf heb ik het niet al te vaak. Natuurlijk wel eens, bijvoorbeeld iemand die een vlotte babbel heeft, dat kan wel eens makkelijk zijn. Maar over het algemeen ben ik blij met wat ik heb in het leven, en blij met mezelf.

Volgens mij hebben sommige mensen het wel heel erg, zo erg dat ze hun vrienden/ vriendinnen om die reden (onbewust??) laten ''vallen''.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 22:16
Verwijderd
Ik ben niet echt jaloers op mijn vrienden, zou niet weten waarom. Ik ben zoals ik ben, en het meeste daarvan heb ik zelf zo gekozen/gemaakt.
Wel ben ik 1 keer jaloers geweest op mijn vriendin... ik ging uit met een jongen, was al best wel ver (sexueel) en ik nam haar mee naar zijn feestje, en 3 dagen later hebben ze een relatie... moiu, dat was wel kut. Maar als ik mn bek had opengetrokken over het feit dat deze "van mij was" dan had het niet gebeurd. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 01:09
Verwijderd
Ja, dat ze sneller en agressiever kunnen optreden, ik laat nogal over mij heen lopen.

Verder moeten ze jaloers op mij zijn
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 10:09
leucomelas
leucomelas is offline
uhm ja, zo vaak, omdat ze zo lief is, omdat hij zo goed kan praten, omdat zij weer heel erg knap is, omdat hij een goede mensenkennis heeft... maja... kan niet alles hebben
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 10:47
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ja, ik ben wel ooit jaloers op vriendinnen van mij. Zeker als ik heel graag iets wil kunnen of doen, en mij lukt het niet, maar een vriendin van me lukt het wel. Dan kan ik behoorlijk jaloers worden, maar het is dan niet zo dat ik het haar niet gun. Ik gun het alleen mezelf òòk...
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 11:19
Verwijderd
Jawel.. maar niet op relaties. Meer als ze spontaner zijn dan ik, of minder pukkels hebben, of veel meer leuke kleren..
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 11:23
Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
Morgan schreef op 02-05-2004 @ 19:02 :
Natuurlijk, ik ben jaloers op iedereen die iets beter kan dan ik
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten