Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
groetjes Léon |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Eigenlijk bedoel ik te zeggen dat windsurfen het beste is wat me tot nu toe is overkomen. Het hoeft niet altijd een persoon te zijn. Tuurlijk zijn er ook mensen waar ik veel waarde aan hecht en enorm veel respect voor heb. Voor de een zijn of haar ouders. Voor de ander een extreme sport. |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hehe talk to the surfboard, vond k wel grappig maar niej mun opzet van dit, maar keej geef je beetje gelijk hoor ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
geef k je helemaal gelijk in! over dat verliefde stukje dan ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
1 meisje bij mij uit de buurt had altijd een pesthekel aan me, wat ik via via gehoord heb omdat ik eigen paarden heb, we hebben het goed thuis etc. dat ze dus jaloers was...kan ik inkomen, maar dat geeft haar geen recht om 1st mij ergens op te w88 met 4 nigga vriendjes, en vervolgens via via aan mij te laten berichten dat ze m'n paard 1 of ander verdovend middeltje wilde toedienen... 1ste keer dat ik haar tegenkwam heb ik haar er NOG vriendelijk op aangesproken waarom ze in vredesnaam zo laf bezig was, en als ze dan wat tegen mij had ze dan ook mij wat aan zou moeten doen en niet mijn paard, die staat er immers buiten. Toen had ze een grote bek en begon opnieuw te dreigen... ik had iets van goed blijf relaxt doet ze toch niet... totdat een vriend naar me toe kwam die hoorde dat ze alsnog mn paard te grazen wilde nemen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
doe even normaal! hij is 100% man en superlief voor me dus wil je niet zo over em praten ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik zou het iig niet kunnen waarderen als mijn vriend zulke foto's van en teksten over mij op het internet zou posten ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
gedichtenforum Daveke in love | 8 | 08-07-2007 10:16 | |
Psychologie |
Na ruim 5 jaar nog niet over een verkrachting heen zijn? Verwijderd | 71 | 03-02-2003 13:28 | |
Liefde & Relatie |
ik mis hem zo.. devilcat | 74 | 23-10-2002 20:27 | |
Psychologie |
*zucht* ben ik 'verslaafd'??? framboosje | 26 | 09-10-2002 15:05 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |