Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Jezus zeg! denk eens aan een tienermoedertje zonder geld of onderdak , of aan de kinderen in weet ik veel welk 3é wereld land die hun moeder hebben verloren aan aids en op elk moment een ander familie lid kunnen kwijt raken!. Met alle respect, denk daar eens aan en dan pas hoe 'kut' jouw leventje zogenaamd is op 14 jarige leeftijd.. oke?! Leuk gedichtje ![]()
Laatst gewijzigd op 04-05-2004 om 13:10. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
bovendien interreseert het me niets wat jullie zeggen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Modder jij maar lekker verder en klaag maar over hoe slecht je het wel niet hebt, doe er vooral niks aan ![]() Geloof me, met zelfmoord ben je zelf van je 'problemen' af maar je laat andere mensen met een kut gevoel achter. En ik weet 110% zeker dat de zogenaamde problemen van jou lang niet erg genoeg zijn om er een einde aan te maken. Mocht je toch echt met dat idee rond lopen dan loop je het niet zo open te vertellen op een forum waar je niemand kent, hier is een naam voor namelijk aandacht trekken. Ook komt zo'n gevoel er écht niet op je 14é zomaar uit. Als jij in je leven echt problemen hebt gehad dan is het moeilijk te verwerken en dus ook moeilijk om er zo over te dichten en praten. Ik kom nu een beetje boos over maar dat is omdat ik dit onderwerp héél serieus neem ![]() Vriendelijke groetjes! Jeffrey.
Laatst gewijzigd op 04-05-2004 om 17:50. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Analyse gedicht Geitje12 | 4 | 26-03-2014 21:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Gedachten over (ge)dichten Geel | 125 | 24-01-2013 15:14 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Ikea dicht door bedreigingen JFK | 10 | 04-12-2002 22:47 | |
Verhalen & Gedichten |
gezocht: gedichten waar 'emily' in voorkomt? ElectronicWings | 18 | 26-11-2002 15:49 | |
Verhalen & Gedichten |
MEDEDELING (dus geen gedicht) 'mijn laatste tevens eerste topic' Internationalist | 25 | 26-05-2002 16:16 | |
Verhalen & Gedichten |
Oude gedichtjes, van toen ik nog jong was ;) Nushka | 3 | 17-03-2002 13:49 |