Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-04-2004, 23:02
Kiss Pookie
Kiss Pookie is offline
Nou ik ben een van de mazzelaars die een kaartje heeft kunnen krijgen tussen al het gedoe van de reserveerlijn door!

Zijn er meer mensen die hierheen gaan?
Word maandag 10 Mei uitgezonden op RTL4
Oud 25-04-2004, 18:41
frozenfountain
frozenfountain is offline
Ooohhhhhh mazzelpik!!!
Oud 26-04-2004, 09:13
Daangerous
Daangerous is offline
pffffffffff de musical awards
Oud 26-04-2004, 21:08
Balance
Balance is offline
Neuh. Ik vind er nooit zoveel aan.
Die voorstukjes voor de musicals zijn wel leuk, maar voor de rest is het alleen maar nominaties en bedankjes luisteren...
Oud 27-04-2004, 19:52
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
nee dat is saai om heen te gaan en Carolina Dijkhuizen is niet genomineerd
Oud 28-04-2004, 16:11
Kiss Pookie
Kiss Pookie is offline
SAAAAAAAI???

ben je gek? Jullie hebben het zeker alleen nog maar opde tv gezien....
Ik ben er nu 2x geweest en het is super!

Eerst heb je de rode loper waar je zelf ook overheen moet lekker sterretjes en artisten bekijken.
Dan de show wat echt een spektakel is en vooral de reclames zijn leuk want dan gaat eidereen wat doro de zaal lopen...
En dan de afterparty en die is nog het vetst!! Al die artisten lopen daar rond en een live band...
Echt super!!

Dit kan een persoon niet saai vinden
Oud 28-04-2004, 17:12
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
Kiss Pookie schreef op 28-04-2004 @ 17:11 :

Volgens mij is het niet aan jou om te bepalen wat anderen wel of niet saai vinden.
Oud 28-04-2004, 17:50
vrancken_anke
vrancken_anke is offline
Citaat:

Eerst heb je de rode loper waar je zelf ook overheen moet lekker sterretjes en artisten bekijken.
En dan de afterparty en die is nog het vetst!! Al die artisten lopen daar rond en een live band...
Echt super!!
Zo lijkt het wel of je artiesten-geil bent
Oud 28-04-2004, 18:12
Balance
Balance is offline
Citaat:
SAAAAAAAI???

ben je gek? Jullie hebben het zeker alleen nog maar opde tv gezien....
Ik ben er nu 2x geweest en het is super!

Dan de show wat echt een spektakel is en vooral de reclames zijn leuk want dan gaat eidereen wat doro de zaal lopen...
Echt super!!

Sommige mensen hebben nou eenmaal weinig met die artiesten.

Mij lijkt het niks om over die rode loper te lopen, want ik hoef niet in de picture te staan. Verder doen die acteurs en acrtrices mij niks. Ik wil wel een mooie musical van hen zien, maar verder zijn het gewone mensen en ik hoef er dan ook niet tussen te lopen.
Dat jij dat geweldig vindt is duidelijk, maar niet iedereen heeft dezelfde mening.
Oud 28-04-2004, 20:25
Goede Fee
Goede Fee is offline
<3 Scheepsjongens van Bontekoe 6x (toch?) genomineerd!
Oud 28-04-2004, 20:57
Seven of Wands
Seven of Wands is offline
Citaat:
Goede Fee schreef op 28-04-2004 @ 21:25 :
<3 Scheepsjongens van Bontekoe 6x (toch?) genomineerd!
Jaja, 6x idd =? en hier nog ff een linkje naar de andere potentiele geluksvogels!
Oud 29-04-2004, 21:44
Kiss Pookie
Kiss Pookie is offline
Artistengeil? ja bij sommige wel ja... nee ik vind het gewoon een heel spektakel en ik als eronme musicalgek kan me dat gewoon niet voorstellen dat iemand dit saai vind maar ja smaken verschillen ja....
Oud 12-05-2004, 10:28
Repeltje
Repeltje is offline
Ik vond het vroeger ook altijd leuk! Maar ik vind het wel steeds commercieler worden. Ik heb het eergister wel zitten kijken op tv.

De eerste grote schok kwam al dat Hans van Willigenburg het niet presenteerde maar die Tooske (sorry, ben niet zo'n fan van die muts). Ze wist niet eens wat stoel in het engels was (dat is dus niet stools, maar chairs!!!).

Verder vind ik het echt onterecht dat die qubus altijd maar naar een buitenlander gaat. Nu ben ik echt niet zo nationalistisch ingesteld ofzo... Maar ik vind gewoon dat die qubus naar een Nederlander moet gaan. Tim Rice en Andrew Lloyd Webber hebben heus wel mooie dingen gemaakt, maar er zijn genoeg Nederlanders die ook wel eens een qubus verdienen.

Ik vind het raar dat ze nu onderscheid maken tussen kleine en grote musicals... WAT is een kleine musical??? Is dat een musical met veel of weinig acteurs??? Of is het klein qua opzet. Ja ik weet, ze hebben het uitgelegd, minder dan 11 acteurs. Maar ik vind dat een musical met weinig acteurs ook groots kan zijn.

Oja, en de nieuwe versie van de Jantjes is echt geen pan!!! Birgit kan dus echt ff geen Amsterdams lullen!! Het leek wel Rotterdams! De enige die ik goed vond (ok, beter dan de rest) was diegene die Blonde Greet speelde. Maar die heeft dan ook bij de vorige Jantjes in het ensemble gezeten.

Maar ok, ik heb wel weer genoeg kritiek geleverd... Ik zal er over ophouden...
Oud 12-05-2004, 10:30
Repeltje
Repeltje is offline
Oja, moet nog 1 dingetje kwijt... Volgens mij is het allemaal toch doorgestoken kaart. Want volgens mij worden alleen de musicals genomineerd waar Joop v/d Ende een vinger in de pap heeft. Maar ok, ik had beloofd om erover op te houden...
Oud 12-05-2004, 10:56
Balance
Balance is offline
Citaat:
Repeltje schreef op 12-05-2004 @ 11:28 :
De eerste grote schok kwam al dat Hans van Willigenburg het niet presenteerde maar die Tooske (sorry, ben niet zo'n fan van die muts). Ze wist niet eens wat stoel in het engels was (dat is dus niet stools, maar chairs!!!).
Tooske heeft Engels gestudeerd (en als ik me niet vergis was ze ook cum laude afgestudeerd).

Was het leuk Kiss Pookie?
Oud 12-05-2004, 13:07
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
Repeltje schreef op 12-05-2004 @ 11:28 :
het niet presenteerde maar die Tooske (sorry, ben niet zo'n fan van die muts). Ze wist niet eens wat stoel in het engels was (dat is dus niet stools, maar chairs!!!).

Lieve schat,

A stool is engels voor een kruk. Tooske is een doctorandus in de engelse taal (aan de UU). Verder had ze een vriend in New York, bij wie ze een tijdje ingewoond heeft. Ik denk dat het engels van Tooske toch echt wel een klein beetje beter is dan dat van jou.

Oud 12-05-2004, 16:26
Repeltje
Repeltje is offline
Ok, mijn excuus aan iedereen die Tooske leuk vind. Sorry van de stools. Maar ik blijf haar een doos vinden. Ik wil Hansje terug!!!
Oud 12-05-2004, 18:41
Kiss Pookie
Kiss Pookie is offline
Citaat:
Repeltje schreef op 12-05-2004 @ 11:30 :
Oja, moet nog 1 dingetje kwijt... Volgens mij is het allemaal toch doorgestoken kaart. Want volgens mij worden alleen de musicals genomineerd waar Joop v/d Ende een vinger in de pap heeft. Maar ok, ik had beloofd om erover op te houden...
Als je goed hebt opgelet kon je zien dat niet alleen van Joop dingen zijn genomineerd... Ook van V&V entertaintment en stichting ZIPP ofzo enz....

Het was super alleen supercommercieel... Opzich vind ik dat enit zo erg maar nu was het eng lop de rode loper omdat het helemaal vol stond met pers enzo was wel grappig.

Toen we binnen kwamen gingen we wat rondhuppelen. Toen begon de show en ik had een superplek. Ik zat op een zijbalkon waar iik uitzicht had over de hele zaal.

Ik hou het kort... De show vond ik voer het algemeen fantastisch en mijn complimenten voor Tooske! Ik vind het een enorme doos maar ze deed het ontzettend goed Het enige waar ik niets aan vond is dat stukje met Jamai en Jos brink... Meer een musical voor oude lullen Verder stak de lion king ervoor mij uit! echt kippevel zo ontzettend goed! De andere stukjes waren ook leuk! Vooral toen de componist van de Lion King Lebo M. de microfoon pakte en ze allemaal gebonnen te zingen. Jullie hebben als het goed is alleen het kleine stukje gezien maar het ging zo de hele commercials door wat een sfeer!

Vergeleken met de andere keren dat ik ben geweest was dit ronduit de mooiste show. Alleen toen ik het op tv terug zag was het wat midner haha toch omdat de beleving daar anders is dan als je het op tv ziet.

Ze maakte onderscheiding in grote en kleine musicals omdat anders voor 90% de artisten van de 'grote' worden genomineerd...

Op de afterpartyy was het heel gezellig! 2 verdiepingen was het feest. Met een liveband en superfeest muziek en ik heb mijn favo musicalartist nog gesproken en hele melige fotos gemaakt en die ze ik wel neer als mensen dat willen

dat was het voor nu
Oud 12-05-2004, 18:56
Repeltje
Repeltje is offline
stichting ZIP is een deel van Jacques Senf, en Joop v/d Ende heeft weer banden met Senf.
Oud 25-05-2004, 15:33
le Fay
le Fay is offline
Andrew Lloyd Webber is echt een KONING!! geweldige vent
schitterend
Oud 15-06-2004, 21:07
Kiss Pookie
Kiss Pookie is offline
hier een klein verslagje van de afterparty met een paar fotos

http://kilo.messageboard.nl/5104/viewtopic.php?t=126

Regels voor berichten