Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mij lijkt het niks om over die rode loper te lopen, want ik hoef niet in de picture te staan. Verder doen die acteurs en acrtrices mij niks. Ik wil wel een mooie musical van hen zien, maar verder zijn het gewone mensen en ik hoef er dan ook niet tussen te lopen. Dat jij dat geweldig vindt is duidelijk, maar niet iedereen heeft dezelfde mening.
||
Citaat:
||
Citaat:
Was het leuk Kiss Pookie?
||
Citaat:
Lieve schat, A stool is engels voor een kruk. Tooske is een doctorandus in de engelse taal (aan de UU). Verder had ze een vriend in New York, bij wie ze een tijdje ingewoond heeft. Ik denk dat het engels van Tooske toch echt wel een klein beetje beter is dan dat van jou. ![]()
||
Citaat:
Het was super alleen supercommercieel... Opzich vind ik dat enit zo erg maar nu was het eng lop de rode loper omdat het helemaal vol stond met pers enzo was wel grappig. Toen we binnen kwamen gingen we wat rondhuppelen. Toen begon de show en ik had een superplek. Ik zat op een zijbalkon waar iik uitzicht had over de hele zaal. Ik hou het kort... De show vond ik voer het algemeen fantastisch en mijn complimenten voor Tooske! Ik vind het een enorme doos maar ze deed het ontzettend goed ![]() ![]() ![]() Vergeleken met de andere keren dat ik ben geweest was dit ronduit de mooiste show. Alleen toen ik het op tv terug zag was het wat midner haha toch omdat de beleving daar anders is dan als je het op tv ziet. Ze maakte onderscheiding in grote en kleine musicals omdat anders voor 90% de artisten van de 'grote' worden genomineerd... Op de afterpartyy was het heel gezellig! 2 verdiepingen was het feest. Met een liveband en superfeest muziek en ik heb mijn favo musicalartist nog gesproken en hele melige fotos gemaakt en die ze ik wel neer als mensen dat willen ![]() dat was het voor nu ![]()
|
hier een klein verslagje van de afterparty met een paar fotos
![]() http://kilo.messageboard.nl/5104/viewtopic.php?t=126
|
|
|