Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Zo zegt mijn lerares ![]()
||
Citaat:
Mondeling: 7,5 ![]() Brief: 8,6 (paar stomme fouten vanwege mijn snelheid) Luistertoets: 9,7 (1 foutje ![]() ![]()
||
Citaat:
je haalt dan dus een 5 en niet een 5,5 Maar als je een 9 staat hoef je idd er niet veel voor te doen ![]() Zelf sta ik 7.3, dus met een 3,7 heb ik een 5,5. Is wel te doen ![]() WB2 heb ik ook echt geen zin in ![]() wordt nog ff een weekje blokken denk ik ![]() Laatst gewijzigd op 28-05-2004 om 11:46. |
![]() |
||
Citaat:
![]() alles gaat echt super monderlingen enzo perfect. behalve schrijven 3 is vaak het hoogst haalbare. en dan grammatica shit doe ik nooit goed maar als ik praat wel ![]() aangezien ik met de mondeling maar 1 gramaticale fout had
||
Citaat:
tot derde had ik het...oh man ik haat het zooooooooooooo gelukkig heb ik hem niet meer... maar bij ons moeten ze ook examen doen voor HV so tot 5de klas heb je hem.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ik ga alleen geen BBC kijken, het is een leesexamen, en niet luisteren ![]() ![]() ja beetje woorden vertalen maja ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
9 + 2 = 11. 11/2 = 5,5 als jij een 1 zou halen heb je zeg maar 10 pt. en 10/2 = 5
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
<knuff> suc-10!!!
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Vertaler Engels - welke studierichting??? VincentFernande | 12 | 27-03-2012 19:56 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Master opleidingen volgend jaar in Engels Verwijderd | 65 | 06-04-2004 16:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Engels (jeweetwel, met vleugeltjes) tacidvs | 16 | 04-11-2002 09:39 | |
Verhalen & Gedichten |
Engel met geduld (deel 1 & 2) en "Engel van me" star9 | 3 | 03-02-2002 19:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Engel met geduld.. star9 | 7 | 17-01-2002 21:08 | |
ARTistiek |
de engel brak in de hemel binnen murwari | 11 | 12-07-2001 22:11 |