Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2) ik druk het weg, sluit mijn emoties af en probeer logisch na te denken (hij heeft toch voor mij gekozen?) 3) dat probleem ken ik (gelukkig) niet! 4) met wie hij uit is geweest of waar hij zit? Nee, mocht hij echt vreemd gaan, kom ik er hoe dan ook toch wel achter! (ik weet het: rare instelling) 5) nee de manier om iemand bij je te houden, is diegene vrij te laten.. tenminste zo zie ík het! |
![]() |
||
Citaat:
2. Ik probeer als ik jaloers ben, er niets van te laten merken, gewoon een beetje lachend doen enzo, maar van binnen sta ik op koken. 3. Een van mijn exen is nu een erg goede vriend van me (is ook alweer 2 jaar geleden dat we iets hadden), dus als het bij vriendschap blijft vind ik het geen probleem. 4. Hoe bedoel je? Hij mag best met zn exen omgaan, maar geen geflirt of geklef. 5. Nee, je hebt ook nog privacy en ik wil niet eens alles weten. 6. Ik heb geen lover nu, maar mijn ex ging altijd mokken als ik met andere vrienden afsprak. Die wilde dus schijnbaar alleen-recht op me hebben, zo van: jij mag alleen nog maar met mij omgaan. Jaloezie is gezond in een relatie, niets mis mee.
|
[QUOTE]ShiningStar schreef op 01-05-2004 @ 12:58 :
Zijn jullie snel jaloers? eh... ja... ![]() ![]() Hoe gaan jullie om met jaloezie? ik ben ervoor in therapie. Daar heb ik geleerd erover na te denken waarom ik het nou zo erg vind wat er gebeurt. Vaak blijkt dat het meer een soort "aangeleerde" reactie is (bij mij dan). Hey... dit hoor ik erg te vinden, dus doe ik er moeilijk over... ![]() Wat vinden jullie van contact tussen je vriend(in) en zijn/haar exen? nou... de ene ex woont in drenthe (en hij in utrecht) de ander in brazilie... ![]() Wat voor contact is voor jou dan acceptabel? hetzelfde als wat hij met jongensvrienden zou doen. Vind je dan dat je lover altijd alles moet vertellen? nee, liever niet, zelfs. Wat niet weet wat niet deert. En ik weet zeker dat hij niks zal doen wat onze relatie in gevaar zou brengen. En wat vraagt je lover van jou? dat ik niks doe waarvan ik weet dat het hem zou kwetsen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Jaloezie Verwijderd | 43 | 06-07-2006 01:00 | |
Liefde & Relatie |
Uitgaan met je vriend(in)! Hayden | 28 | 17-05-2006 18:54 | |
Liefde & Relatie |
Vervelende ex Loezzel | 35 | 28-05-2005 16:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Liefde & Relatie |
Hoe is het om een ex te hebben? luchtballon | 65 | 04-08-2004 14:56 | |
Liefde & Relatie |
Vergelijk jij je vaak met anderen? ShiningStar | 38 | 16-07-2004 20:01 |