![]() |
|
Tiesto - Just Be [20.05.2004]
Organisator: Mojo Concerts Lokatie: Heineken Music Hall, Amsterdam ![]() Het nieuwe album van Tiesto is Just Be. Op 20 mei is de release-party van zijn nieuwe pronkstuk. Helaas voor de geinteresseerden; het feest was uitverkocht binnen drie uur. Line-up: - Cor Fijneman - LeBlanc - Mark Norman - Montana - Tiësto - Ton TB Welke forumpeeps gaan hier naar toe? Ik ga er zeker naar toe. Wordt weer lekker zweven op kwalitatieve goede trance en progessive. Voor mijn kaartje heb ik wel moeten ploeteren. Ik moest helemaal naar de Magik Store, de winkel van Tiesto, in Breda om daar mijn kaartje op te halen. De Magik Store had nog een losse kaartverkoop en ze had een kaartje voor me vrijgehouden. ![]() Als je nog naar dit feest wil, kan je altijd nog proberen of ze bij de Magik Store kaarten hebben. Voor het adres moet je maar even kijken op www.blackholerecordings.nl of www.tiesto.com. Sommige kaarten zijn ook bijv. verkrijgbaar op www.marktplaats.nl, maar daar betaal je het dubbele. Schandalig dat er mensen zijn die alleen die kaarten kopen om winst te boeken. Maar ja, het is niet anders. Nog twee weken! ![]() ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Wees niet getreurd. Tiesto draait niet langer dan drie uur. Maar ik ben het niet eens dat Tiesto een slap aftreksel is. In vergelijking met andere grote trance-dj's zit er niet zo veel verschil in qua platenkeuze. Vroeger draaide Tiesto pure trance, waar ik voorstander van blijf en ben, maar zoals hij nu draait is zeker niet slecht. Maar ja, Tiesto maakt iets bij mij los, en bij jou misschien niet. Smaken en meningen verschillen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij draait echt goed, begrijp me niet verkeerd, maar ik vind hem niet zó superveel beter dan anderen. De fut is er gewoon een beetje uit, de tijd is misschien wel rijp voor een volledig nieuwe stijl, of juist in het gouwe ouwe trance-tijdperk blijven hangen (wat op zich ook wel weer een nieuwe stijl is). Hij maakte bij mij vroeger zeker wel veel los. Ik moet bekennen dat ik hem al een tijdje niet live heb gezien. De allerlaatste keer was alweer heel lang geleden op Impulz Outdoor 2002 en daar was hij nog geweldig in de Blackhole tent ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Tiesto is zijn oude stijl niet echt verloren, maar de trance is ook verandert...Tiesto gaat mee op de veranderingen en geeft daar natuurlijk ook zijn eigen invulling aan....Maar ja, in zijn sets hoor ik soms nog de draaistijl van vroeger...Moet ie wel langer dan 3 uur draaien! ![]() Eerste uur Tiesto In Concert (niet uitgezonden of opgenomen) was meesterlijk. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|