Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2004, 23:40
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Tiesto - Just Be [20.05.2004]
Organisator: Mojo Concerts
Lokatie: Heineken Music Hall, Amsterdam

Het nieuwe album van Tiesto is Just Be. Op 20 mei is de release-party van zijn nieuwe pronkstuk. Helaas voor de geinteresseerden; het feest was uitverkocht binnen drie uur.

Line-up:
- Cor Fijneman
- LeBlanc
- Mark Norman
- Montana
- Tiësto
- Ton TB

Welke forumpeeps gaan hier naar toe? Ik ga er zeker naar toe. Wordt weer lekker zweven op kwalitatieve goede trance en progessive. Voor mijn kaartje heb ik wel moeten ploeteren. Ik moest helemaal naar de Magik Store, de winkel van Tiesto, in Breda om daar mijn kaartje op te halen. De Magik Store had nog een losse kaartverkoop en ze had een kaartje voor me vrijgehouden.

Als je nog naar dit feest wil, kan je altijd nog proberen of ze bij de Magik Store kaarten hebben. Voor het adres moet je maar even kijken op www.blackholerecordings.nl of www.tiesto.com. Sommige kaarten zijn ook bijv. verkrijgbaar op www.marktplaats.nl, maar daar betaal je het dubbele. Schandalig dat er mensen zijn die alleen die kaarten kopen om winst te boeken. Maar ja, het is niet anders.

Nog twee weken!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-05-2004, 20:05
Verwijderd
Misschien. Ik weet het nog niet zeker. Ik heb het eigenlijk wel een beetje gehad met Tiësto, ik vind hem gewoon nog maar een slap aftreksel van wat hij vroeger deed. Traffic was een inkoppertje, heel makkelijk inspelend op de hardere trend van tegenwoordig. Love Comes Again is gewoon een schijtplaat, en zijn hele Just Be-album vind ik nou ook niet echt om over naar huis te schrijven. Hopelijk dat mannen als Fijneman en Ton TB het nog goed maken die avnod.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 21:15
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Citaat:
nare man schreef op 05-05-2004 @ 21:05 :
Misschien. Ik weet het nog niet zeker. Ik heb het eigenlijk wel een beetje gehad met Tiësto, ik vind hem gewoon nog maar een slap aftreksel van wat hij vroeger deed. Traffic was een inkoppertje, heel makkelijk inspelend op de hardere trend van tegenwoordig. Love Comes Again is gewoon een schijtplaat, en zijn hele Just Be-album vind ik nou ook niet echt om over naar huis te schrijven. Hopelijk dat mannen als Fijneman en Ton TB het nog goed maken die avnod.
Ik vind zijn album wel goed. Vooral de nieuwe stuff. Traffic heb ik nooit echt speciaal gevonden. Love Comes Again is een leuke plaat, maar het zal geen klassieker worden.

Wees niet getreurd. Tiesto draait niet langer dan drie uur. Maar ik ben het niet eens dat Tiesto een slap aftreksel is. In vergelijking met andere grote trance-dj's zit er niet zo veel verschil in qua platenkeuze.

Vroeger draaide Tiesto pure trance, waar ik voorstander van blijf en ben, maar zoals hij nu draait is zeker niet slecht. Maar ja, Tiesto maakt iets bij mij los, en bij jou misschien niet. Smaken en meningen verschillen.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 00:36
Verwijderd
Citaat:
M. Arnoldi schreef op 05-05-2004 @ 22:15 :
Ik vind zijn album wel goed. Vooral de nieuwe stuff. Traffic heb ik nooit echt speciaal gevonden. Love Comes Again is een leuke plaat, maar het zal geen klassieker worden.

Wees niet getreurd. Tiesto draait niet langer dan drie uur. Maar ik ben het niet eens dat Tiesto een slap aftreksel is. In vergelijking met andere grote trance-dj's zit er niet zo veel verschil in qua platenkeuze.

Vroeger draaide Tiesto pure trance, waar ik voorstander van blijf en ben, maar zoals hij nu draait is zeker niet slecht. Maar ja, Tiesto maakt iets bij mij los, en bij jou misschien niet. Smaken en meningen verschillen.
Nah, slap aftreksel is misschien een beetje overdreven. Maar ik vind hem gewoon niet meer zo bereikbaar als vroeger. Ik bedoel ik heb die gast nog gezien in zaaltjes met 500 man waarna je gewoon een sigaretje met hem kon roken, super relaxed. Tegenwoordig vind ik hem echt zo'n halfgod, nummer 1 op de wereldranglijst, maar zo supergeweldig vind ik hem niet.

Hij draait echt goed, begrijp me niet verkeerd, maar ik vind hem niet zó superveel beter dan anderen. De fut is er gewoon een beetje uit, de tijd is misschien wel rijp voor een volledig nieuwe stijl, of juist in het gouwe ouwe trance-tijdperk blijven hangen (wat op zich ook wel weer een nieuwe stijl is).

Hij maakte bij mij vroeger zeker wel veel los. Ik moet bekennen dat ik hem al een tijdje niet live heb gezien. De allerlaatste keer was alweer heel lang geleden op Impulz Outdoor 2002 en daar was hij nog geweldig in de Blackhole tent
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 09:41
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Zijn mixalbum Nyana vind ik geweldig. Vooral de blauwe cd was ongeveer zoals vanouds...Zijn mixalbums zijn ook zijn praaltjes...

Dat Tijs nr.1 is van de wereld, is een combinatie van bekendheid en populariteit. De man heeft veel succesvolle platen gemaakt en daardoor gaan mensen hem zien. En de manier hoe hij overkomt, komt voor de meesten ook vrij positief over.

Maar als je ziet hoeveel mensen Tiesto blij kan maken, heeft hij die titel wel verdiend. Een dj moet tenslotte het publiek vermaken. Daarnaast doet hij enorm zijn best om vooruitstrevend en vernieuwend te zijn.

Echter, de naam Tiesto is te groot om nog in hele kleine clubs te spelen. Daar kan Tijs niet echt veel aan doen.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 10:34
very drunk driver
very drunk driver is offline
het is geen festival dus --> muziek
Oud 06-05-2004, 14:59
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Wel nachtleven!

Dat het over de cd gaat of over Tiesto lijkt mij zeer logisch, omdat dit ZIJN feest is...Voor mij part mag dit topic terug...
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 15:13
Rieno
Rieno is offline
Citaat:
M. Arnoldi schreef op 06-05-2004 @ 15:59 :
Wel nachtleven!

Dat het over de cd gaat of over Tiesto lijkt mij zeer logisch, omdat dit ZIJN feest is...Voor mij part mag dit topic terug...
voor mijn part ook
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 15:14
machina82
machina82 is offline
je brengt het binnen 3 uur uitverkocht alsof dit een uniekum is, valt wel mee hoor.
Oud 06-05-2004, 15:40
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Voor een dancefeest, wat gebaseerd is op 1 dj is dat best uniek...Natuurlijk komen er steeds meer van dat soort gevallen, zoals Sensation en DefQon. Wie had dat twee jaar geleden kunnen denken...Ik had het persoonlijk niet verwacht...

Op den duur is het allemaal heel gewoon/normaal, dat alles snel uitverkocht raakt in de dancescene.

Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 20:23
Reserv
Reserv is offline
Citaat:
nare man schreef op 05-05-2004 @ 21:05 :
Oja, Tiesto is nu niet meer underground dus niet cool meer. Ben je alto of zo?
Oud 06-05-2004, 22:56
Verwijderd
Citaat:
®obin schreef op 06-05-2004 @ 21:23 :
Oja, Tiesto is nu niet meer underground dus niet cool meer. Ben je alto of zo?
Nee, maar ik vind het wel jammer dat hij zijn echte eigen stijl van vroeger heeft verlaten. Want daarom vond ik hem leuk.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 23:03
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Citaat:
nare man schreef op 06-05-2004 @ 23:56 :
Nee, maar ik vind het wel jammer dat hij zijn echte eigen stijl van vroeger heeft verlaten. Want daarom vond ik hem leuk.
Ik begrijp wat je bedoelt. Als ik de Magik cd's en de In Search Of Sunrise -cd's hoor, word ik ook nostalgisch. Helemaal als ik zijn enige set op Sensation beluister...

Tiesto is zijn oude stijl niet echt verloren, maar de trance is ook verandert...Tiesto gaat mee op de veranderingen en geeft daar natuurlijk ook zijn eigen invulling aan....Maar ja, in zijn sets hoor ik soms nog de draaistijl van vroeger...Moet ie wel langer dan 3 uur draaien!

Eerste uur Tiesto In Concert (niet uitgezonden of opgenomen) was meesterlijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten