Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zou zeggen, kijk hier ook eens
![]()
||
Citaat:
![]() Alle Palestijnen zijn moordlustig ![]() Alle Israeliers zijn joden Alle Palestijnen zijn moslims Het Israelische beleid gaat alleen maar om vernietigen en moorden van Palestijnen. Alle Israeliers steunen het Israelische beleid van vernietigen en moorden. Alle Palestijnen zijn terroristen. Het Palestijnse beleid gaat alleen maar over hoe alle joden de zee in te drijven. Palestijnen hebben alleen maar stenen. Zoiets?
||
Citaat:
Ik zelf ben bezig met de palestijnse-Israëlische muur die door "Israël" moet komen!!!!!! Ik doe het omdat ik het heeeel dom vin dat ze zulke muur willen verplaatsen!! ![]() Ze willen gewoon net als berlijn gaan doen, en ook het moet ook (zogenoemd) helpen. Ik weet niet wat zijn er mee willen bereiken maar iig DOM ![]() En ander Kwestie is de verschil tussen het leven van die twee partijen, bijv. de huizen van de palestijnen die dagelijks wordt door de Israëlen ingestort, terwijl de Israëlen zo relex en met rust leven!! ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Door dit te zeggen: Citaat:
Natuurlijk mag je je mening laten doorschemeren als het een betoog is, maar dan moet je toch ook de andere kant van het verhaal laten doorschemeren. Die vind je hier: http://www.securityfence.mod.gov.il/...NG/default.htm
|
|