Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2004, 13:04
Verwijderd
Sinds deze ochtend geniet ik dus bovenstaande combinatie. Nu, na een beetje leeswerk kom ik tot de conclusie dat KPN niet echt fijn allround WAP support d.m.v. het GIN-portal. Ja, dat is dus niet zo fraai, daar GIN alleen maar monofone ringtones en ander el cheapo meuk support, geen polyfone ringtones.

Nu is mijn vraag; zijn er meerdere WAP-portals die dat wèl ondersteunen en die ik zomaar kan gaan gebruiken voor dit soort dingen -- en dus niet gebonden zijn aan een contract?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-05-2004, 16:29
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 04-05-2004 @ 14:04 :
Sinds deze ochtend geniet ik dus bovenstaande combinatie. Nu, na een beetje leeswerk kom ik tot de conclusie dat KPN niet echt fijn allround WAP support d.m.v. het GIN-portal. Ja, dat is dus niet zo fraai, daar GIN alleen maar monofone ringtones en ander el cheapo meuk support, geen polyfone ringtones.

Nu is mijn vraag; zijn er meerdere WAP-portals die dat wèl ondersteunen en die ik zomaar kan gaan gebruiken voor dit soort dingen -- en dus niet gebonden zijn aan een contract?
Wat doe je eigenlijk moeilijk met je GIN-portals? Je kunt beter ff naar een site als myt610.net gaan, daar vind je een heleboel MIDI's. Gratis! Tik gewoon de URL van die MIDI in je WAP browser en dan kun je 'm downloaden.. Natuurlijk kost het geld om ze te downloaden en om te wappen, maar voor de rest zijn MIDI's helemaal gratis. Het bespaart iig wel Wil je goedkoper aan logo's aan beltonen komen zorg dan dat je een Irda-setje bemachtdigd. Werkt prima.

Logootjes vind je vast ergens wel, ze moeten 128x128 pixels zijn, downloaden doe je op dezelfde manier.

Let wel, kies wel MIDI's uit die 4 sporen zijn of minder, anders klinkt het voor geen ruk op de 6100 aangezien-ie maar 4 toons polyfone beltonen heeft Kies je voor een MIDI van bijv. 8 sporen dan laat-ie bepaalde tonen gewoon weg. Ik heb zelf hier een prima tooltje, dat heet Magith. Met Magith kun je de MIDI's eventueel instrumentaal aanpassen tot het naar je wens is.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 23:55
Verwijderd
Citaat:
Orion16 schreef op 05-05-2004 @ 17:29 :
Wat doe je eigenlijk moeilijk met je GIN-portals? Je kunt beter ff naar een site als myt610.net gaan, daar vind je een heleboel MIDI's. Gratis! Tik gewoon de URL van die MIDI in je WAP browser en dan kun je 'm downloaden.. Natuurlijk kost het geld om ze te downloaden en om te wappen, maar voor de rest zijn MIDI's helemaal gratis. Het bespaart iig wel Wil je goedkoper aan logo's aan beltonen komen zorg dan dat je een Irda-setje bemachtdigd. Werkt prima.

Logootjes vind je vast ergens wel, ze moeten 128x128 pixels zijn, downloaden doe je op dezelfde manier.

Let wel, kies wel MIDI's uit die 4 sporen zijn of minder, anders klinkt het voor geen ruk op de 6100 aangezien-ie maar 4 toons polyfone beltonen heeft Kies je voor een MIDI van bijv. 8 sporen dan laat-ie bepaalde tonen gewoon weg. Ik heb zelf hier een prima tooltje, dat heet Magith. Met Magith kun je de MIDI's eventueel instrumentaal aanpassen tot het naar je wens is.
Kijk, dat zijn de berichten waar je wat aan hebt. Gratis MIDI's! Nou, tenminste, ik weet eigenlijk niet wat wappen via E-Plus.de kost per minuut, maar 't is allicht goedkoper dan die 1 euri nogwat die ik voor Blackadder moest tikken.

Ja, nou, in principe komt er binnenkort een datakabel aan voor m'n toestel (jeuj voor eBay alwaar ik een kabel vond voor 9 euri) dus die shit heb ik eigenlijk niet meer nodig. Behalve dan MMS-configuratie-GPRS toestanden.. sigh.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 00:03
Verwijderd
Eh via WAP kan ik die site niet bereiken, heb E-Plus en BASE (Belgisch) geprobeerd als portal..
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 13:14
Verwijderd
*zucht*

Kan iemand deze naar H&T schoppen?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 17:28
Orion16
Orion16 is offline
Heb je de URL ingetikt van het MIDI bestand? dat bedoelde ik dus. zou moeten werken, werkte ook op mijn ouwe SonyEricsson T68i (die overigens geen midi ondersteunde, maargoed, ik kon iig direct vanaf een url downloaden)

http://wap.dream3r.com

Deze is ook gratis
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 00:19
Verwijderd
Citaat:
Orion16 schreef op 06-05-2004 @ 18:28 :
Heb je de URL ingetikt van het MIDI bestand? dat bedoelde ik dus. zou moeten werken, werkte ook op mijn ouwe SonyEricsson T68i (die overigens geen midi ondersteunde, maargoed, ik kon iig direct vanaf een url downloaden)

http://wap.dream3r.com

Deze is ook gratis
Hmm, die URL intikken werkt ook niet.. Die dream3r is echter ge-wel-dig. Thanks! -- Via Rapax (www.wapped.nl) kun je trouwens wappen via 'normaal' 06-tarief. Werkt lekker.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 16:46
AngelLena
AngelLena is offline
----------> Hardware
Reageren

Regels voor berichten