| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
't Is een Logitechje, optisch, niet draadloos en met sroll
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
PS/2 valt onder legacy I/O en dient zo snel mogelijk te verdwijnen, samen met Serieel/Parallel/Gameport. Abit MAX-serie heeft de legacy I/O al geschrapt. Ik kan niet wachten tot het gros deze IRQ slurpende zooi naar de prullenbak verwijst. Speciale mobo's met legacy I/O erop vind ik best, daar kies je dan voor als je het nodig hebt.
|
|
||
|
Citaat:
Kun je lang wachten, want het zal nog effe duren voordat et zo ver is. Als ik zie wat de op sommige onderwijsinstellingen aan computerapparatuur staat Ja, dan heb ik het over vastgeslagen verkleurde diskettedrives en AT behuizingen. Ik mag al blij zijn als er optische muizen aanwezig zijn. Ik wacht me al een ons tot ze eindelijk eens front USB inbouwen, of liever nog een cardreader dat ik met SD en MMC kaartjes terecht kan ![]() Maar tot nu toe vind ik het gewoon zonde, je verkloot er 2 USB poorten mee terwijl het ook op de PS/2 poort kan. Laten ze eerst maar eens zorgen dat een PC meer dan voldoende USB poorten heeft. |
||
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
PS/2 is niet Hot Swappable, gebruikt eigen IRQs en heeft beperkte bandbreedte.
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Software & Hardware |
Computer loopt vast na verplaatsing, wellicht vanwege CD-ROM-speler AJKwak | 7 | 18-09-2007 14:05 | |
| Software & Hardware |
[PC] Traag en hapert Verwijderd | 7 | 25-05-2007 08:02 | |