Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
zoekopnummer.ath.cx
www.google.com
||
Citaat:
Is enige die ik weet waar je op telefoonnummer kunt zoeken, hoewel 'ie inderdaad nogal eens iets NIET vindt...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb dat ook een keer toegepast om alle bedrijven in omg Eindhoven te krijgen (is dan wel geen zoeken op nummer..). En een keer om alle cofeeshops van Nederland te krijgen ![]() |
![]() |
|
-->
De database is opgebouwd uit allerlei verschillende databases, deze zijn gekocht of geschonken door diverse postorder, tell-sell, mediakranten en internet hosting bedrijven. Als je je afvraagt hoe het komt dat je in onze database staat, dan heb je waarschijnlijk ooit eens een proefabonnement aangevraagd, een prijs gewonnen op een of andere internet site/radio programma/tv-show, of ergens iets besteld op een internetsite of een postorder bedrijf. Klopt dus wèl ![]() Niet dat dit nog met het oorspronkelijke onderwerp te maken heeft, maar oké...
|
hej handig dit was net wat ik zocht..
werd net een aantal keer gebeld had oproepen gemist en t nummer kwam me wel bekend voor maar wist niet waarvan ff gezocht en nu weet ik wie t is ![]() vind het zo lullig trug te bellen en evt op te moeten hangen omdat ik geen zin heb die persoon te spreken ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Tel. Abonnement NaamInGebruik | 9 | 25-03-2010 22:37 |