Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
- Bron AD Sportwereld - "Mido maakt zich weer onmogelijk" Marseille - Bij de verrichtingen van Didier Drogba vallen die van zijn collegaspits Ahmed 'Mido' Hossam in het niet. De oud-speler van Ajax mag na één seizoen alweer weg uit de Franse havenstad. Aan spelen komt de Egyptenaar nauwelijks nog toe, maar belangrijker is dat Mido nauwelijks nog wordt gepruimd door zijn medespelers. "Ik vind het jammer om te moeten zeggen, maar Mido wordt uitgekotst door sommige spelers", biechtte voorzitter Christophe Bouchet onlangs op aan sportrkant L'Equipe. "hij is als goaltjesdief zeer getalenteerd, maar zijn instelling is buitengewoon slecht. Hij komt zonder reden niet opdagen op trainingen, waardoor hij door sommige spelers niet geaccepteerd wordt. Dat nieuws komt natuurlijk in de media en zo maakt hij zich ook niet populair bij de fans. "Mido, die dit seizoen ook botste met de Egyptische bondscoach Marco Tardelli, heeft nog een contract tot medio 2008 bij Marseille. Het wordt trouwens 2-2 vanavond, Valencia wint na verlenging.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() mja, zoals ik al zei, de wedstrijd vind ik nog geen zak aan, veel kluitjesvoetbal. Volgens mij is het veld niet echt goed ofzo. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|