Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2002, 09:22
UFO
UFO is offline
Mijn vriendin had 2 weken geleden verteld dat ze ook gevoelens had voor een andere jongen. Ze heeft toen voor mij gekozen en ze zou vrienden blijven met die jongen. Dat heeft ze toen verteld tegen hem. Toen stuurde hij later een SMSje naar mijn vriendin met het bericht dat hij zelfmoord zou plegen omdat hij die keuze niet kon accepteren. Toen heeft zij gezegd dat ze niet gedient is van die SMSjes en dat hij het alleen maar moelijker maakt. Een paar dagen later stuurt die jongen een kaart vol met bloed naar mijn vriendin en zegt daarin dat als ze niet bij hem terugkomt dat hij zelfmoord pleegt. Pure emotionele chantage dus. We hebben overlegd, ik vond eigenlijk dat ze hem maar even niet moest zien, maar dat wilde ze niet, ze zou nog 1 keer met hem praten en dan moest het afgelopen zijn. Gisteren toen was ik bij haar en krijgt ze een SMSje van hem, daar stond in ik hou van je en je bent en blijft mijn geheime liefde. Het blijkt dus simpel niet doorgedrongen te zijn tot hem of zei heeft het hem niet goed verteld. Ik heb haar gisteren de keuze laten maken voor mij of hem en als ze voor mij kiest wil ik dat ze die jongen in ieder geval een maand of 3 niet ziet om die gevoelens kwijt te raken, en als ze voor hjem kiest ben ik wegh en wil ik haar nooit meer zien. Ze kon niet kiezen zij ze, we hebben de hele avond gepraat. Toen heb ik gezegd dat ze echt een keuze moest maken anders was ik weg. Dat is gebeurd ze heeft geen keuze gemaakt en heb gezegd dat ik haar nooit meer wou zien. Ze zei dat ze gevoelens voor ons beide had en dat ze daarom niet kon kiezen.

Ik vraag me nu sterk af of ik te hard geweest ben heb ik voor de goede oplossing gekozen waren er of zijn er betere oplossingen?

Laatst gewijzigd op 08-05-2002 om 09:29.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-05-2002, 09:29
Verwijderd
tsja ligt eraan hoeveel je van haar houdt.
ze had voor jou gekozen maar die jongen maakt het haar wel erg moeilijk.
hij doet iig wel meer moeite voor haar dan jij, al is het op een zieke manier.
nu ben je haar duzz kwijt.....
das toch niet handig?
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 09:30
UFO
UFO is offline
maar ja wat had ik anders moeten doen?
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 09:42
Verwijderd
owkeej je hebt wel gelijk.

ik kan er ook niet tegen als iemand niet kan kiezen, dat sloopt je uiteindelijk wel jah.
maar ik had haar nog iets meer tijd gegeven...
ze had toch eerder al voor jou gekozen.....

ik vind het trouwens behoorlijk ziek van die jongen
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 09:55
Roozie
Roozie is offline
Ik zou je vriendin maar even in de gaten houden want zo'n jongen kan nooit goed voor haar zijn en als hij nu al zo'n invloed op haar heeft, dat kan goed fout gaan en dat wil je natuurlijk niet laten gebeuren

ik bedoel wat je net vertelde kan toch niet goed zijn!!

Verder ben je niet te hard geweest voor haar, het gaat niet goed als zij niet voor 100% voor je gaat.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 10:45
lady_x
lady_x is offline
Ik zou net zo gereageerd hebben, als m'n vriend twijfelt tussen twee meisjes waaronder ik, dan zou ook ik niet weten wat doen maar het liefst weggaan dan.
Wacht af, je ziet wel... Als ze je echt graag ziet, dan komt ze automatisch terug.
Oud 08-05-2002, 10:46
Tox
Tox is offline
Ik heb bewondering voor wat je gedaan hebt, een teken van een sterk karakter!
Oud 08-05-2002, 12:12
highlight
highlight is offline
Citaat:
lady_x schreef:
Ik zou net zo gereageerd hebben, als m'n vriend twijfelt tussen twee meisjes waaronder ik, dan zou ook ik niet weten wat doen maar het liefst weggaan dan.
Wacht af, je ziet wel... Als ze je echt graag ziet, dan komt ze automatisch terug.
Oud 08-05-2002, 12:24
Tom
Tom is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
tsja ligt eraan hoeveel je van haar houdt.
ze had voor jou gekozen maar die jongen maakt het haar wel erg moeilijk.
hij doet iig wel meer moeite voor haar dan jij, al is het op een zieke manier.
nu ben je haar duzz kwijt.....
das toch niet handig?
Mja daar ben ik het niet echt mee eens.

Hij is al een tijd d'r vriendje, heeft waarschijnlijk al veel gedaan, dan vind ik dat zij weinig respect voor em heeft als ze gaat twijfelen tussen iemand die d'r al liefde heeft gegeven en iemand die een kaart met bloed in je brievenbus douwt en gaat dreigen met zelfmoord (wat de reden is dat ze gaat twijfelen).

Verder vind ik het goed wat je hebt gedaan, ga in ieder geval niet direct met die jongen praten ofzo, maar speel alles gewoon netjes via je vriendin.. die moet dadelijk achter d'r keuze staan en zich niet meer laten beïnvloeden door die zieke dingen.

En ik vind je niet hard, in zo'n situatie is een beetje hard zijn wel nodig vind ik... ze moet een keuze maken, dan is het het één of het ander.
Reageren

Regels voor berichten