Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Hij is al een tijd d'r vriendje, heeft waarschijnlijk al veel gedaan, dan vind ik dat zij weinig respect voor em heeft als ze gaat twijfelen tussen iemand die d'r al liefde heeft gegeven en iemand die een kaart met bloed in je brievenbus douwt en gaat dreigen met zelfmoord (wat de reden is dat ze gaat twijfelen). Verder vind ik het goed wat je hebt gedaan, ga in ieder geval niet direct met die jongen praten ofzo, maar speel alles gewoon netjes via je vriendin.. die moet dadelijk achter d'r keuze staan en zich niet meer laten beïnvloeden door die zieke dingen. En ik vind je niet hard, in zo'n situatie is een beetje hard zijn wel nodig vind ik... ze moet een keuze maken, dan is het het één of het ander.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Meisje negeert me na een tijd intiem (online) contact sickasfrick | 6 | 03-11-2014 20:27 | |
Liefde & Relatie |
Jagen Luego | 14 | 16-11-2007 15:42 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Voordat ik loslaat. Verwijderd | 19 | 22-07-2005 15:33 | |
Psychologie |
Bang om te beginnen met opleiding. Bird-one | 14 | 14-04-2004 15:39 | |
Psychologie |
Onderwerp kan ik het geven ? een verhaal over een bij voorbaat verneukt leven ofzo Waarom? | 2 | 02-02-2002 16:30 |