Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2004, 19:27
Krekker
Krekker is offline
Is het niet handig om onderaan elke pagina een link te maken waarmee je je kunt abonneren op dat onderwerp? Soms heb je bij een bepaald topic niets zinnigs te posten, maar wil je wel het topic wel bijhouden. Op die manier kan het zonder dat je per sé iets hoeft te posten.
Ik weet dat het kan, want op een ander forum met vBulletin heb ik het ook gezien (ik post nu even geen link, maar als één van de fb's het wil weten wil ik het best zeggen). Ik weet niet of dat misschien voor teveel serverload zorgt, maar zoals het nu is moet iedereen eerst een reactie posten en vervolgens weer wissen om zich zonder te posten op een onderwerp te abonneren. Dat kost volgens mij alleen maar meer serverload.

Wat vinden jullie van deze suggestie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-05-2004, 19:30
Tampert
Tampert is offline
abonneren als "e-mailnotificatie" ? Ik geloof dat dat soiweos al vanzelf uitgaat bij topics van meer dna 50 berichten omdat het dan te zwaar wordt voor de server. Als iedereen zich zomaar overal op kan inschrijve gok ik dat dat ook moordend wordt...?
Oud 10-05-2004, 19:33
Krekker
Krekker is offline
Citaat:
Tampert schreef op 10-05-2004 @ 20:30 :
abonneren als "e-mailnotificatie" ? Ik geloof dat dat soiweos al vanzelf uitgaat bij topics van meer dna 50 berichten omdat het dan te zwaar wordt voor de server. Als iedereen zich zomaar overal op kan inschrijve gok ik dat dat ook moordend wordt...?
Ja maar iedereen gaat zich niet zomaar abonneren op een onderwerp. Ik kijk wel uit voordat ik me abonneer op een luistertopic ofzo. Als het kann zou het van mij ook uitgezet mogen worden op onzin en DK, maar op de serieuzere fora kun je niet even iets posten om telkens e-mailnotificaties te ontvangen. Dan is het toch wel handig dat er zo een linkje zit.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 19:44
Verwijderd
Ach, dan quote je gewoon iemand die iets zegt waar je het mee eens bent, of je quote iemand die wat zinnigs zegt en zo lijk jij ook zinnig. Vrij overbodig iets, wat sowieso voor een draak aan serverload zal zorgen.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 19:48
Krekker
Krekker is offline
Citaat:
Morridin schreef op 10-05-2004 @ 20:44 :
Ach, dan quote je gewoon iemand die iets zegt waar je het mee eens bent, of je quote iemand die wat zinnigs zegt en zo lijk jij ook zinnig. Vrij overbodig iets, wat sowieso voor een draak aan serverload zal zorgen.
Hmm, toch valt de serverload volgens mij wel mee. Als die link er komt zal hij denk ik toch vooral gebruikt worden voor topics met een lage postfrequentie. Dan zorgt het IMO niet voor meer serverload. En als iedereen quotes gaat zitten posten om e-mailnotificaties te kunnen ontvangen zal de serverload echt niet minder zijn dan wanneer er gewoon zo'n linkje komt.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 22:21
Ieke
Ieke is offline
Het is toch niet zo moelijk als je elke dag hier komt om even de topics die je wil lezen bij te houden? Ik zou het wel een beetje overbodig vinden eigenlijk.
Oud 10-05-2004, 23:34
Manuzhai
Manuzhai is offline
Die feature staat waarschijnlijk niet voor niets uit.
Oud 11-05-2004, 01:12
Verwijderd
Citaat:
Tampert schreef op 10-05-2004 @ 20:30 :
erm, nee staat niet uit en dat wil ik graaag zo houden! Sommige dagen post ik overal en dan houd ik dat graag in de gaten...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten