Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-05-2004, 09:06
G.T.C.
G.T.C. is offline
Mijn vriendin en ik hebben nogal verschillende vrienden. Mijn vrienden zitten liever op zaterdag avond met zijn allen bij iemand thuis om een beetje te bieren en wat achter de spelcomputer te zitten of wat muziek te spelen of een filmpje kijken.
Haar vrienden gaan juist nogal vaak uit naar een discotheek.

Het werkt gewoon niet zo goed als wij iets willen doen samen met vrienden. Een discotheek vind ik zelf ook niet zo boeiend omdat ik het op zijn zachts gezegd niet zo op al die trance muziek heb.

Met zijn 2en hebben we het helemaal naar ons zin hoor....daar niet van. Dan doen we ook genoeg leuke dingen. Maar het zou wel gezellig zijn als we ook dingen met vrienden kunnen doen.

Dit topic heb ik niet echt bedoeld om advies te vragen maar ik wilde graag weten hoe dit bij jullie zit. Gaan jullie elk weekend uit? De ene keer met jou vrienden, en de andere keer met zijn/haar vrienden ofzo..? Of kennen jullie een ander stelletje waarmee jullie dingen ondernemen? hangen jullie alleen een beetje rond bij wat mensen? Doen jullie alleen maar dingen samen? Gaan jullie apart uit met je eigen vrienden?

Brand maar los
Oud 03-05-2004, 09:33
_Moby_
_Moby_ is offline
ze is nu twee maanden mijn vriendin en we zijn nog 0 keer samen uitgeweest (mja hier heb je weinig aan, aangezien ik mijn vriendin sowieso bijna nooit zie, haar vriendinnen zijn natuurlijk het belangrijkste voor ze )
Oud 03-05-2004, 09:37
In_stilte
In_stilte is offline
Bij ons is het een beetje dubbel, we wisselen af. Hij is vaak bij zijn vrienden en dan zit ik daar ook bij. (kan heel goed met ze op schieten) Maar hij komt ook rustig erbij zitten als ik bij vrienden ben, het fijne is dan ook dat hij mijn vrienden al kende en ik zijn vrienden al een beetje kende.

Het probleem dat ik dan weer heb is dat we het allebij zo druk hebben dat we weer weinig alleen zijn met elkaar en dat er bijna ALTIJD vrienden bijzijn...
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 10:26
raarheid
raarheid is offline
ik en mijn vriend hebben nu 4maanden een relatie en zijn nog geen 1x samen uit geweest, niet met zijn vrienden/of de mijne erbij. Hij gaat op zaterdagavond standaard naar een diskotheek met een vaste groep jongens, en loopt regelmatig de grote feesten als DefQon, In Qontrol, Qontact, Innercity etc. af... ik zit meestal gewoon thuis, heb geen zin om uit te gaan, trekt me niet zo. Enkele keer ga ik is bij een vriendin langs of ga ik toch ook maar ff naar een diskotheek, toch al zou die het echt leuk vinden zou ik wel meegaan, maja zullen zien
Oud 03-05-2004, 10:34
ZerO
ZerO is offline
Omdat we ver van elkaar vandaan wonen zijn we bijna altijd samen in het weekend dus gaan we ook samen uit. Altijd met vrienden erbij, zijn vrienden of mijn vrienden. We gaan vaak de kroeg in en af en toe naar een drum&bass feest. Iedereen bij ons in de "groep" houdt van uitgaan dus is er niet echt sprake van keuzes maken.
Oud 03-05-2004, 10:40
Sade
Sade is offline
We zijn in het weekend vrijwel altijd bij elkaar, ik blijf ongeveer elke zaterdag bij hem slapen. Soms gaan we samen uit, met mijn vriendinnen, met Konninginnenacht zijn we bijvoorbeeld weer samen uit geweest en hadden met zijn vrienden afgesproken.
Allebei houden we van uitgaan, en onze vrienden/vriendinnen ook, dus geeft niet zoveel moeilijkheden
Oud 03-05-2004, 10:44
pyres
pyres is offline
ik vind de vrienden van mijn vriend ook niet echt sociaal. die jongens vinden het nogal erg leuk om elkaar voor lul te zetten en nogal rake opmerkingen te maken. en dan begrijpen ze niet dat een buitenstaander (zoals ik dus) er boos om wordt. mijn eigen vrienden zie ik nu niet meer omdat die nu overal ergens anders studeren. mijn vriend weet dat ik het moeilijk vind, want MIJN vrienden zie ik niet en ZIJN vrienden vind ik maar irritant.

over het dingen doen enzo; meestal gaan ze met z'n alle klaverjassen of uitgaan in een lokale kroeg ofzo. op zich niks mis mee maar dan is er wel minstens 1 meisje die dan "hallo" tegen mijn vriend moet zeggen en dat gaat dan zo de hele avond door.

je kunt dus begrijpen dat ik af en toe een beetje word
Oud 03-05-2004, 10:44
snoopy
snoopy is offline
wij gaan bijna nooit samen uit. Maar ja... we gaan ook bijna nooit apart uit, dus... sja.
Oud 03-05-2004, 10:52
Hawahaai
Hawahaai is offline
Wij houden allebei niet zo van uitgaan, dus op zich hebben we daar geen problemen mee. Ik ga af en toe eens een keertje uit met mijn vriendinnen en 'de groep', om sociaal te doen, en hij gaat dan iets anders doen.
Qua 'gewoon dingen doen' doen we vaak dingen met z'n tweetjes, en verder wisselen we af of we iets met zijn vrienden of met mijn vriendinnen doen, net hoe het uitkomt.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 10:54
Verwijderd
wij hebben praktisch dezelfde vriendengroep, en gaan ook nooit stappen. eerder met zn allen naar de film. of gewoon, een dagje weg. dat spreekt ons meer aan. en dat gaat gewoon ook wel goed.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 11:57
luchtballon
luchtballon is offline
We hebben dezelfde vrienden, dus we gaan wel eens samen uit, hoewel dat niet zo vaak is. Want we gaan sowieso niet zo vaak uit. En mijn broer en zijn vriendin behoren ook tot onze vriendengroep dus met z'n vieren doen we ook wel eens iets.

Op zijn werk (hij is dan van vrijdagavond tot zondagavond weg, werkt niet in dezelfde stad) gaat hij ook heel soms uit, en dan kan ik natuurlijk niet mee.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 12:10
Verwijderd
We gaan nooit samen of samen-en-met-vrienden naar een discotheek, maar wel soms naar optredens van bandjes en regelmatig naar de bioscoop of het zwembad ofzo. Een groot deel van onze vrienden is gezamelijk, dus als we samen iets met vrienden doen, dan is het met die vrienden. Bij iemand thuis zitten met vrienden doen we alleen als er iemand jarig is enzo
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 12:34
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Offtopic:
Hoho...die trancemuziek in die discotheken, kan je geen trancemuziek noemen, maar eerder ongeinspireerde bagger.

Ontopic:
Als ik een vriendin zou hebben, zou ik haar niet vaak meenemen naar een groot feest. Ik doe dat liever met mijn vrienden, want als ik mijn vriendin zou meenemen, heb ik het gevoel dat ik straks de hele avond met haar moet optrekken. Daarnaast krijg je meestal het gezeik dat ze naar huis wil of dat soort dingen. En nu spreek ik uit ervaring.

En waarom zou je specifiek met elkaars vrienden op stap moeten gaan? Als je een keer met je vrienden iets gaat doen, vraag je haar gewoon of ze meewil. En als ze geen zin heeft, prima...En dat geldt ook viceversa.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 14:21
Verwijderd
Mijn vriend en ik gaan sinds we samenwonen niet zoveel meer uit. We vinden het allebei wel lekker om gewoon thuis te zitten en een dvdtje te kijken. Soms nodigen we vrienden uit om bij ons te komen, of we gaan met een groepje uit. We hebben allebei zo'n beetje dezelfde vrienden, dus dat is geen ramp. Mijn vriend en ik gaan bijna nooit uit zonder elkaar. Hij gaat soms weleens met vrienden een avondje weg, maar dan blijf ik gewoon thuis.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 18:27
druiveke
druiveke is offline
Citaat:
CrazyMoon schreef op 03-05-2004 @ 15:21 :
Mijn vriend en ik gaan sinds we samenwonen niet zoveel meer uit. We vinden het allebei wel lekker om gewoon thuis te zitten en een dvdtje te kijken. Soms nodigen we vrienden uit om bij ons te komen, of we gaan met een groepje uit. We hebben allebei zo'n beetje dezelfde vrienden, dus dat is geen ramp. Mijn vriend en ik gaan bijna nooit uit zonder elkaar. Hij gaat soms weleens met vrienden een avondje weg, maar dan blijf ik gewoon thuis.
vind jij het dan niet erg als je daar dan zo alleen zit?
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 18:38
Luna
Luna is offline
bij mn vorige relatie gingen we in het begin heel vaak samen uit, of dan ging ik eerst met mijn eigen vrienden en hij ook en danz agen we elkaar aan het einde van de avond en sliep ik bij hem.
Aan het einde van onze relatie gingen we niet meer zoveel uit want meneer had nooit ergens zin in, ik stelde steeda llerlei dingen voor maar niets vond ie leuk. Tsjah, dan houdt het op...
De jongen waar ik nu mee omga(ja, we hebben officieel niet echt iets) houdt van dezelfde soort feesten en plekken dus dat komt mooi uit. En hij kan het ook beter met mn vrienden vinden dan mn ex, die deed echt geen moeite om mn vrienden te leren kennen.
Oud 03-05-2004, 19:26
Envy
Envy is offline
Citaat:
_Moby_ schreef op 03-05-2004 @ 10:33 :
ze is nu twee maanden mijn vriendin en we zijn nog 0 keer samen uitgeweest (mja hier heb je weinig aan, aangezien ik mijn vriendin sowieso bijna nooit zie, haar vriendinnen zijn natuurlijk het belangrijkste voor ze )
Klinkt als een leuke relatie..
Oud 03-05-2004, 19:46
miro
miro is offline
We gaan regelmatig uit. Eerst was het altijd apart maar ondertussen zijn zijn vrienden ook mijn (goede)vrienden geworden en mijn vriendinnen die van hem. Meestal is het dus een grote groep, wij twee mijn vrienden en die van hem. Maar het is niet zo dat we afhankelijk van elkaar zijn. We doen regelmatig dingen met onze eigen vrienden en we respecteren het ook van elkaar als we ns afzonderlijk van elkaar op stap willen, ook al gebeurt dat niet meer vaak aangezien het een grote "gang" is geworden
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 22:15
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
ik wil het hem niet aandoen om met mij en mijn vriendinnen uit te gaan omdat ik zeker weet dat hij er geen zak aan gaat vinden (waar we uitgaan vind ik het opzich ook niet leuk (qua muziek dan), maar met vrienden is het wel echt gezellig)
en ik ben eigenlijk nog niet met hem mee uit geweest (we zijn nog niet zo lang samen) omdat we in het weekend meestal een biosje pakken, concertje hebben, of ergens een feestje ofzo.

hij gaat wel met zijn vrienden uit en ik dus met de mijne. en mijn vrienden kent hij al (uit een eerdere relatie tussen ons) en hij wil ze graag beter leren kennen dus gaan we zo af en toe ns langs bij iemand

ik vind het wel prima zo. als ik uitga hou ik van flirten en dat kan natuurlijk niet met mn vriend erbij (en als hij erbij is wil ik al niet eens meer flirten met anderen <3)
Oud 04-05-2004, 22:04
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik heb eigenlijk mijn eigen vriendenkringetje van 6 à 7 vrienden en mijn vriendin heeft ook haar eigen vriendinnenkringetje van 4 à 5 vriendinnen. Bij het uitgaan en zo staan de groepjes wel bij elkaar en ze praten ook allemaal bij elkaar. Ik ben ook eigenlijk met haar in contact gekomen doordat een vriendin van haar verkering had met een vriend van me (die relatie is al weer uit). Dus ja: ik vind dat het nog twee aparte groepjes zijn, omdat ze niet vast allemaal met elkaar optrekken, maar ze kennen elkaar wel allemaal en de personen in de twee groepen praten ook met elkaar.
Oud 04-05-2004, 22:24
TwinTurbo
TwinTurbo is offline
Lekker m'n vriendin geintroduceerd in m'n vriendengroep, ze kende hun al wat 'langer' van verhalen over m'n vrienden, beruchte groep bij ons..dus dat ging vrij makkelijk, dus zij gaat ook meestappen, hoewel ik af en toe ook nog es alleen op zondagavond ga. Moet kunnen allemaal..
De vriendinnen van m'n vriendin gaan niet uit dus das ook gemakkelijk, af en toe 'n zondagmiddag spenderen aan hun das ook wel rielekst, barhangen met de kerels van hun enzo. Och ja, gewoon rielekst een groot feest bouwen met vrienden en vriendin

(lekkere hardcore, trance en de hele zooi *steek*steek*)