Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-05-2004, 19:26
Upke
Upke is offline
Het befaamde kooivechten. Ik ben er helemaal weg van en kan er met vrienden uren over door praten. Maar dat ga ik nu niet doen Wat ik wel wil doen is jullie mening vragen wat je van deze sport vind? Veel mensen kijken nog steeds met boze ogen er naar toe en vinden het niet meer dan 2 mensen die elkaar afstompen. Ik vind dat niet maar een mooie sport. Mijn favoriete vechters zijn natuurlijk: The Gracies met name Royce en Rickson bovenaan, Ryan ook wel. Frank Shamrock en Ken mogen er ook zijn hoor! Wat jullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-05-2004, 20:56
el manuel
el manuel is offline
Ik ben me eigenlijk pas een paar weken terug gaan intreseren voor mma. Ik heb eigenlijk nog geen ufc vechten gezien alleen maar pride, maar ik vind het wel mooi dat grondgevecht en staandgevecht worden gecombineerd. Ik denk dat veel mensen het inderdaad meer als 2 mensen die elkaar het hoofd inslaan zien. Maar ik ben van plan zeker nog wat ufc matches te zien. Enne van de Gracie`s heb ik wel gehoord omdat die een eigen jiu jitsu stijl hebben uitgevonden
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 21:17
Upke
Upke is offline
Citaat:
el manuel schreef op 19-05-2004 @ 21:56 :
Ik ben me eigenlijk pas een paar weken terug gaan intreseren voor mma. Ik heb eigenlijk nog geen ufc vechten gezien alleen maar pride, maar ik vind het wel mooi dat grondgevecht en staandgevecht worden gecombineerd. Ik denk dat veel mensen het inderdaad meer als 2 mensen die elkaar het hoofd inslaan zien. Maar ik ben van plan zeker nog wat ufc matches te zien. Enne van de Gracie`s heb ik wel gehoord omdat die een eigen jiu jitsu stijl hebben uitgevonden
The gracies kijk maar eens op internet of op kazaa, dan zul je nog veel van hen horen. www.sherdog.com is ook een leuke site.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 21:29
el manuel
el manuel is offline
Citaat:
Upke schreef op 19-05-2004 @ 22:17 :
The gracies kijk maar eens op internet of op kazaa, dan zul je nog veel van hen horen. www.sherdog.com is ook een leuke site.
Ik heb wel al veel over de Gracie`s gelezen op internet hoor, over de scholen in Rio enzo. En scherdog ken ik al is inderdaad een hele goede site maar toch bedankt voor de info
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 01:00
Upke
Upke is offline
Oke.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten