Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Edit: wat is er trouwens mis met kinderboeken? De kenners zien dat ik o.a. Harry Potter en Het oneindige verhaal tussen de volwassenenliteratuur heb gezet. ![]() Laatst gewijzigd op 03-05-2004 om 17:32. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() vreemd, geen idee hoe het komt eigenlijk ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Leuk topic!
Helaas heb ik weinig om mee te pronken, weinig literatuur namelijk... Ik koop te weinig boeken. Maar ik heb, in navolging van LUH, maar mijn plaatjes van commentaar voorzien. Mijn boekenplank Mijn boekenplank boven mijn bureau, waar al mijn favoriete boeken staan. Mijn boekenkast Mijn boekenkast achter mijn kamer, waar de rest van de favoriete boeken staan. Ik heb er nog meer, maar die liggen in een doos op zolder of verder achter mijn kamer, maar dat zijn écht kinderboeken. Najah, aanschouw, zou ik zeggen. edit: vanwege de grootte maar een link. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee dus. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
IK kan een beetje deens maar ik maak altijd "schrijffouten" omdat ik geen speciale "o" en geen bolletje boven de "a" kan maken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hoe ?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb hem altijd op Dutch US international staan. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Het boeit verder ook niet zoveel... Doe niet te veel moeite (:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @ Leonoor: Iejoor en Jip&Janneke ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Die plank en die plank daar onder, zijn btw mijn 'Enid Blyton'-planken, want ik heb De dolle tweeling, Pitty en De circusserie ook compleet. De vijf detectives, De avonturenserie en De grootste belhamelserie helaas nog (steeds) niet, daar mis ik nog steeds enkele boeken van. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @Krummeltje: ik ben een alleseter. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb vandaag het rolletje laten ontwikkelen:
![]() Bovenste plank (L->R) Wat echte literatuur (nerdelands), dan van alles en nog wat, dan fantasy (serie van Weis en dickmann en rad des tijds van Jordan) en als laatste de Potterboeken. (engels en nederlands) Een na hoogste plank: Complete serie van Feist, ander fantasy boek, Verschillende boeken van Tolkien (Hobbit, LotR, en andere, verschillende uitgave's, engels en nederlands), dan deel 5 van de aardkinderen en Nevelen van Avalon. Plank zonder boeken. 1 na onderste plank: Van alles en nog wat (Bijv. jij, jij en jij (per Nilsson), bijbel, shakespeare en nog heel wat andere dingen), dan een zooitje video's en dvd's, dan wat gamecubespellen. Dan krijg je dat de plank een stuk hoger is. Daar staan een paar paardenboeken, wat van Rien Poortvliet, wat boeken over tekenen, verschillende LotR filmboeken, wat boeken over sprookjes en mytische wezens, dan wat Roald Dahl en als laatste mijn studieboeken. Van een andere hoek: http://www.boomspeed.com/ieke/boekekast2.jpg En dit krijg je als ik er teveel heb en er wat kwijt moet en toch niet naar zolder mag: (Hier staan de meeste boeken in vreemde talen) http://www.boomspeed.com/ieke/boeken.jpg Edit: Er zit geen speciale volgorde in, het staat zo omdat ik erg ruimtegebrek heb en zo past het allemaal net.
Laatst gewijzigd op 10-05-2004 om 16:25. |
![]() |
||
Citaat:
(En zeg eens eerlijk, is die bovenste kast wel van jou met echt alleen jouw boeken?) @Leonoor, nou, gewoon, die kamer leek zo groot, en de hoeveelheid boekenkast leek ook niet te weinig, in elk geval ontbrak het ook niet aan de boeken! Charlotte
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik ben jaloers op de boekenkast van zuster, echt cool zo in zo'n hoekje. ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Trouwens, ik heb ook nog een boekenkast op mijn kamer, waar wat boeken tussen zitten, maar voornamelijk is het een opslagplaats voor tijdschriften. Voor de rest slingeren er een hoop boeken door het huis...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saai alle brabo's het land uit! #1243 Verwijderd | 500 | 13-12-2010 23:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Ultiem FX6800 Fototopic der Letteren! Verwijderd | 419 | 05-11-2006 20:00 | |
Verhalen & Gedichten |
(Meeting)fototopic; opgedragen aan Astuanax Verwijderd | 500 | 22-05-2004 12:09 |