Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
SATA controller kan, ik zou iig geen IDE controller meer kopen. En een mooie SATA hardeschijf kopen, zoals de Hitachi 7K250 160GB 8MB, en geen enkele andere; voor €105 @ www.sallandautomatisering.nl
De SATA controller kun je voor €25 á €30 wel kopen. Maar misschien dat je wilt overwegen binnenkort een ander systeem te kopen, basissysteem; dan heb je sowieso al SATA erbij en is hedendaags vrij goedkoop. Kun je overwegen.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
USB2 is behalve duur ook trager, qua access time en de schijf zelf. Hitachi 7K250 is
||
![]() |
Citaat:
Ik heb een 20Gb usb en voordat ik die vol heb ben ik toch een paar uur (schat een uurtje of 5-6). verder werkt hij wel relaxed. Al zou je ook een usb/firewire kastje kunnen kopen en daar een gewone hdd in schroeven dan is de prijs ook niet veel duurder dan een controller + hdd. Al is het wel zo dat hij altijd langzamer zal zijn dan een interne hdd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|