Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2004, 10:52
Ragnar
Ragnar is offline
Hmmja hier komt een beetje vreemd verhaaltje misschien
Een hele tijd geleden, meer dan een half jaar terug zat ik met een vriend van me in de bus en op de bank naast me zat een heel leuke meid. Ik had haar van tevoren nog nooit gezien en zij mij niet. We hadden heel wat oogcontact en ze lachtte heel lief etc blabla. De halte voordat ik eruit moest stapte zij uit en ze zei nog doei. Een korte tijd later zie ik haar nog eens door de stad lopen, we kijken allebei om maar lopen toch door. Toen had ik zoiets van, als k haar nog eens zie spreek ik haar toch echt aan. Maargoed kort daarna kreeg ik een vriendin, dus dit werd allemaal een beetje vergeten. Die relatie is 2 maanden geleden ongeveer uitgegaan en twee weken terug ging ik met wat mensen uit mijn band uit in de stad in een vrij nieuwe tent. Toen we weggingen zag ik opeens dat de eerder genoemde meid er ook was, maargoed zij ging ook net weg, het was niet het ideale moment om haar aan te spreken (wie weet had ze ook een vriend die erbij was).
Gisteren was ik dus weer in die tent en zij was er ook weer. Na al mijn moed bij mekaar geraapt te hebben ben ik naar dr toen gegaan en heb een gesprekje aangeknoopt (ze wist nog wie ik was want ze zei dat ze me heel lang gelden in de bus had gezien). Ondanks dat het in het begin wat stroef ging hebben we toch over heel wat dingen gepraat en k vond t erg gezellig, ook hebben we nog een tijdje gedanst.
Dan komen haar vriendinnen binnen en mevrouw is weg richting hun en blijft eigenlijk ook daar, ze lacht zo nu en dan nog es mijn kant op maar that's it

Wat moet ik hier dus mee, ben ik gewoon zo naief om te denken dat ze me leuk zou kunnen vinden en dat ik dus redelijk naast het net gevist heb of...?
Oud 09-05-2004, 10:57
duivelaartje
duivelaartje is offline
Je hebt denk ik niet naast het netje gevist hoor. Je hebt een beetje maar haar gedanst, ze wist nog wie je was en een gesprek met haar gehad. Is positief toch?

Meisjes gaan vaak weg als hun vriendinnen eraan komen. Ze werd misschien wat verlegen en durfen niet waar haar vriendinnen bij waren naar jou toe te komen. Ze lachtte wel af en toe...

Als je haar weer ziet kan het misschien toch wel meer worden?

Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 10:58
Bruut
Bruut is offline
nou ik vind dat je een goede zet heb gemaakt!! ga volgende keer gewoon weer naar die tent en spreek haar weer aan
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 11:43
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Bruut schreef op 09-05-2004 @ 11:58 :
nou ik vind dat je een goede zet heb gemaakt!! ga volgende keer gewoon weer naar die tent en spreek haar weer aan
mee eens

ik had ook een keer een tijd met een jongen gepraat, die heel even weg ging en toen ie terugkwam stond ik met een vriendin, keken we elkaar nog even aan en verder ook niks. is later toch goedgekomen.
Oud 09-05-2004, 12:15
_Moby_
_Moby_ is offline
mooi verhaal

uit dit soort gebeurtenissen ontstaan de mooiste relaties
Oud 09-05-2004, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Bruut schreef op 09-05-2004 @ 11:58 :
*mee eens*
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 16:43
ZerO
ZerO is offline
Ik zou de hoop niet opgeven. Haar vriendinnen kwamen binnen en ja ze kon moeilijk bij je blijven staan aangezien ze jou net had leren kennen.
Als ze je telkens blijft ontwijken is dat wel een slecht teken, maar dat is nog niet het geval.
Oud 09-05-2004, 16:49
Balance
Balance is offline
Citaat:
AmnesJAn schreef op 09-05-2004 @ 11:52 :
Wat moet ik hier dus mee, ben ik gewoon zo naief om te denken dat ze me leuk zou kunnen vinden en dat ik dus redelijk naast het net gevist heb of...?
Volgens mij kan je daar behoorlijk weinig over zeggen na dit ene avondje. Kortom: kijk hoe ze een volgende keer op je reageert en probeer d'r te leren kennen.
Oud 09-05-2004, 18:21
herz
herz is offline
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 18:32
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
goed gedaan
volgende keer dat je d'r ziet gewoon weer een gesprek beginnen, of misschien doet zij dat wel
dit kan zeker wat worden
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 07:43
Mu
Mu is offline
Ja joh zit heus wel goed. Als ze al doei tegen je zei in de bus, is dat echt en als ze je nog herkende is dat helemááál
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 17:05
bassgirl
bassgirl is offline
nou ze zei doei tegen je in de bus, veel oogcontact (al hoeft dat niks te betekenen), maar als je haar na een aantal maanden weer tegenkomt en ze je dan nog herkent van die jongen uit de bus... je onthoudt niet zomaar iemand. dus ik denk dat ze je best wel leuk vind
Oud 10-05-2004, 18:25
luchtballon
luchtballon is offline
Zit wel goed volgens mij

Zij wist ook nog dat je bij haar in de bus had gezeten terwijl dat toch al heel lang geleden is, en ze lachte nog naar je terwijl je niet meer bij haar was, dat is toch geen afwijzing in ieder geval
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 21:16
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik denk dat ze jou ook wel wil. Het maakt toch niet uit dat ze bij haar vriendinnen staat, met die ging ze immers uit. Misschien een leuk idee dat als je een drankje gaat halen en langs haar loopt nog wat meer te praten. Vraag haar nummer en MSN na een tijdje als het leuk klikt. En dan zien jullie wel verder he...
Oud 11-05-2004, 02:39
GRRR
GRRR is offline
beter dan dat je gelijk afgewimpeld zou worden. gewoon er weer heen gaan de volgende keer
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten