Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je gaat met iemand naar bed en je denkt "shit ik ga vreemd" maar het is niet zo dat als een partner aan de vreemdganger vraagt "ben je vreemdgegaan?" dat hij/zij dan zegt "ja " maar dat in het echt blijkt dat hij/zij eigenlijk niet is vreemdgegaan maar dat de "vreemganger" [ die dus eigenlijkniet is vreemdgegaan] heeft gevreeen voordat ze uberhaupt met die partner heeft gehad. kan zo iemand dan denktnekjHDkjSHDfkjSDv AAAAAAAAAAAARGGG HOE LEG IK DIT UIT@? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Gezien het feit dat jij topics als dit blijft plaatsen, denk ik dat dat in het geval van Muus heel goed mogelijk is, als jullie een beetje op hetzelfde niveau zitten. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik bedoel dus: Je [ nu ex] partner vraagt na een jaartje of 2 aan je of je wel is was vreemdgegaan in de relatie van jullie tweeen, dan zegt de jij "ja 1 x met die en die toen en toen " Kan het dan dus zijn dat je een fout hebt gemaakt en dus niet bent vreemdgegaan ,omdat je dacht dat de One night stand [ voor jullie verkering] was toen jullie verkering hadden.? of anders gezegd : Weet jij zeker dat je je partner[ voor de vreemdgangers] hebt bedrogen? en heb je geen fout gemaakt?dus als je iemand bedriegt blijft dat jaren in je hoofd zitten als je ex er eenkeer naar vraagt? [ note, mijn ex heeft nog steeds niet ontkent dat ie is vreemdgegaan, wil gewoon weten hoe groot de kans is of hij zich heeft vergist] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Meid, ik heb net je posts eens zitten bekijken en dit is volgens mij al minstens het 3e vriendje dat vreemd gaat en vervolgens verhalen op gaat zitten dissen dat ie de data niet meer precies weet en dat het dus misschien geen vreemdgaan was. Oftewel: ik neem je niet serieus meer. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ga er nou maar van uit dat hij echt vreemd is gegaan... ok?
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
tenzij je vriend het syndroom van down heeft... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voor de rest is mijn antwoord hetzelfde als Nare man, oh for fucks sake. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Devilcat?
Dit gaat niet over Muus, maar over het vriendje dat je daarvoor had, toch? Dat betekent dat het hetzelfde is als dit topic ! Zelfde jaartallen, enz. Weet je nog wat je in dat topic zei? Citaat:
Van mij mag je best topics openen over jouw problemen, dat lijkt me logisch, dat mag iedereen. ![]() ![]() Stuur me maar een privébericht, dan praten we er wel ff over. ![]() Ik vind het nl ook niet leuk als mensen steeds raar reageren of als ik jouw topics iedere keer moet sluiten.. xx Alicia |
Advertentie |
|
![]() |
|
|