Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2004, 18:45
devilcat
devilcat is offline
Oftewel, dat je tegen je vriend of vriendin hebt gezegd : ik ben vreemdgegaan, toen en toen, en dat je je bij nader inzien bedenkt en dat het blijkt dat je je hebt vergist en dat je dus VOORdat je uberhaupt met haar had die slipper had gemaakt oftwel niet vreemdgegaan, of dat je NA de verkering met je vriend of vriendin hebt geneukt

ff ingewikkeld.

Ik bedoel dus.

Stel je heb van februari 2001 verkering tot juli 2002
je vriend zegt "ik ben vreemdgegaan, geneukt in januari 2002 en juli 2001"

Kan het dan zo zijn dat Je vriend zich na een paar weken een aantal keren vragen realiseert dat hij niet in 2001 maar in 2003 heeft geneukt, dus dat hij eigenlijk niet is vreemdgegaan? want 2003 hadden we geen verkering meer.

...Ok dit klinkt echt dom ik weet het , maar moet het ff weten wat jullie denken.

ook zei hij dat hij was vreemdgegaan in begin januari 2002, alleen wist ie niet zeker of dat daadwerkelijk 2002 was, maar in januari 2001 hadden we nog niet eens verkering en in 2003 was het al uit, dus het zou logischerwijs 2002 moeten zijn geweest.
Ik heb hem dit vele malen gevraagd en hij zegt dat dat is gebeurd in 2002, [ waarschijnlijk dus] kan er UBERHAUPT een mogelijkheid zijn dat hij zich vergist ?

oftewel, als je geen verkering met iemand hebt, en je dus single bent NA of VOOR een verkering, kan je dan na jaren denken dat je bent vreemdgegaan terwijl dat dus ni et zo is?
Advertentie
Oud 09-05-2004, 18:49
Nonaj
Nonaj is offline
Je verhaal is vaag en ook niet algemeen...
Het lijkt me dat als je vreemd gaat, je dan echt nog wel moet weten wanneer dat geweest moet zijn.

Maar dit belooft een leuk topic te worden, dus:

*pakt popcorn*
*schenkt een cola´tje in*
*gaat er eens lekker voor zitten*

Oud 09-05-2004, 19:13
Verwijderd
verhaal is niet zo heel erg duidelijk

maar januari 2001 of 2003 lijkt me wel dat je dat verschil weet of je moet echt met je kop hard tegen een paal aangelopen zijn
Oud 09-05-2004, 19:18
Verwijderd
Laat die jongen toch eens met rust joh. Als hij zich wel op die manier heeft vergist, is hij achterlijk. Als hij dat niet heeft gedaan, is hij onbetrouwbaar. Maar onbetrouwbaar is-ie toch, daar waren we al achter, dus als-ie zich daadwerkelijk vergist heeft is hij zowel achterlijk als onbetrouwbaar.
Oud 09-05-2004, 19:19
Gothic
Gothic is offline
Als je vreemdgaat, weet je dat echt wel... daar ben je je op dat moment echt wel van bewust.

De datum, tja daar zou ik me ook in kunnen vergissen... Maar daar doet het feit vreemdgaan niet aan af.

Ik denk dat je net iets te graag wil dat hij niet is vreemdgegaan...
Oud 09-05-2004, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 09-05-2004 @ 20:19 :
Als je vreemdgaat, weet je dat echt wel... daar ben je je op dat moment echt wel van bewust.
(...)
Oud 09-05-2004, 19:39
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
perseus schreef op 09-05-2004 @ 20:21 :
ja precies,zo denk ik ook,

Je gaat met iemand naar bed en je denkt "shit ik ga vreemd"

maar het is niet zo dat als een partner aan de vreemdganger vraagt "ben je vreemdgegaan?" dat hij/zij dan zegt "ja " maar dat in het echt blijkt dat hij/zij eigenlijk niet is vreemdgegaan maar dat de "vreemganger" [ die dus eigenlijkniet is vreemdgegaan] heeft gevreeen voordat ze uberhaupt met die partner heeft gehad. kan zo iemand dan denktnekjHDkjSHDfkjSDv AAAAAAAAAAAARGGG HOE LEG IK DIT UIT@?
Oud 09-05-2004, 19:45
devilcat
devilcat is offline
ik bedoel dus :

ZOU het kunnen dat iemand zegt dat ie is vreemdgegaan,maar achteraf blijkt dat hij eigenlijk niet is vreemdgegaan omdat hij telkens dacht dat degene met wie hij/zij had gevreeen eigenlijk voor zijn/haar relatie was

Dat dus de persoon A----> vree met persoon B en dat hij na de relatie/ one night stand met persoon C verkering kreeg, en C vraagt aan A : Ben je vreemdgegaan? en A zegt "ja met B " en dan later later komt A erachter dat hij zich heeft vergist en nooit is vreemdgegaan want persoon B was sowieso VOOR de relatie met persoon C.

zou zo'n vergissing kunnen?

[ note:, Hij me ex, heeft niet gezegd dat het niet waar is maar hij geeft toe dat ie is vreemdgegaan, alleen ik vraag me af of er een kans zou kunnen bestaan dat hij zich vergist met het voorbeeld hierboven , dat hij dus iemand in gedachten had die eigenlijk voor of na onze relatie was]

pleaseeeeeeeeeeeeeeee helpme.
Oud 09-05-2004, 19:45
devilcat
devilcat is offline
NB : Het is echt serieus
Oud 09-05-2004, 19:51
DEChengst
DEChengst is offline
Ik kan me heel goed voorstellen dat een gozer zich daar in vergist. Muus is dus vast niet vreemd gegaan. Geloof me, die jongen houdt echt ziels veel van je. Dusse, lekker die Muus bellen en afspreken in plaats van je tijd te verdoen op dit forum. Het ware geluk wacht op je !
Oud 09-05-2004, 20:00
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 09-05-2004 @ 20:51 :
Ik kan me heel goed voorstellen dat een gozer zich daar in vergist. Muus is dus vast niet vreemd gegaan. Geloof me, die jongen houdt echt ziels veel van je. Dusse, lekker die Muus bellen en afspreken in plaats van je tijd te verdoen op dit forum. Het ware geluk wacht op je !
ik vraag het gewoon in het algemeen, ZOU zoiets uberhaupt kunnen , het lijkt me sterk maar... ik vraag jullie want hier komen veel mensen en misschien ...
Oud 09-05-2004, 20:12
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
devilcat schreef op 09-05-2004 @ 21:00 :
ik vraag het gewoon in het algemeen, ZOU zoiets uberhaupt kunnen , het lijkt me sterk maar... ik vraag jullie want hier komen veel mensen en misschien ...
Het zou kunnen dat je je 2 jaar vergist in je vreemdgaan...als je een iq van onder de 70 hebt Anders lijkt het me erg onwaarschijnlijk.

Gezien het feit dat jij topics als dit blijft plaatsen, denk ik dat dat in het geval van Muus heel goed mogelijk is, als jullie een beetje op hetzelfde niveau zitten.
Oud 09-05-2004, 20:12
Balance
Balance is offline
Nee.

En ik wil hetzelfde zeggen als sarah:
laat die jongen nou eens met rust!
Oud 09-05-2004, 20:20
devilcat
devilcat is offline
gaat neit over muus , over iemand anders..
Oud 09-05-2004, 20:21
devilcat
devilcat is offline
Dat dus de persoon A----> vree met persoon B en dat hij na de relatie/ one night stand met persoon C verkering kreeg, en C vraagt aan A : Ben je vreemdgegaan? en A zegt "ja met B " en dan later later komt A erachter dat hij zich heeft vergist en nooit is vreemdgegaan want persoon B was sowieso VOOR de relatie met persoon C.

Oud 09-05-2004, 20:27
Verwijderd
Oh for fucks sake.
Oud 09-05-2004, 20:28
Verwijderd
Citaat:
devilcat schreef op 09-05-2004 @ 21:21 :

Zoals ik al zei: alleen als je totaal achterlijk bent, kun je zo'n vergissing maken. Laat deze jongen ook maar met rust.
Oud 09-05-2004, 20:36
devilcat
devilcat is offline
ja...het drinkt tot me door, denk dat ik het maar moet accepteren

Wil het gewoon verwerken en daarom wil ik 100 % zeker zijn dat niet iemand straks tegen mij zegt als ik huil van "HAHA hij heeft een fout gemaakt hij is helemaal niet vreemdgegaan. hahahahaha" en dat ik dan weer niet kan verwerken, vandaar dat ik alle mogelijkheden van "het is niet waar" bekijk, waaronder dus deze met vergissingen.

Nee ok , stel ik heb nu verkering met een jongen , nee dan zou ik hem niet vertellen dat ik ben vreemdgegaan met iemand waar ik VOOR onze relatie mee ben gegaan.

ik heb gewoon geen ervaring met vreemdgaan , dus daarom vraag ik aan de vreemdgangers, als je bent vreemdgegaan, onthoud je dan na 2/3 jaar nog van "ja ik heb jou bedrogen"
en stel dat je dus niet bent vreemdgegaan , kan je dan wel een fout maken dat je dus zegt dat je wel bent vreemdgegaan maar het dus uiteindelijk ging om een meisje die voor die relatie uberhaupt kwam.
Oud 09-05-2004, 20:39
never mind
never mind is offline
*snapt het*

lijkt me echt vrij sterk. Als je vreemd gaat doe je dat volgens mij redelijk bewust. Je vreemdgaansobject lijkt me een stempel krijgen: "het meisje waarmee is vreemdging toen ik met blablalba had".

Het enige wat zou kunnen zou zijn dat hij-in-kwestie blablabla en bladibladibla doorelkaar haalt. Maar dan moet je ook hard gevallen zijn.....

Misschien vergeet je de data en jaartallen van je "echte" vriend (kreeg ik nou in 2000 of 2001 met r....?), maar ik denk niet dat je vergeet onder welke omstandigheden je met een meisje hebt geneukt.
Oud 09-05-2004, 20:43
devilcat
devilcat is offline
Hoe kan ik het kort en krachtig omschrijven.

Stel een jongen heeft in 1999 een one nigth stand.
in 2000 krijgt hij met een meisje verkering, 1,5 jr.

Dan zegt ie dat hij is vreemdgegaan
Het blijkt die one night stand in 1999 te zijn geweest.
[ dus hij is eigenlijk niet vreemdgegaan]

Zou iemand OOIT deze fout maken?

------------------------------------------------------------------------

Zelfde geld voor:

Jongen in 2000 met meid verkering 1,5 jr
Dan gaat het uit en in 2003 neukt ie een ander meisje
in 2004 vraagt de meid met wie die 1,5 jr verkering had of hij ooit was vreemdgegaan, en dan noemt hij die meid [ one night stand] in 2003
[ hij is dus eigenlijk niet vreemdgegaan want die one night stand was NA hun verkering van 1,5 jr]

Hetzelfde: kan je uberhaupt wel deze fout maken?
---------------------------------------------------------------------------

Zoals ik al zei heb geen ervaring emt vreemdgaan dus ik weet niet hoe goed het in je hoofd blijft of je echt iemand bedroog en het dus ook echt onthoud van IK HEB JOU BEDROGEN of dat je een fout kan maken zoals hierboven?
Oud 09-05-2004, 20:50
Balance
Balance is offline
Er zijn 2 mogelijkheden:
- Hij vergist zich niet en is dus vreemdgegaan. Zo'n jongen moet je niet hebben.
- Hij vergist zich wel en kan dus niet onthouden of iets in 2003 is gebeurd of in 2001. Als iemand zó dom is moet je hem ook niet hebben.

In beide gevallen: dumpen en/of vergeten.
Oud 09-05-2004, 21:04
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
Balance schreef op 09-05-2004 @ 21:50 :
Er zijn 2 mogelijkheden:
- Hij vergist zich niet en is dus vreemdgegaan. Zo'n jongen moet je niet hebben.
- Hij vergist zich wel en kan dus niet onthouden of iets in 2003 is gebeurd of in 2001. Als iemand zó dom is moet je hem ook niet hebben.

In beide gevallen: dumpen en/of vergeten.
het aat neit perse om de jaartallen , die gebruikte ik om aan te geven dat hij voor de relatie wel is een one night stand had .

Ik bedoel dus:

Je [ nu ex] partner vraagt na een jaartje of 2 aan je of je wel is was vreemdgegaan in de relatie van jullie tweeen, dan zegt de jij "ja 1 x met die en die toen en toen "

Kan het dan dus zijn dat je een fout hebt gemaakt en dus niet bent vreemdgegaan ,omdat je dacht dat de One night stand [ voor jullie verkering] was toen jullie verkering hadden.?

of anders gezegd :

Weet jij zeker dat je je partner[ voor de vreemdgangers] hebt bedrogen? en heb je geen fout gemaakt?dus als je iemand bedriegt blijft dat jaren in je hoofd zitten als je ex er eenkeer naar vraagt? [ note, mijn ex heeft nog steeds niet ontkent dat ie is vreemdgegaan, wil gewoon weten hoe groot de kans is of hij zich heeft vergist]
Oud 09-05-2004, 21:08
Gothic
Gothic is offline
Ja als je vreemdgaat onthoud je dat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oud 09-05-2004, 21:08
Verwijderd
Oud 09-05-2004, 21:11
Verwijderd

Advertentie
Oud 09-05-2004, 21:11
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
Gothic schreef op 09-05-2004 @ 22:08 :
Ja als je vreemdgaat onthoud je dat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik bedoel.als je niet bent vreemdgegaan maar dat wel zegt omdat je dat denkt, kan dat ?
Oud 09-05-2004, 21:17
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
devilcat schreef op 09-05-2004 @ 22:11 :
ik bedoel.als je niet bent vreemdgegaan maar dat wel zegt omdat je dat denkt, kan dat ?
Ja. als je een beetje gestoord bent, wel.

Meid, ik heb net je posts eens zitten bekijken en dit is volgens mij al minstens het 3e vriendje dat vreemd gaat en vervolgens verhalen op gaat zitten dissen dat ie de data niet meer precies weet en dat het dus misschien geen vreemdgaan was.

Oftewel: ik neem je niet serieus meer.
Oud 09-05-2004, 21:22
devilcat
devilcat is offline
he?
Oud 09-05-2004, 21:25
Verwijderd
dit heb ik al eens gelezen. Of hier, of op een ander forum... hmmm vaag
Oud 09-05-2004, 21:27
never mind
never mind is offline
Citaat:
Alex schreef op 09-05-2004 @ 22:25 :
misschien is het gewoon een vaker voorkomend probleem?

ga er nou maar van uit dat hij echt vreemd is gegaan... ok?
Oud 09-05-2004, 21:28
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Alex schreef op 09-05-2004 @ 22:25 :
zou kunnen, was zij vast dan....ze trekt dat soort jongens aan als een magneet
Oud 09-05-2004, 22:12
never mind
never mind is offline
Citaat:
Nonaj schreef op 09-05-2004 @ 22:28 :
zou kunnen, was zij vast dan....ze trekt dat soort jongens aan als een magneet
hou je stil als je niks nuttigs kunt zeggen.........
Oud 09-05-2004, 22:32
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
devilcat schreef op 09-05-2004 @ 20:45 :
NB : Het is echt serieus
Asjemenou!!
Oud 09-05-2004, 22:32
Zazoo
Zazoo is offline
Citaat:
devilcat schreef op 09-05-2004 @ 20:45 :
ik bedoel dus :

ZOU het kunnen dat iemand zegt dat ie is vreemdgegaan,maar achteraf blijkt dat hij eigenlijk niet is vreemdgegaan omdat hij telkens dacht dat degene met wie hij/zij had gevreeen eigenlijk voor zijn/haar relatie was

[ note:, Hij me ex, heeft niet gezegd dat het niet waar is maar hij geeft toe dat ie is vreemdgegaan, alleen ik vraag me af of er een kans zou kunnen bestaan dat hij zich vergist met het voorbeeld hierboven , dat hij dus iemand in gedachten had die eigenlijk voor of na onze relatie was]

pleaseeeeeeeeeeeeeeee helpme.
NEE DAT ZOU NIET KUNNEN!

tenzij je vriend het syndroom van down heeft...
Oud 09-05-2004, 22:33
Verwijderd
Rofl
Oud 09-05-2004, 23:54
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Dat ie niet meer precies weet wanneer dat kan wel, maar als je vreemdgaat lijkt het mij dat je eerder onthoud dat je vreemdgaat dan dat je de datum gaat onthouden om later te bedenken of je nou met iemand anders neukte tijdens de relatie of erna..

Dus nee, het is niet mogelijk
Oud 09-05-2004, 23:57
Verwijderd
Citaat:
never mind schreef op 09-05-2004 @ 23:12 :
hou je stil als je niks nuttigs kunt zeggen.........
Ze hang elke keer weer hetzelfde verhaal op, maar dan met een andere draai er aan!

Voor de rest is mijn antwoord hetzelfde als Nare man, oh for fucks sake. (excuseer het taalgebruik)
Oud 10-05-2004, 00:31
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
sorry hoor maar ik zit hier al een half uur in de slappe lach dit topic te lezen
Oud 10-05-2004, 07:48
Verwijderd
Devilcat?

Dit gaat niet over Muus, maar over het vriendje dat je daarvoor had, toch? Dat betekent dat het hetzelfde is als dit topic ! Zelfde jaartallen, enz.

Weet je nog wat je in dat topic zei?

Citaat:
devilcat schreef op 05-04-2004 @ 14:15 :
tis al uitgepraat, wou gewoon weten of het bullshit is als hij zou zeggen dat hij nietmeer goed wist of hij toen metmij verkering had als ie was vreemdgegaan.

Affijn hij heeft hetme gewoon vertelt dus ikhoef niet meer te piekeren, dus voor mij is het nu rond.
Dat klinkt erg duidelijk. Hoe komt het dan dat je nu zo ongeveer hetzelfde topic opent? Het was toch klaar?

Van mij mag je best topics openen over jouw problemen, dat lijkt me logisch, dat mag iedereen. Maar dan moet je niet iedere keer hetzelfde topic gaan openen..
Stuur me maar een privébericht, dan praten we er wel ff over.
Ik vind het nl ook niet leuk als mensen steeds raar reageren of als ik jouw topics iedere keer moet sluiten..

xx Alicia
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten