Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2004, 13:20
funkypunk
funkypunk is offline
ik leefde in de illusie dat jullie allemaal diehard drugsgebruikers zijn en dat een ieder op zichzelf woont of gewoon ouders hebt die het accepteert. kwam er net achter dat dit misschien niet bij iedereen zo ligt.
wat weten jou ouders van je drugsgebruik?
en hoe gaan ze er mee om?
(en wat voor drugsverleden hebben je ouders?)

bij mij weten ze dat ik blow en dat accepteren ze. van de rest weten ze niets af.... waarschijnlijk vertel ik het ze nog wel eens, maar niet nu
Oud 23-05-2004, 13:27
blackfairy
blackfairy is offline
euh .. volgens mij ga je veel van dit soort topics vinde als je ff de zoekfunctie gebruikt..

maarre mijn ouders wete dat ik blow.. iig dat ik welis heb geblowt.. verder weten ze niksvna mijn duistere kant ghehe...
en ze zullen ongetwijfeld t idee hebben dat ik welis wat geslikt heb op een feestje ofzo..

hoe ze ermee om gaan? euh niet.. haha sinds ze die lege wietzakjes hebben gevonden en ik gereageerd heb met dat ik dat toch zelf moest weten, hebben ze er nooit meer wat over gezegd en zijn ze in t begin alleen maar irritanter geweest met t zeggen dat ik uit moest kijken en geen gekke dingen moest doen ..
Oud 23-05-2004, 13:29
funkypunk
funkypunk is offline
Citaat:
blackfairy schreef op 23-05-2004 @ 14:27 :
euh .. volgens mij ga je veel van dit soort topics vinde als je ff de zoekfunctie gebruikt..

maarre mijn ouders wete dat ik blow.. iig dat ik welis heb geblowt.. verder weten ze niksvna mijn duistere kant ghehe...
en ze zullen ongetwijfeld t idee hebben dat ik welis wat geslikt heb op een feestje ofzo..

hoe ze ermee om gaan? euh niet.. haha sinds ze die lege wietzakjes hebben gevonden en ik gereageerd heb met dat ik dat toch zelf moest weten, hebben ze er nooit meer wat over gezegd en zijn ze in t begin alleen maar irritanter geweest met t zeggen dat ik uit moest kijken en geen gekke dingen moest doen ..
zal vast dingen vinden, maar dan staan er ook van die verhalen tussen van beginnende gebruikers die para doen vanwege angst voor hun ouders......
Oud 23-05-2004, 13:45
blackfairy
blackfairy is offline
dan moet je zoeken naar de reacties die je wel interessant vind.. daarvoor het het de ZOEKmachine.. maar hier zal je vast ook wel antwoord krijgen .
Oud 23-05-2004, 14:19
Verwijderd
Ze denken vaak dat ik dronken ben geweest, terwijl ik meestal relatief nuchter thuiskom.

van mijn geblow weten ze niets.
Oud 23-05-2004, 14:29
Verwijderd
klik

't staat op dezelfe pagina als deze topic
Oud 23-05-2004, 14:52
Type
Type is offline
Wat Neti-zen zei.

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=841292

dicht dus, ga daar maar verder

Regels voor berichten