tja, ik merk het altijd wel, maar ik ga slapen als het bedtijd is. tot nu toe ben ik alleen naar amerika geweest zeg maar qua tijdsverschil.
meestal probeer ik op te blijven tot een uur of 9 en dan slaap ik gewoon (soms word ik om 4 uur wakker, maar slaap dan weer in)...de dag erna kan ik soms nog wel heel vroeg moe zijn, maar met ff doorzetten is er geen probleem
terug, tja, ik had altijd wel problemen om hier op te blijven tot een uur of 8 / 9 's avonds.....dan sliep ik ook een nacht van 12 uur (soms iets meer) en dan was het wel weer klaar....
afgelopen januari was het anders, ik heb vorig jaar onwijs veel nachtdiensten gedraaid en dan ook dagen van 24 uur gemaakt als ik uit de nachten kwam. toen ik terugkwam in nederland in januari, toen had ik het om 2 uur 's middags wel moeilijk, maar ben uiteindelijk tot 11 uur 's avonds opgebleven. de volgende ochtend om iets van 11 uur opgestaan en toen was ik er in een keer overheen

!! tja, die nachtdiensten hebben dus wel geholpen
wel heb ik altijd problemen met terugkomst over verhalen vertellen van de laatste dag (als je op zaterdag vliegt en zondag aankomt), dan heb ik het nog steeds over vandaag (terwijl het dus ondertussen al zondag was

) , maar ja, mijn ouders snapten me toch wel

!!!
~SKIP~