Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2004, 09:26
YankeeDoodleNYC
YankeeDoodleNYC is offline
Hoe vinden jullie dit spel? Zowel singleplayer als multiplayer. Met de mp heb ik erg veel plezier. De sp is minder.. veel minder..
Oud 11-05-2004, 10:05
Unsterblich
Unsterblich is offline
Raar topic, beetje ernstig deja-vu-opwekkend. Multiplayer vind ik erg cool in clanverband, nu speel ik nooit meer. De demo doodgespeeld, en bij de retail had ik eigenlijk geen zin meer. Toen kon ik ook niks meer op 'bugs' gooien, maar bleek dat ik gewoon niet kon mikken. Nee, ik was wel goed eigenlijk, maar helaas.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 10:21
Verwijderd
Ik vind het een boutspel.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 11:39
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Mijn miskoop van het jaar.

De AI is wel zo enorm klote. Ben je bezig met een singleplayer missie, bijna alle terroristen dood, maar dan doet de AI weer dom en is er een operative dood. Echt verschrikkelijk irritant. Terroristen zijn ook dom, als je ff de trap op loopt, wat je zelf duidelijk kunt horen, kijken de terroristen gewoon de andere kant op en zijn ze simpel te executeren. Als je een rookgranaat ergens naar binnen gooit blijven de terroristen stilstaan, ze zouden op z'n minst in het wilde weg in het rond kunnen gaan schieten. Soms gooien ze ook een granaat zeer dom, en plegen ze zelfmoord met hun eigen granaat.
Het claimt ook realistisch te zijn. Geef een operative maar eens heavy armor, en schiet maar eens op die operative met een 9mm pistool. Nou, hij is gewoon dood. Ook heeft de game nog steeds crosshairs en geen ironsights. Als je iemand op een willekeurige plek raakt en hij is niet dood, gaan ze altijd mank lopen, ook al zijn ze helemaal niet in hun benen geraakt.
MP valt ook wel eens tegen. Vaak word er Tean Survival gespeelt in de supergrote maps die ook voor missies gebruikt worden. Als er dan nog twee mensen over zijn duurt het soms wel meer dan vijf minuten voordat een van de twee dood is. En als jij dan net geTK'ed bent door een dombo met een granaat aan het begin van de round...

Zo zou ik nog wel even door kunnen gaan met mijn klaagzang. Ik heb het spel gekocht omdat het goed beoordeeld werd door de bladen en websites. Aan die beoordelingen moet je nooit te veel waarde hechten, zo blijkt.
Oud 11-05-2004, 12:56
YankeeDoodleNYC
Ik heb heel erg veel plezier beleefd aan de multiplayer van Ravenshield. Het is wel vervelend maar ook erg realistisch dat je maar een keer per ronde dood kan gaan. Het is dan leuk om mensen te bekijken en je team te helpen plannen. ( je bent toch dood en kan alles zien) Er zijn erg veel wapens en die zijn mooi vormgegeven, Net als de characters. De adversialmode zit vol met actie en een match is erg spannend omdat je hem moet winnen in 4 minuten. Alle gadgets zijn echt heel gaaf en als je een beetje uitgevogelt hebt hoe ze werken zijn ze erg prettig om te gebruiken. Het blijkt dat mensen hem niet leuk vinden. ik denk dat dit komt omdat ze zich er niet in verdiept hebben. De singelplayer is erg middelmatig en alle missies zijn een beetje hetzelfde. Je team is ook heel erg dom. Dat is wel een grote minpunt maar met zo'n gave multiplayer kan je daar niet zoveel van zeggen. Zoals eerder gezegd op gamespot.com, de singelplayer is een training voor de mp. Daar!
Oud 11-05-2004, 13:13
Verwijderd
Fantastische multiplayer.
Singe player stelt NIETS voor. Slecht verhaal, slechte A.I.

Maar ik speel enkel online dus ja Goed spel

Een spel waarbij tactics werken. Waarbij campers niet altijd in de beste positie zijn (HBS e.d.). Waarbij je met een kogel over het algemeen dood bent en dus geen blind naar binnen stormende rambo acties overleeft maar meteen dood bent.

Als je in dit spel goed bent ben je er ook goed in en heb je geen lamers of mazzelige noobs die het verneuken. Tactics die werken, een spel waar je dus echt goed moet nadenken op welk tijdstip je die ene hoek omkijkt. In clanverband fantastisch (vooral als ze redelijk wat skills hebben).

En de bugs neem ik er dan voor lief bij.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 13:27
YankeeDoodleNYC
Citaat:
Dr0_ol schreef op 11-05-2004 @ 14:13 :

Een spel waarbij tactics werken. Waarbij campers niet altijd in de beste positie zijn (HBS e.d.). Waarbij je met een kogel over het algemeen dood bent en dus geen blind naar binnen stormende rambo acties overleeft maar meteen dood bent.

Als je in dit spel goed bent ben je er ook goed in en heb je geen lamers of mazzelige noobs die het verneuken. Tactics die werken, een spel waar je dus echt goed moet nadenken op welk tijdstip je die ene hoek omkijkt. In clanverband fantastisch (vooral als ze redelijk wat skills hebben).

Welke bugs? Dat je zoveel moet patchen?
Oud 11-05-2004, 13:28
YankeeDoodleNYC
Citaat:
Dr0_ol schreef op 11-05-2004 @ 14:13 :

Wat ik zei. Net als bij ut2004, sp is gewoon een training!
Oud 11-05-2004, 13:33
Verwijderd
Citaat:
YankeeDoodleNYC schreef op 11-05-2004 @ 14:27 :
Welke bugs? Dat je zoveel moet patchen?
Fragbugs, ladderbugs, pbbugs, serverbugs.. van alles..
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 13:34
YankeeDoodleNYC
Citaat:
Dr0_ol schreef op 11-05-2004 @ 14:33 :
Fragbugs, ladderbugs, pbbugs, serverbugs.. van alles..
Ow, heb ik niet door, alleen lag is wel irritant
Reageren

Regels voor berichten