Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-05-2004, 13:37
Highroller
Highroller is offline
ik moet een werkstuk maken over de inkomsten van de Ardenne (dat stukkie groen in België) en met name over de toeristische inkomsten maar kheb flauw idee waar ik dat kan vinden zouden jullie mij kunnen helpen???
Oud 10-05-2004, 13:26
Googler
weet je wat google is?????
Kijk daar dan anders even op
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 14:45
cyntha
cyntha is offline
Ik zou gaan zoeken op google, kun je daar niks vinden dan misschien bij de site van het VVV (weet niet of dat in België ook VVV heet) of de ANWB.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 18:07
Highroller
Highroller is offline
Citaat:
Googler schreef op 10-05-2004 @ 14:26 :
weet je wat google is?????
Kijk daar dan anders even op
of we gaan ff bijdehand doen ofzow denk je dat ik daar niej heb gekeken maar als ik daar ardenne invoer krijg ik alleen maar algmene info over dat stukkie groen en daar heb ik nu ff nix aan
dan heb ik toch meer aan die reply van sensual (thnx trouwens sensual) dus denk eerst ff na voordat je zo'n domme reply post!!!!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Highroller schreef op 11-05-2004 @ 19:07 :
of we gaan ff bijdehand doen ofzow denk je dat ik daar niej heb gekeken maar als ik daar ardenne invoer krijg ik alleen maar algmene info over dat stukkie groen en daar heb ik nu ff nix aan
dan heb ik toch meer aan die reply van sensual (thnx trouwens sensual) dus denk eerst ff na voordat je zo'n domme reply post!!!!
ben ik niet met je eens, het is nogal irritant als iemand nog niet aangeeft wat hij al onderzocht heeft.

Maar goed:
zoals sensual zegt, vraag het bij het vvv ofzo.
Je kan ook het cbs van belgie opzoeken of het ministerie van finaciën van belgie en dan kijken naar dat stukje over de ardennen.
Bedenk anders eerst eens waar er allemaal inkomsten op verdiend kunnen worden.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 23:43
Highroller
Highroller is offline
thnx anniemoppie voor je reply kben nu al aardig onderweg met m'n werkstuk en googler srry voor mijn boze reactie khad net ruzie gehad met m'n moeder en je reply schoot me ff m'n verkeerde keelgat in.

Peepz check http://dyna-gfx.lyribase.com/melvin/GLA/gla%website.php and post a reply
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Highroller schreef op 12-05-2004 @ 00:43 :
thnx anniemoppie voor je reply kben nu al aardig onderweg met m'n werkstuk en googler srry voor mijn boze reactie khad net ruzie gehad met m'n moeder en je reply schoot me ff m'n verkeerde keelgat in.

Peepz check http://dyna-gfx.lyribase.com/melvin/GLA/gla%website.php and post a reply
maakt niet uit succes met je werkstuk
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten