Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Volgens mij vriend is de Rabobank het beste. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
daar heb je gelijk in als je bijv. geld moet storten moet je er wel inkunnen als jij aan komt |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Abn Amro is ook wel erg goed met internetbankieren. Het werkt ook gewoon met zo'n calculator-achtig ding. Voordeel is wel dat je met 1 pasje zowel prive als zakelijk kan regelen (gekopeld)
Kijk maar eens op: http://www.abnamro.nl/nl/zakelijk/index.html Vooral voor starters is de abn amro vrij goed in begeleiding. En ze hebben nu een aanbieding voor mobiel bankieren (met pda/telefoon) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ook geld met mijnpostbank.nl overgeboekt naar een postbankrekening staat er direct op. en dat 4 dagen wachten tot het overgeschreven is naar een andere rekening heb ik persoonlijk nog nooit gemerkt. de rente op internetsparen is wel aanzienlijk lager, geloof 3,1 ofzo. maar dat is dan ook echt de enige reden die ik kan bedenken om over te stappen naar de rabobank. want in internetcafes in de rimboe in afrika zit ik nou eenmaal niet zo vaak ![]()
||
Citaat:
![]() Onderbouw eens waarom boeren geen goede bank kunnen oprichten dan ?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Onderwijs en kerk, beter maar gescheiden houden? TBSpatient | 54 | 25-06-2011 11:20 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Oplossingen graag juno | 501 | 09-01-2007 23:02 | |
Werk, Geld & Recht |
Wat verdien je per jaar Verwijderd | 46 | 22-06-2005 08:59 |