Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2004, 10:40
anoniempieee
anoniempieee is offline
ik ga nu iets meer dan 9 maanden met een jongen.
Er is altijd wat tussen ons niemand gunt ons wat.
ik ben vlede week op vakantie geweest en toen ik daar was hadden we ruzie en heb ik het uitgemaakt.
Die zelfde avond heb ik met een jongen gezoend die mee was gegaan. me vriend kent hem ook.
Nou voel ik nx voor die jongen en het is ook weer goed tussen ons.
Nou heb ik die jongen beloofd om het hem niet te vertellen maar ik schaam me ervoor en me vriend vraagt het ook 100x per dag of ik met iemand gezoend heb.
Wat moet ik doen? het gaat nu echt super tussen ons en ben bang om hem weer kwijt te raken.
Zou ik het vertellen ja of nee?

Laatst gewijzigd op 12-05-2004 om 10:47.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-05-2004, 10:52
pyres
pyres is offline
Citaat:
anoniempieee schreef op 12-05-2004 @ 11:40 :
ik ga nu iets meer dan 9 maanden met een jongen.
Er is altijd wat tussen ons niemand gunt ons wat.
ik ben vlede week op vakantie geweest en toen ik daar was hadden we ruzie en heb ik het uitgemaakt.
Die zelfde avond heb ik met een jongen gezoend die mee was gegaan. me vriend kent hem ook.
Nou voel ik nx voor die jongen en het is ook weer goed tussen ons.
Nou heb ik die jongen beloofd om het hem niet te vertellen maar ik schaam me ervoor en me vriend vraagt het ook 100x per dag of ik met iemand gezoend heb.
Wat moet ik doen? het gaat nu echt super tussen ons en ben bang om hem weer kwijt te raken.
Zou ik het vertellen ja of nee?
ik zou het wel vertellen het was toch uit tussen jullie? maarja als je vriend het al tig keer gevraagd heeft en jij komt nu ineens wel de waarheid spreken dan is dat voor hem ook gek
ik zelf had vanaf het begin al gezegd, dan hoef je ook verder niet te liegen
Oud 12-05-2004, 10:54
anoniempieee
anoniempieee is offline
Citaat:
pyres schreef op 12-05-2004 @ 11:52 :
ik zou het wel vertellen het was toch uit tussen jullie? maarja als je vriend het al tig keer gevraagd heeft en jij komt nu ineens wel de waarheid spreken dan is dat voor hem ook gek
ik zelf had vanaf het begin al gezegd, dan hoef je ook verder niet te liegen
maar ik durf het gewoon niet omdat zijn ex dat ook al heeft geflikt bij hem en hij HAAT haar. en het was ook helemaal niet me bedoeling en ik had gedronken wat ik normaal nooit doe en ik stiekem hoopte ik ook dat ik hem zo zou vergeten.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 11:00
droomkoningin
droomkoningin is offline
Citaat:
anoniempieee schreef op 12-05-2004 @ 11:54 :
maar ik durf het gewoon niet omdat zijn ex dat ook al heeft geflikt bij hem en hij HAAT haar. en het was ook helemaal niet me bedoeling en ik had gedronken wat ik normaal nooit doe en ik stiekem hoopte ik ook dat ik hem zo zou vergeten.
Maar je zegt toch zelf dat het uit was?
Dus eigenlijk zou het hem niet moeten kunnen schelen...
Oud 12-05-2004, 11:02
anoniempieee
anoniempieee is offline
Citaat:
droomkoningin schreef op 12-05-2004 @ 12:00 :
Maar je zegt toch zelf dat het uit was?
Dus eigenlijk zou het hem niet moeten kunnen schelen...
maar we zijn 3 dagen uit elkaar geweest en ik schaam me zo en ik voel me echt kloten want ik heb echt het gevoel dat ik hem ontrouw ben geweest
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 11:06
droomkoningin
droomkoningin is offline
Citaat:
anoniempieee schreef op 12-05-2004 @ 12:02 :
maar we zijn 3 dagen uit elkaar geweest en ik schaam me zo en ik voel me echt kloten want ik heb echt het gevoel dat ik hem ontrouw ben geweest
Dat gevoel heb je mss, maar ik denk ook dat je je klote voelt, omdat, als hij erachter komt, het mss wel zou uitmaken. En eigenlijk slaat dat nergens op, want het was uit tussen jullie. Nu slaan die drie dagen dat het uit was eigenlijk ook nergens op, maar ja, in mijn ogen, je was uit elkaar, dus waarom zou je niet met iemand anders mogen zoenen?
Als je nu iets voor die jongen zou voelen, oke, dat is iets anders, maar je had gedronken en zou het anders nooit gedaan hebben. Dus. Zeg hem dat gewoon.
Oud 12-05-2004, 11:08
anoniempieee
anoniempieee is offline
Citaat:
droomkoningin schreef op 12-05-2004 @ 12:06 :
Dat gevoel heb je mss, maar ik denk ook dat je je klote voelt, omdat, als hij erachter komt, het mss wel zou uitmaken. En eigenlijk slaat dat nergens op, want het was uit tussen jullie. Nu slaan die drie dagen dat het uit was eigenlijk ook nergens op, maar ja, in mijn ogen, je was uit elkaar, dus waarom zou je niet met iemand anders mogen zoenen?
Als je nu iets voor die jongen zou voelen, oke, dat is iets anders, maar je had gedronken en zou het anders nooit gedaan hebben. Dus. Zeg hem dat gewoon.
en die jongen heeft het daarna ook nog een paar x gebrobeerd maar toen heb ik hem afgewezen maar het klint zo standaard had gedronken
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 11:14
droomkoningin
droomkoningin is offline
Citaat:
anoniempieee schreef op 12-05-2004 @ 12:08 :
en die jongen heeft het daarna ook nog een paar x gebrobeerd maar toen heb ik hem afgewezen maar het klint zo standaard had gedronken
ja daar heb je wel gelijk in.
maar als die jongen je nog een paar keer heeft geprobeerd te zoenen en jij hebt hem afgewezen...dat zegt toch ook wel wat?!?
Oud 12-05-2004, 11:15
anoniempieee
anoniempieee is offline
Citaat:
droomkoningin schreef op 12-05-2004 @ 12:14 :
ja daar heb je wel gelijk in.
maar als die jongen je nog een paar keer heeft geprobeerd te zoenen en jij hebt hem afgewezen...dat zegt toch ook wel wat?!?
dat wel maar ik voel me gewoon vies een slet en weet ik veel wat en dan lieg ook nog tegen hem
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 11:17
droomkoningin
droomkoningin is offline
Citaat:
anoniempieee schreef op 12-05-2004 @ 12:15 :
dat wel maar ik voel me gewoon vies een slet en weet ik veel wat en dan lieg ook nog tegen hem
je liegt niet tegen hem, je verzwijgt gewoon iets

als je je zo voelt, zou ik gewoon tegen hem vertellen wat er is gebeurd, en dan maar afwachten hoe hij reageert.
Oud 12-05-2004, 11:18
anoniempieee
anoniempieee is offline
Citaat:
droomkoningin schreef op 12-05-2004 @ 12:17 :
je liegt niet tegen hem, je verzwijgt gewoon iets

als je je zo voelt, zou ik gewoon tegen hem vertellen wat er is gebeurd, en dan maar afwachten hoe hij reageert.
maar hoe moet ik dat godsnaam gaan vertellen?
Met citaat reageren
Balance
Balance is offline
Citaat:
anoniempieee schreef op 12-05-2004 @ 11:54 :
Dat heet nou de gevolgen van je daden accepteren.
En wat je nu doet heet liegen.
anoniempieee
anoniempieee is offline
ik lieg wel want hij heeft al een paar x gevraag en toen zei ik nee
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 11:21
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
niet wachten tot ie het weer vraagt, wees m in ieder geval voor zou ik zeggen....

de waarheid overwint
Oud 12-05-2004, 11:21
droomkoningin
droomkoningin is offline
Citaat:
Balance schreef op 12-05-2004 @ 12:18 :
Dat heet nou de gevolgen van je daden accepteren.
En wat je nu doet heet liegen.
Oud 12-05-2004, 11:24
anoniempieee
anoniempieee is offline
maar dit had echt nooit mogen gebeuren en het ergste is dat ik het niet eens wou maar dacht mischien is dit wel een manier om hem te vergeten STOM!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 11:24
droomkoningin
droomkoningin is offline
Drank maakt meer kapot dan je lief is.

Oud 12-05-2004, 11:26
anoniempieee
anoniempieee is offline
Citaat:
droomkoningin schreef op 12-05-2004 @ 12:24 :

ja daar had ik nog niet eens bij nagedacht.
Maar wat raar is de volgende dag had ik nog meer gedronken en teon wou die me zoenen en toen wijzde ik hem wel af
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 11:36
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
nou ik zal zeggen vertel het hem niet! dan gaat hij zich alleen maar onzeker voelen... maar als hij er achter komt ja... dan heb je ook ene probleem... dus misschien is het toch het beste het hem te vertellen... gewoon als je samen met hem bent ofzo... ik wete het ook niet...

mzzl
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 11:37
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
Citaat:
droomkoningin schreef op 12-05-2004 @ 12:24 :

Of liefde maakt meer kapot dan je met drank weer recht kunt zetten
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 11:38
anoniempieee
anoniempieee is offline
Citaat:
tikmaarwat schreef op 12-05-2004 @ 12:36 :
nou ik zal zeggen vertel het hem niet! dan gaat hij zich alleen maar onzeker voelen... maar als hij er achter komt ja... dan heb je ook ene probleem... dus misschien is het toch het beste het hem te vertellen... gewoon als je samen met hem bent ofzo... ik wete het ook niet...

mzzl
ja dat is ook wel weer zo maar zijn zus kan haar mond nooit houden en hier in ons dorp worden verhalen ook og wel is verdraaid maar ikd enk dat ik hem zo bel en dan het zeg
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 11:49
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
Citaat:
anoniempieee schreef op 12-05-2004 @ 12:38 :
ja dat is ook wel weer zo maar zijn zus kan haar mond nooit houden en hier in ons dorp worden verhalen ook og wel is verdraaid maar ikd enk dat ik hem zo bel en dan het zeg
nee niet via de telefoon! je moet het hem recht in zijn gezeicht zeggen en dan maak je er een mooi verhaaltje bij van dat je het eerst niet zij omdat je bang was dat hij je niet meer vertrouwde en dat hij zich dan onzeker zal gaan voelen... en dat je dat niet wou.. maar dat je er toch wel heel erg mee zit/zat en dat je het hem daarom toch maar verteld

groeten en succ6
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 11:54
Stitch
Stitch is offline
eeey meisje maak je niet zo druk!!! rustig aan joh! print deze pagina uit en laat het hem lezen! je maakt je er volgens mij onwijs druk om en wie weet is dat helemaal niet nodig! jullie hebben ruzie gehad en geroepen dat het uit was waarna jij je rot voelde en zo'n domme actie hebt uitgevoerd! zeg tegen hem dat je het enorm stom van jezelf vind en dat je er ECHT spijt van hebt! hij zal dan best ff boos worden (wat zou jij doen?) maar daarna moet het goed zijn! je voelde je toen rot en ging met een jongen zoenen waarna je hoopte dat dat de pijn van de ruzie met je vriend (op dat moment ex) zou verzachten...nou je hebt hier dus van geleerd dat dat de oplossing niet was en je voelt je vies en blabla! vertel hem dat nou maar gewoon! het zal in ieder geval opluchten! en hij mag ff heel boos worden maar als die genoeg om je geeft dan moet het daarna weer goed zijn!
er zit natuurlijk een kans in dat die dit niet accepteert...jij zou je ook genaaid voelen als het andersom was...als je 9 maanden met elkaar hebt dan ligt het niet zo makkelijk van: ja het was uit dus dan maakt het niet uit! je bent niet officieel vreemdgegaan maar toch zal het voor je vriend wel ff zo voelen! maarja...ik zou het gewoon zeggen want je voelt je duidelijk schuldig en je kunt daar nog erg lang mee rond blijven lopen! wees gewoon eerlijk! leg uit dat je het is een opwelling deed niet omdat je die jongen zo geweldig vond maar omdat je verdriet had en hoopte dat dit zou helpen om het te vergeten! in ieder geval: je hebt ervan geleerd en je zult deze fout wel nooit meer maken denk ik!
succes ermee!
ps..niet bellen! recht in zijn gezicht! bellen is afgezaagd!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 12:06
ZerO
ZerO is offline
Waarom ging het uit ?
Hebben jullie over de tel besloten om het uit te maken of hebben jullie allebei boos opgehangen ?
Als je 9 maanden hebt ga je het niet op zo'n manier uitmaken. Je wacht af totdat je thuis komt en dan praat je daarover.
In mijn ogen ben jij dus eigenlijk vreemdgegaan.
Vervolgens vraagt hij of er iets gebeurt is op vakantie en jij zegt telkens nee. Ok als je zeker weet dat hij er nooit achterkomt kun je het verzwijgen en met een schuldgevoel leven, maar als je weet dat hij er achter kan komen, wees eerlijk.
Hij zal het niet fijn vinden als hij ontdekt dat je telkens loog. Bye bye vertrouwen in je
Oud 12-05-2004, 12:42
anoniempieee
anoniempieee is offline
het was een week daarvoor uit omdat hij niet wist wat hij wilde toen gaf ik hem nog een kans en zei hij dat hij er alles aan zou gaan doen toen ik wegging zei ik ik blijf je trouw waarop hij zei dat boeit me niet. toen ik daar was en hem belde werd ie boos omdat ik niet elke dag moest gaan bellen toen heb ik gepraat en er een punt achter gezet met veel spijt maar ik dacht dat het zo beter was niet dus en dat ik hem zo snel mogelijk moest vergeten wat ik niet kon
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-05-2004, 14:01
All of Me
All of Me is offline
ik wens je dr veel succes mee als je het gaat zeggen
maar wees wel eerlijk in een relatie denk niet dat je dr zelf nog een hele tijd mee rond kan lopen !

ach ja gelukkig ist het een "help me" topic dan gaak je maar niet afzeiken

vind vreemdgaan toch best wel lage actie's
ja weet et je ging niet vreemd maar et moest er even uit
Oud 12-05-2004, 14:37
anoniempieee
anoniempieee is offline
ik vind vreemdgaan ook echt triest en ik ben dat niet maar zo voelt het wel. Maar aan de andere kant weet ik nu wel dat ik super veel van hem hou en dat ik echt niet iemand anders wil!
En ik ga hem ook de waarheid vertellen en ik heb liever dat hij me dumpt om mijn stomme fout dan dit voor hem te verzwijgen me leven lang
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 14:40
Balance
Balance is offline
Citaat:
anoniempieee schreef op 12-05-2004 @ 12:26 :
ja daar had ik nog niet eens bij nagedacht.
Maar wat raar is de volgende dag had ik nog meer gedronken en teon wou die me zoenen en toen wijzde ik hem wel af
wees ik hem af

Drank heeft hier niks mee te maken. Dat je liegt tegen je vriend vind ik namelijk veel erger, dan dat je toen met die jongen zoende (het was immers uit). En dat liegen doe je terwijl je compleet nuchter bent, dus drank heeft hier niks mee van doen.
Oud 12-05-2004, 15:53
Verwijderd
je kan het het beste vertellen,want als hij er later achter komt zal hij het je niet meer vergeven denk ik, want dan heb je namelijk gelogen. wees eerlijk en zeg dat je stom bent geweest en boos en dat je zo verdrietig was en toen met die jongen bent gegaan, maar alleen aan hem dacht enz.
succes!!!
kussie
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 16:07
Verwijderd
Ik denk dat je vriend al weet wat je hebt gedaan. Hij vraagt het niet voor niets zo vaak hoor
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 16:51
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
toen met die jongen bent gegaan, maar alleen aan hem dacht enz.
Nee dat juist niet het geval, want zij wilde haar (ex)vriend vergeten.
Reageren

Regels voor berichten