Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Oeps, zal het even veranderen. Nee, vind ik ook niet zo mooi. Ik weet alleen niet hoe ik het moet veranderen... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zou iets zeggen als: Lachend met haar handen in de lucht rende ze door de regen van bloesem. Een witte wereld vol bloesem. Bloesem als sneeuw. Ofzo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
nee, het 'vertelt' dan erg weinig inderdaad, als het geen achterliggende gedachte heeft.
Dan is het slechts een beschrijving, alsof iemand op een bankje zit en naar dat meisje kijkt. punt. het verhaaltje is zo erg niet hoor, heus niet, maar het is wel, voor mij, echt zo van, ja, oke, een verhaal, prima... alsof ik meningloos ben, zo lijkt het. maar goed.... Charlotte
|
![]() |
Je kan het stukje toch ook zien als een beschrijving van een situatie, zodat de lezer een bepaald beeld op het netvlies krijgt, en daarmee klaar? Dat kreeg ik tenminste: ik zag het meisje met het jurkje voor me, kreeg een glimlach op mijn gezicht, en ging verder naar een volgend topic. In dat geval vind ik het persoonlijk best mooi geslaagd
![]() |
![]() |
|
als je het bekijkt op de manier van fladdergeval is het inderdaad super gelukt! ja!
maar ja, ik raak er altijd een beetje ehhh, teleurgesteld van, dan denk ik dat er iets heel goeds en geweldigs gaat komen, maar dan is het gewoon opeens afgelopen ofzo.... ach ja, ieder zo zijn eigen smaak, toch... Charlotte
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
(Sorry dat ik in dit topic over een ander verhaal ga praten, maar vond het wel leuk ter vergelijking ![]() |
![]() |
|
Ik vind je verhaaltje ook heel mooi hoor, vergeet dat niet en jouw doel is dan ook bereikt, dus dat is dan toch heel mooi?
Mijn verhaaltje blijkt inderdaad hetzelfde over te komen, alleen was het mijn bedoeling ook mensen aan het denken te zetten, maar goed, daarvoor is het te vaag geschreven ben ik bang. Ik wou zelf namelijk eigenlijk slechts het 'beeld' gebruiken om een opvatting van mij er te plaatsen, zeg maar. hmm, nou geen opvatting, maar, ja, weet even niet zo goed hoe ik het anders moet verwoorden. maar ja, dat is dus mislukt... Charlotte
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||