Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2004, 12:55
david_again
david_again is offline

Citaat:
Een piloot van de Mexicaanse luchtmacht heeft tijdens een routinevlucht 11 ufo's vastgelegd op film. De video - gemaakt op 5 maart - toont snel voortbewegende lichtbollen op een hoogte van zo'n 3500 meter (11.480 feet).

"Ik kan niet goed vertellen wat het was, maar ze waren compleet echt!", verklaarde Mario Adrian Vazquez, een van de luchtmachtmacht medewerkers aan boord van het toestel. De lichtobjecten omsingelden de straaljager gedurende de routinevlucht om mogelijke drugssmokkel op te sporen.
Piloot Magdaleno Castanon verklaarde tegenover persbureau AP dat nadat de achtervolging gestaakt werd de vliegende bollen verdwenen. Het vliegtuig van de Mexicaanse luchtmacht heeft, tijdens een missie om illegale drugstrafikanten te onderscheppen, in totaal elf ongeïdentificeerde vliegende objecten (UFO's) op video vastgelegd.
video en volledige artikel staat op www.nieuws-platform.nl

Maar goed.. ben benieuwd wat je hiervan vind. Dit is wat mij betreft de duidelijkste ufo video die ik ooit gezien heb. Het is zelfs ook al op het RTL4 nieuws geweest en op radio 1

David
www.Nieuws-Platform.nl
Advertentie
Oud 12-05-2004, 13:02
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Ze zijn ongeïndentificeerd, dus per definitie UFOs.
Verder is het de zoveelste video-opname van slechte kwaliteit waaruit absoluut niks te herleiden valt. Big deal.
Oud 12-05-2004, 13:04
Gatara
Gatara is offline
Ik had eerder op PW al een topic hierover geopend. Denk dat ie daar ook beter thuishoort
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=837623

Regels voor berichten