Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2004, 22:34
sunflower83
sunflower83 is offline
hebben jullie dr problemen mee al zou je vriend/in een beste vriend/in hebben voor de meiden dan haar vriend een beste vriendin, en voor de jongens hun vriedin een beste vriend
zou je het erg vinden als ze dat zouden hebben en daar close mee zijn, dus ook bijv smsjes sturen met hoi schat ( wel voor de gein dan) en als je met ze allen bent dat ze dan af en toe wat kleffen dollen voor de grap dan wel maar je begrijpt wat ik bedoel gewoon heel close af en toe bij elkaar op schoot enz..

jah ik vind iemand heeeeeeeel erg leuk maar die heeft dus zo'n vriendin enjah vraag me af als ie mij leuk zou vinden en we wat kregen of dat nog zo was..ik kane r niet altijd goe dmee omgaan lijkt me moeilijk, ben jaloers aangelegt , en heb weleens zo ex gehad die ging vreemd met haar, maarja is niet gezegt dat als je een beste vriend of vriendin hebt dat je er dan wat mee krijgt natuurlijk ...

maar toch...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-05-2004, 22:38
In_stilte
In_stilte is offline
Mijn vriend heeft een (goede) vriendin, tjah ik maak me geen zorgen, omdat ik weet dat ik (klinkt wat lullig maar toch) belangrijker ben. Verder heb ik ook (jongens) vrienden met wie ik stoei en dol, hij weet dat ik er nix mee bedoel en dat 't gewoon gezellig is. Kijk hij moet haar niet leuker vinden dan mij, dat zou ik heel erg vinden, maar ik vind dat je iemand niet kan claimen
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 22:43
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Nee, ik zou dat niet erg vinden, omdat ik zelf ook vaak close/knuffelig ben met goede vriendinnen die een vriendje hebben. Ik weet dus hoe het is.

Aan de andere kant weet ik ook uit ervaring dat de jongen vaak meer gaat willen. Maar ik vind het eerste toch zwaarder wegen. Ik zou m'n vriendin bovendien vertrouwen (in deze hypothetical case).
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 23:11
Verwijderd
Ik heb zelf ook niet zo'n geweldige ervaring met een beste vriendin... Dus tjsa, ik zou het niet cool vinden als mijn vriend een beste vriendin had. Gelukkig ben ik dat zelf in dit geval. Het ligt er voor mij heel erg aan hoe dat meiske zelf ook tegen mij doet. Accepteerd ze dat ik zijn vriendin ben, of gaat ze lopen zeuren dat mijn vriend te weinig tijd en aandacht voor haar heeft?

Zelf heb ik ook een goede vriend, ik kan ook makkelijk tegen hem zeggen dat ik van hem hou. Wel heb ik uitgelegd aan mijn vriend hoe onze vriendschap in elkaar zit, vertel ik hem wat ik naar hem stuur en vraag ik hem ook geregeld of hij er geen problemen mee heeft als ik iets met hem ga doen. Zou hij aangeven iets minder fijn te vinden, dan zou ik daar zeker rekening mee houden!
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 19:31
annetjuh
annetjuh is offline
nee
vind het niet erg ik heb zelf ook zoveel vrienden waarmee ik klef ouwehoer zoals jij het zo mooi zegt.
ik noem ze ook allemaal schatje of lekker ding. ze noemen mij oko zo
en als hij daar problemen mee heeft, heeft hij een probleem niet ik.
ik heb daar geen problemen mee behalve als hij alles verteld wat wij hebben gedaan.
wat mijn ex dus deed.
hij vertelde alles tot in elk detail en dat mens vroeg het bij mij na en legde mij iets uit als wij probleempjes hadden. Achteraf gezien zat zij gewoon te stoken, maja, hij vertelde alles.
Oud 19-05-2004, 20:15
Konijn
Konijn is offline
Nee, ik zou het absoluut niet erg vinden. Ik heb zelf ook meer vrienden dan vriendinnen, en ook een beste vriend, die ik zelfs vaker zie dan mn vriend, omdat mn beste vriend vlakbij woont en mn vriend ver weg.
Ik neem aan dat mn vriend het verschil tussen vriendschap en liefde wel weet...
Oud 19-05-2004, 20:44
Ragnar
Ragnar is offline
Opzich vind ik dat zeker niet erg, 1 van mijn allerbeste vrienden is ook een meid en met haar ga ik heel erg veel om. We zijn alleen niet types die heel close aan mekaar gaan hangen ofzo.
Ik heb er dus geen probleem mee opzich

enige waar ik een beetje naar nasmaakje aan heb overgehouden is dat mijn ex verliefd werd op haar beste vriend en dus ook mij voor hem gedumpt heeft
Oud 19-05-2004, 20:53
Circles
Circles is offline
Als ze heel close is met een vriend zou ik dat absoluut niet leuk vinden nee. Ik zou misschien wel zeggen dat ik het niet fijn vind. Of ik er een probleem van ga maken hangt volledig van de situatie af.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 21:00
bassgirl
bassgirl is offline
ligt er denk ik ook aan wie het is...

maar bij mn ex die was nog de beste vrienden met zn ex, ik kon ook goed met haar opschieten heel aardig meisje dus dan vind ik t niet erg, maar zn 2e ex had ik niet leuk gevonden had ie ook amper contact

maar ook gewone vriend(in) vind ik niet erg hoor tenzij ik te horen krijg dat ze constant tegen m aan staat te rijden mja dat terzije
Oud 19-05-2004, 21:19
AngelLena
AngelLena is offline
pfff... Ik heb ook vrienden en vriendinnen waar ik zeer close mee ben, hij heeft ook vriendinnen waar hij close mee is. Ik ga er vanuit dat je in een relatie elkaar moet kunnen vertrouwen en al helemaal niet achterdochtig hoeft te worden naar vrienden van je partner omdat zij een vriendschappelijke relatie met je partner hebben en als ze die willen behouden geen andere dingen gaan uitvoeren. Dus nee, ik kan er niet mee zitten...
Oud 19-05-2004, 23:09
wie?
wie? is offline
bij mij isda zo

kben nietzosnel jaloers... soms vind k t ff vervelend als zij aan m zit terwijl ik drbij ben nzoo maarja opzich
'
boeie
Ik en vrienden plukken ook altijd aan elkaar

en zolang ik maar degene ben dei hij zoent is t ok
Oud 19-05-2004, 23:54
Verwijderd
Mijn beste twee vrienden zijn jongens en dat gaat heel erg goed. Hun vriendinnen hebben daar ook geen probleem mee. Maar ik zit ook niet de hele tijd aan hun te plukken. Wel raar trouwens dat die vriendin en je vriend dat wel doen. Even dollen okee, maar je moet het niet overdrijven.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 09:07
Dzjes
Dzjes is offline
Ik zou het niet zo leuk vinden.. maar hangt ook van de situatie af.. (ken ik het meisje, of niet?, hoelang kennen zij elkaar al..etc.) en ik hoop dat ik de beste vriendin ben van mijn vriend..
Mijn vriend zou het zelf ook niet leuk vinden, dus wij begrijpen elkaar
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 09:13
Verwijderd
Mijn vriend heeft een beste vriendin, ik ken haar ook al een jaar of drie denk ik (we zijn pas 3 maanden samen). Ik zie in haar geen bedreiging, mijn vriend us lang genoeg single geweest om iets met haar te kunnen beginnen. Hij heeft tegen mij gezegd dat er zeker gevoelens waren, van haar voor hem en omgekeerd ook, maar ze willen hun vriendschap niet in gevaar brengen.
Ik ben blij dat ik het weet, maar zij is geen bedreiging voor mij.
Ik snap niet dat sommige mensen zo moeilijk over het hebben van een relatie, en een beste vriend/vriendin van het tegenovergestelde geslacht (of hetzelfde voor gaypeople). Mja, ik heb er dan ook geen nare ervaringen mee
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 09:17
All of Me
All of Me is offline
mn vorige vriendinnetje die wou eens na een jongen toe om daar goede vrienden mee te worden < die jongen leek haar wel heel aardig > vind je et vreemd hij was verliefd op haar en dat wisten wij bijde toen ook al.
en toen ging ze daar dus heen eerst was ik jaloers en toen ehm..
heeft zei dus gezegt dat ze zoveel van me hield en dat et gewoon een goede vriend waarscheinelijk ging worden. en verder nix ze moest er niet aan denken om iets met hem .....

tsjah ik zette me wel even over mn beetje jalozie heen
en toen ehm die volgende keer toen ze dr weer heen ging
ja......<wel een beetje zwak vind ik dan om vantevoren te zeggen dat dr nix ging gebeuren>

maar als een meisje een beste vriend zou hebben en et zou mijn vriendinnetje worden dan was dat geen probleem nu voor me geweest et is net een gewoon goed vriendinnetje
ik heb ook wel meisjes waar ik goed mee kan opschieten dat ga ik ook veranderen dan hoor

Laatst gewijzigd op 20-05-2004 om 09:20.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 09:18
Eend
Eend is offline
neuh niet echt, want hij heeft wel een redelijk goeie vriendin. Ik pest m er wel altijd mee hoor, maar om er nou niet tegen te kunnen...neh, hij heeft ook een leven
Dan zou ikz eker wel lol mogen trappen met de gasten die ik ken, maar hij niet met de vrouwtjes die hij kent?
Oud 20-05-2004, 09:52
Verwijderd
Op het moment zou de angst me naar de keel grijpen. Daarvoor heb ik toch wat mindere situaties meegemaakt met mn ex. Jammer genoeg..
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 10:20
Verwijderd
nee
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 11:28
CryptapiX
CryptapiX is offline
mijn vriendin heeft een beste vriend, en dat is notabene haar ex nog ook..
opzich kan ik er wel mee leven, ik weet dat ze vrij close zijn.. maar we wonen vrij ver uit elkaar dus ik zal haar maar moeten vertrouwen.. bovendien is een relatie zonder vertrouwen nergens
Oud 20-05-2004, 11:33
Coral
Coral is offline
Ik zou er geen problemen mee hebben, mede doordat ik een paar hele goede (mannelijke) vrienden heb met wie ik close omga. Ik zou wel graag weten wie dat (of die) meisje(s) is / zijn.. Maar verder geen problemen ermee. Al moet ik wel veeeel belangrijker zijn voor hem dan die anderen, maar das logisch. En verder, tsjah, een relatie zonder vertrouwen werkt natuurlijk ook voor geen meter.
Oud 20-05-2004, 13:18
cyntha
cyntha is offline
Nee, ik zou er geen problemen mee hebben. Ik heb zelf ook een vriend met wie ik heel close ben. En een relatie zonder vertrouwen is natuurlijk ook helemaal niks.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 13:35
ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Nee, opzich niet.
Tenzij ie expres dubbelzinnige grapjes zou maken enzo
Maarja, dan gaat vriendinlief ook maar de deur uit. heb geen zin in zulk gezeik
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 13:37
AngelLena
AngelLena is offline
even een toevoeging op mijn laatste post:

het moet natuurlijk niet zo zijn dat als we met z'n allen zijn dat zijn beste vriendin meer gepluk, geclose en aandacht krijgt dan ik. Dan gaat er iets fout en zeg ik er wel iets van.
Oud 20-05-2004, 13:46
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 20-05-2004 @ 10:52 :
Op het moment zou de angst me naar de keel grijpen. Daarvoor heb ik toch wat mindere situaties meegemaakt met mn ex. Jammer genoeg..
Natuurlijk kun je hele vervelende dingen meemaken, maar die instelling werkt alleen maar averechts. Als jou vriend een vriendin heeft die hij al kende, kun je niet verwachten dat hij die vriendschap zo maar opgeeft. Als hij vreemdgaat is dat erg klote, maar lang niet alle jongens doen dat, en dan was de relatie toch al niks waard toch?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 17:58
pinokio
pinokio is offline
neh kan ik nie tegen... maar k ben stiekem ook wel jaloers typje (iig bij zulke dingen wel ja)
Oud 22-05-2004, 22:13
luchtballon
luchtballon is offline
Ik zou er niet tegen kunnen, maar we hebben beide niet zulke close vriendschappe op dit moment. Alleen met zijn ex stoeit hij soms en dat vind ik alleen niet leuk omdat ik haar hypocriet vind. Verder maakt dat me niet zo uit. Maar mocht hij nieuwe vriendinnen krijgen waarmee hij opeens wél zo close om gaat zou dat me wel onzeker maken ja.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 15:58
Cruz
Cruz is offline
Maakt me niks uit, tenzij zij meer aandacht krijgt (en dat is een tijdje een beetje zo geweest)
Oud 25-05-2004, 19:49
Verwijderd
ik zou er denk ik wel tegen kunnen. ik vertrouw mijn vriend dus ik verwacht niet dat er echt iets zal gebeuren. als die vriendin van hem meer aandacht zou krijgen zou ik hem daar wel even op wijzen, maar ik heb zo'n geluk dat mijn vriendje ook nog mijn beste vriend is
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 11:38
Mori
Mori is offline
Ik heb 2 relaties gehad met daarin nogal slechte ervaringen met beste vriendinnen. Op zich sta ik wel open om de ander te leren kennen, maar als dat niet gebeurd (terwijl je er uitdrukkelijk om vraagt) en er andere vreemde dingen gebeuren en er nooit vertelt wordt wat er gedaan wordt als ze daarheen gaan (en na vaker erover praten er steeds meer dingen uit komen die je niet prettig vind) mjah, dat heeft nogal een slechte indruk op bij achtergelaten en ik zit dus niet echt te wachten op een vriend met beste vriendin.
Reageren

Regels voor berichten