Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2004, 19:36
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
hebben jullie wel eens meerdere keren met 1 en de zelfde gehad? ik heb nu voor de 3e keer met het zelfde meisje maar iedere keer voelt het weer andersheb het gevoel dat het minder heftig is jullie?

gegroet
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-05-2004, 19:38
Balance
Balance is offline
Dan vraag ik me altijd af: waarom?

Je gaat toch niet voor niks uit elkaar? Er is toch altijd een reden? Is er in de tussentijd zoveel veranderd dat die reden kan worden opgeheven?

Of zijn jullie zo'n stel dat het bij de eerste de beste ruzie al uit maakt en zodra de ruzie is uitgepraat weer wat met elkaar neemt?
Oud 16-05-2004, 20:00
Silvie
Silvie is offline
Ja heb een keer voor de 2e x iets gehad met een jongen waar ik eerst 15 maanden lang een relatie mee heb gehad...en na bijna 1 jaar zijn we weer bij elkaar gekomen...alleen heeft dat maar 2 dagen geduurt....want het voelde totaal anders...helemaal niet meer verliefd...en beetje een kilte tussen ons...we waren denk ik uit elkaar gegroeit ofzo...
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 20:02
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
hmm nou nee....

ik heb het 1 keer uitgemaakt en zij... de eerste keer ging het gewoon normaal enzo.. ik was op een gegeven momoent niet verliefd meer..

1 maand later:
zij kwam weer heel veel bij me enzenz.. en voor we het wisten hadden we.. toen weer een paar maand later was zij in de war enzo wegens overlijden.....

3 weken later:
was het weer aan maar nu heb ik het gevoel dat het allemaal heel ander sgaat niet meer zo goed als de tweede keer maar dat komt miss nog wel maar herkennen mensen dit of..?

gegroet
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 20:16
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
ik ben nu weer samen met een jongen waar ik anderhalf jaar geleden een paar weken samen mee was, dat ging toen niet omdat het moment gewoon verkeerd was en nu gaat het heel goed.

@ tikmaarwat: als je nu al vindt dat het niet goed gaat lijkt dat me absoluut geen goed teken..
Oud 16-05-2004, 20:24
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
hmm we zijn inmiddels weer 2 maanden samen
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 20:49
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik vind het eigenlijk nix als je na een tijdje weer met dezelfde iets krijgt. Je moet toch om een goede reden uit elkaar zijn gegaan. Zeker als het uit is gegaan omdat een van de twee de ander niet vertrouwt, dan is het wel een beetje dom om weer iets met elkaar te beginnen. Maar ja, vaak spelen de omstandigheden ook af als zoiets gebeurt: dronkenschap, lastige vrienden die je weer proberen te koppelen, een vonk die weer overslaat etc. ...tenminste ik denk dat dat soort dingen een grote rol hierin spelen.
Oud 16-05-2004, 22:44
Balance
Balance is offline
Citaat:
tikmaarwat schreef op 16-05-2004 @ 21:02 :
hmm nou nee....

ik heb het 1 keer uitgemaakt en zij... de eerste keer ging het gewoon normaal enzo.. ik was op een gegeven momoent niet verliefd meer..

1 maand later:
zij kwam weer heel veel bij me enzenz.. en voor we het wisten hadden we.. toen weer een paar maand later was zij in de war enzo wegens overlijden.....

3 weken later:
was het weer aan maar nu heb ik het gevoel dat het allemaal heel ander sgaat niet meer zo goed als de tweede keer maar dat komt miss nog wel maar herkennen mensen dit of..?

gegroet
Het probleem was dus: je was niet meer verliefd op d'r.

Later kwam ze vaker bij jou en had ze het moeilijk vanwege een overlijden en toen kreeg je weer met d'r.
Klinkt niet alsof het probleem verholpen is en volgens mij is het toch wel een voorwaarde voor weer met elkaar nemen, dat het probleem opgelost is..

En waarom ging het die andere keer uit?
Oud 17-05-2004, 09:03
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
we hadden er ff geen zin meer in... pitstop
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 09:06
ironflower
ironflower is offline
Ik heb 3 keer met dezelfde jongen gehad (waarmee ik nu nog heb)

Eind 2de klas (2000) kregen we voor de eerste keer, maar dat was vooral een soort brugklasverkering.
Na de grote vakantie is het ook uitgegaan. Zonder enige moeite.

Maar al snel begonnen we elkaar wel weer leuk te vinden, en we draaiden om elkaar heen voor een hele tijd. En in februari 2001 kregen we wat. Was totaal anders, veel seriueser etc etc. Heeft ook bijna 3 jaar geduurt.
Maar op het laatst irriteerden we ons al snel aan elkaar. En het was heel moeilijk, omdat we nog wel van die verliefdheidvlagen hadden en van elkaar hielden, maar het werkte niet meer.

Toen hebben we 5 maanden nooit echt elkaar los gelaten, hij heeft wel een soort van iets met een ander meisje gehad (nooit iets vast..maar btje aanklooien). Wij beleven super goed met elkaar omgaan, en het werd gewoon steeds weer leuker.

Tis nu weer 2 maanden aan, en het is 5 mnd uitgeweest, maar voor mijn gevoel niet. Het is nu weer echt zoals het was, geen irritaties etc etc. Gewoon super.
In die 5 maanden zijn we zelf toch net wat verandert, en mss anders tegen dingen aan gaan kijken, wat nu voordeel heeft in de relatie. Het is goed dat het uit is geweest (al had het iets korter gemogen....)

En je kan wel zeggen uit is uit, maar we hebben gewoon gemerkt in die 5 mnd dat we toch steeds bij elkaar willen zijn en momenten leuker zijn als de ander er ook is. En we hebben geprobeerd om gewoon vrienden te zijn, maar het werd altijd meer dan vrienden...
Oud 17-05-2004, 09:38
cyntha
cyntha is offline
Het is toch niet voor niets de eerste keer uit gegaan? Daar zal vast wel een reden voor geweest zijn. Ik snap dan niet dat je het dan weer opnieuw gaat proberen. Het wordt dan toch nooit meer hetzelfde dan dat het de eerste keer was.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 09:42
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
Citaat:
ironflower schreef op 17-05-2004 @ 10:06 :
En je kan wel zeggen uit is uit, maar we hebben gewoon gemerkt in die 5 mnd dat we toch steeds bij elkaar willen zijn en momenten leuker zijn als de ander er ook is. En we hebben geprobeerd om gewoon vrienden te zijn, maar het werd altijd meer dan vrienden...

Ja helemaal mee eens... want als het uit is voelen wij ons ook weer kloten! maar de tweede keer was voor mijn gevoel het hefigst maar het wordt nu ook wel weer wat hefiger maar de tweede keer jah toen was het gewoon echt en nu hangt het er een beetje tegen aan is nog wel super enzo.. maar anders
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 09:56
Balance
Balance is offline
Ik ken mensen die precies hetzelfde zeggen als jij.
Het gevoel is een tijdje weg en dan komt het ineens weer helemaal terug.
Die hebben inmiddels al 7 keer met elkaar gehad

Sorry hoor, dan geloof ik er dus echt niet meer in. Je vindt iemand dan wel heel leuk, maar niet leuk genoeg. Als je iemand echt leuk genoeg vond, dan zou het niet zo snel uitgaan.
Oud 17-05-2004, 09:59
Darko
Darko is offline
Citaat:
sensual schreef op 17-05-2004 @ 10:38 :
Het wordt dan toch nooit meer hetzelfde dan dat het de eerste keer was.
Nee, klopt.. het is in mijn geval zelfs beter geworden.. Wij zijn 8 maand bij elkaar geweest, toen ging het uit omdat ze gewoon niet meer verliefd op me was.. Na een 4 maand hebben we uiteindelijk toch weer gekregen.. Het gaat nu al bijna 2 maand geweldig. Haar, maar vooral mijn mentaliteit en kijk op de relatie is compleet verandert en dat heeft de relatie zelf veel goed gedaan.
Oud 17-05-2004, 10:49
ironflower
ironflower is offline
Wij bleven toen het uit was maar om elkaar heen draaien.
En uiteindelijk zeiden we gewoon tegen elkaar van, we proberen het nog een keer.
Als het niet werkt, dan werkt het niet, en dan weten we dat.
Dan kunnen we het gewoon echt afsluiten.
Ik zou dan zelf ook niet met het gevoel zitten of het eventueel nog iets zou kunnen worden, want dat heb je dan geprobeerd. En mij leek vrienden worden dan ook makkelijker, omdat je weet dat het gewoon niet meer werkt.

Maar gelukkig werkte het gewoon goed!

Het was wel zo dat we in het begin toch wel weer een beetje aan elkaar moeten wennen, en de relatie is idd wel btje anders. Maar zeker niet minder leuk!
Reageren

Regels voor berichten