![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik denk niet dat ik naar de huisarts ga, zo ernstig is het toch niet als het weer over gaat? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik ben gisteren, de dag dat ik er last van had, zowel buiten als binnen geweest, ongeveer gelijk verdeeld over de dag. Huidverzorgingsproducten verander ik heel vaak, het wasmiddel is altijd hetzelfde geweest, en voedingsmiddelen zijn ook meestal hetzelfde. Maar hoe kan het bijvoorbeeld aan een voedingsmiddel liggen, als ik het krijg als ik douche? Maar oke, ik zal wel eens langs de dokter gaan, dat is ook wel nodig want nu durf ik niet meer te douchen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ga gewoon even naar de dokter, het is niets ernstigs, maar je kan er behoorlijk last van hebben. De dokter zal het niet genezen, maar kan je wel een middel geven om de reactie te onderdrukken. Deze vorm van een allergische reactie, mijn dokter noemde het 'verheven netelroos' ![]() En ook al heb je er nooit eerder last van gehad, een overgevoeligheid voor iets kun je plotseling ontwikkelen. Het zou mooi zijn als je de oorzaak ontdekte, maar soms blijft het jaren vaag. Het zou heel goed een vorm van hooikoorts kunnen zijn, dat heb je in deze periode vaak, maar daar kom je pas achter als de zomer weer voorbij is. In ieder geval hoop ik voor je dat je er weer vanaf komt, want ik weet uit ervaring, het is geen pretje.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Heb een antihistamine gekregen (mizolen) en daarmee zijn de bulten, de jeuk en de rode vlekken binnen een uur weg.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Allergisch voor zilver? Afwezignummer2 | 10 | 18-03-2010 17:26 |