Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
On-topic: Ik zou het er zeker niet bij laten, want 25 euro is niet niks! Ik zou nog een brief schrijven, waarin je de reisvoorwaarden er bij haalt, nogmaals duidelijk uitlegt waarom je geen kaartje had, nogmaals vertelt dat je het geld hebt overgemaakt, omdat je bang bent voor een hogere boete, maar je het geld wel terug wilt. (doe voor de zekerheid kopieen van jouw eerste brief en hun antwoord erbij en verstuur de brief aangetekend). Als dat niet werkt, zou ik overgaan op andere maatregelen, maar ik weet niet welke tot je mogelijkheden behoren.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En ik heb ook wel eens een kaartje willen kopen bij een automaat dat kapot was. Ik gooide er 7 euro in, maar er kwam geen kaartje uit. De trein kwam er aan, dus ik moest me haasten. Heb toen de conducteur opgezocht en verteld dat ik geen kaartje had omdat de automaat stuk was. Bovendien had ik er 7 euro ingegooid, dus ik had nou ook geen geld meer om nog een treinkaartje in de trein te kopen. Hij heeft toen doorgebeld naar een of andere service dat de automaat kapot was en dat ik er 7 euro in had gegooid. Hij vroeg ook om m'n bankrekeningnummer en telefoonnummer. Ik mocht m'n rit gratis vervolgen van hem; moest alleen ervoor zorgen dat ik op de terugweg een kaartje kocht (kijken of ik bij iemand kon lenen), omdat er dan andere conducteurs kunnen zijn die het verhaal niet kennen. Gedaan wat ie zei en een week erna kreeg ik een telefoontje dat alles geregeld was en dat m'n 7 euro teruggestort werd op m'n rekening. En dat is uiteindelijk dus ook gebeurd. Ik vind het verhaal van TS dan ook schandalig. Jij kan d'r niks aan doen dat die automaat kapot is! En ik zou idd nog een reactie terugsturen na de brief die je pas van hen ontving dat het toch echt jouw verantwoordelijkheid was.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Is dit normaal? HBO gevraagd voor callcenter werk. Troy McClure | 2 | 26-04-2012 08:26 | |
Werk, Geld & Recht |
Vraag over bestellen met Maestro youremystar | 1 | 11-09-2009 06:11 | |
Werk, Geld & Recht |
online betalen --> Maestro handschoen | 8 | 27-05-2007 19:42 | |
Werk, Geld & Recht |
Vraagje over betaling Stefanie | 7 | 26-09-2005 20:17 | |
Liefde & Relatie |
dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie Lady_L | 55 | 29-10-2003 19:08 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Vraagje aan Belgen: gezondheidszorg Gatara | 0 | 27-05-2002 13:02 |