Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2004, 09:04
Ronella
Ronella is offline
nog even een vraagje van mij....wat vinden jullie van navel piercings? en heeft iemand er ervaring mee.... doet het pijn?

thanx
Oud 13-05-2004, 09:23
D-sire
D-sire is offline
Daar staat een speciaal piercingtopic voor op het subforum lifestyle... Maar goed, ik heb er een en hij is nogal uitgegroeid sinds ik hem heb laten zetten Verder niet pijnlijk ofzo om het te laten doen, althans bij mij niet
Oud 13-05-2004, 12:24
Somebody Special
Somebody Special is offline
Bij mij deed het absoluut geen pijn, ik (waarschijnlijk iedereen) kreeg een verdoving die je niet voelt, zal wel door het 'vet' in je buik komen ofzo.
Ook de dagen erna heb ik geen pijngehad.

Helaas is hij er uit gezworen (wat wel pijn deed).

Ik zou hem grag opnieuw laten zetten want het staat er mooi bij mensen met een redelijk platte buik, anders is het echt walgelijk!
Oud 13-05-2004, 13:00
leucomelas
leucomelas is offline
jup, heb een navelpiercing.... zelf gezet,m ja deed wel beetje pijn.. jammer dat iedereen um heeft, toenk hem zelf zette wast nog niet in de mjode...
Oud 13-05-2004, 13:05
leucomelas
leucomelas is offline
Citaat:
Somebody Special schreef op 13-05-2004 @ 13:24 :
Bij mij deed het absoluut geen pijn, ik (waarschijnlijk iedereen) kreeg een verdoving die je niet voelt, zal wel door het 'vet' in je buik komen ofzo.
oh mijn god! kreeg jij een verdoving? waar is dat voor nodig? verdovingsnaald is waarschijnlijk net zo erg als de piercnaald... en een verdoving voel je meestal niet toch?: of ligt dat aan mij?
Oud 13-05-2004, 13:59
Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
leucomelas schreef op 13-05-2004 @ 14:05 :
oh mijn god! kreeg jij een verdoving? waar is dat voor nodig? verdovingsnaald is waarschijnlijk net zo erg als de piercnaald... en een verdoving voel je meestal niet toch?: of ligt dat aan mij?
Geen idee waar dat voor nodig is, heb er dan ook niet zelf voor gekozen.

Maar een verdoving meestal niet voelen?
In je arm voel je hem (doet dan wel geen pijn maar je voelt hem wel), in je mond kan het giga pijn doen (rechtop je verhemelte in) en wat dacht je van een ruggenprik..?
Oud 13-05-2004, 14:13
Divina Flor
Divina Flor is offline
Citaat:
Dreamzy schreef op 13-05-2004 @ 10:23 :
[B]Daar staat een speciaal piercingtopic voor op het subforum lifestyle... [B]
Inderdaad.

Ik heb zelf geen (navel)piercing, de reden daarvan is dat ik het (bijna) altijd erg lelijk vind staan...
Oud 13-05-2004, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Divina Flor schreef op 13-05-2004 @ 15:13 :
Inderdaad.

Ik heb zelf geen (navel)piercing, de reden daarvan is dat ik het (bijna) altijd erg lelijk vind staan...
vind ik ook, een beetje ordinair.
Oud 13-05-2004, 15:50
Luna
Luna is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 13-05-2004 @ 15:39 :
vind ik ook, een beetje ordinair.
hehe, ik heb ook een navelpierc en het staat bij mij absoluut niet ordinair.(als ik dat mag zeggen) Het is maar net wat voor een ding je erin doet.
Ik heb hem bijna 3 jaar geleden laten zetten en het deed wel een klien beetje pijn(wat ik me kan herinneren)maar niet zo erg als mn neuspierc. Het valt allemaal heel erg mee en het piercen opzich is zo voorbij. De dagen erna heb ik wel veel pijn gehad en ik kon iets van 3 weken niet op mn buik liggen omdat het nog te gevoelig was. Het genezen duurt echt wel 2/3 maanden, voordat het echt helemaal goed is dus dan moet je wel steeds voorzichtig zijn.
Ik ben eigenlijk ongehoorzaam geweest en ging na 2 weken ofzo al zwemmen en de zon in, dat mag pas na 6 of 9 weken. Bij mij ging het gelukkig niet ontsteken maar dat kan wel gebeuren, heb ik wel gezien bij andere meisjes en dat ziet er echt niet fijn uit. Het beste kun je je dus gewoon 'aan de regels houden'.
Oud 13-05-2004, 16:06
pyres
pyres is offline
hallo hier hebben we een topic voor op lifestyle
kunnen we het niet centraal houden?
Oud 13-05-2004, 18:05
Repeltje
Repeltje is offline
Citaat:
ik (waarschijnlijk iedereen) kreeg een verdoving die je niet voelt
Bij zeer pijnlijke piercings, zoals door de tepels, kan de plek worden verdoofd d.m.v. lidocaine creme (45 minuten inwerktijd) of kan de plek worden bevroren (bijv. bij wenkbrauw, lip of oren). Meestal is verdoven niet de moeite, omdat deze in de eerste plaats niet heel diep doorwerkt en omdat de piercing zelf maar zo’n heel korte prik is.

Het zetten van een verdoving d.m.v. een injectie is niet alleen verboden, maar natuurlijk ook onzin - de piercing zelf doet waarschijnlijk minder pijn dan de injectienaald

BRON: http://www.byzantine.nl/goldschmidt/...procedure.html
Oud 13-05-2004, 19:24
Stitch
Stitch is offline
Citaat:
Repeltje schreef op 13-05-2004 @ 19:05 :
Bij zeer pijnlijke piercings, zoals door de tepels, kan de plek worden verdoofd d.m.v. lidocaine creme (45 minuten inwerktijd) of kan de plek worden bevroren (bijv. bij wenkbrauw, lip of oren). Meestal is verdoven niet de moeite, omdat deze in de eerste plaats niet heel diep doorwerkt en omdat de piercing zelf maar zo’n heel korte prik is.

Het zetten van een verdoving d.m.v. een injectie is niet alleen verboden, maar natuurlijk ook onzin - de piercing zelf doet waarschijnlijk minder pijn dan de injectienaald

BRON: http://www.byzantine.nl/goldschmidt/...procedure.html
het enigste wat ik eigenlijk ff wil zeggen is dat verdovingen nooit goed zijn! heeft met bepaalde stoffen in je lichaam te maken die ervoor moeten zorgen dat het wondje weer heelt en wanneer je een verdoving krijgt reageert je lichaam dus niet direct...check anders ff wat sites over piercings...daar wordt wel uitgelegd waarom verdovingen niet goed zijn want ik weet het niet meer precies hoe dat ook alweer zat...sommige shops gebruiken dus verdovingen maar ik weet wel dat dat NIET goed is! en ook bij pijnlijkere plekjes zijn verdovingen nog niet goed! ik heb een navelpiercing en deed geen pijn zonder verdoving...heb ook een tepelpiercing laten zetten (ook gewoon zonder verdoving) en dat deed ook geen pijn!
Oud 14-05-2004, 09:37
Verwijderd
Citaat:
vizz schreef op 13-05-2004 @ 16:50 :
hehe, ik heb ook een navelpierc en het staat bij mij absoluut niet ordinair.(als ik dat mag zeggen) Het is maar net wat voor een ding je erin doet.
ik vind het gewoon niet mooi staan. maar ieder zijn eigen smaak nietwaar
Oud 14-05-2004, 09:52
Luna
Luna is offline
ja, maar mooi is iets anders dan ordinair.
Oud 14-05-2004, 10:18
Verwijderd
Citaat:
vizz schreef op 14-05-2004 @ 10:52 :
ja, maar mooi is iets anders dan ordinair.
en daarbij vind ik het ook ordinair
Oud 14-05-2004, 10:34
Liss
Liss is offline
Citaat:
leucomelas schreef op 13-05-2004 @ 14:00 :
jup, heb een navelpiercing.... zelf gezet,m ja deed wel beetje pijn.. jammer dat iedereen um heeft, toenk hem zelf zette wast nog niet in de mjode...
Oud 14-05-2004, 16:39
Repeltje
Repeltje is offline
Ik denk dat wanneer je een navelpiercing neemt je niet in 1 klap ordinair bent. Ordinair zijn heeft volgens mij meer te maken met je houding. Als je houding ordinair is, is gauw alles wat met jou te maken heeft ook ordinair. Kortom: een navelpiercing vind ik niet ordinair. Het gaat veel meer om de persoon die hem draagt (en de manier waarop).
Topic gesloten

Regels voor berichten