Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-05-2004, 20:29
Puta
Puta is offline
nou merk ik dat die h toets het niet zo goed meer doet? bij een normaal toetsenbord is dat niet echt een probleem maar bij een laptop is dat kut aangezien dat volgens mij moeilijk te vervangen is. Weet iemand hier wat op? het is een dell inspirion 8600
Oud 07-05-2004, 23:37
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Ik heb een I8000, maar dat toetsenbord vind ik wel goed werken, ook na drie jaar van intensief gebruik. Waarschijnlijk heb jij een zelfde soort toetsenbord, met van die metalen gevalletjes onder de toetsen. Als daar niet iets van rommel zit zou je je kunnen beroepen op de garantie, of ergens van ebay een andere kapotte I8xxx scoren ofzo.
Oud 07-05-2004, 23:39
Puta
Puta is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 08-05-2004 @ 00:37 :
Ik heb een I8000, maar dat toetsenbord vind ik wel goed werken, ook na drie jaar van intensief gebruik. Waarschijnlijk heb jij een zelfde soort toetsenbord, met van die metalen gevalletjes onder de toetsen. Als daar niet iets van rommel zit zou je je kunnen beroepen op de garantie, of ergens van ebay een andere kapotte I8xxx scoren ofzo.
ja ik heb ook die metalen dingen er onder, maar zouj e die toetsen dus kunnen vervangen/loshalen zodat ik kan kijken of er meuk onder zit? Zo ja hoe? het ziet er namelijk erg fragiel uit.

[edit] na wat geblaas en gestofzuig doet alles het weer prima, maar graag zou ik mn vraag nog wel beantwoord willen hebben

Laatst gewijzigd op 07-05-2004 om 23:52.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 02:05
Enlightenment
Enlightenment is offline
Toetsenbord kun je meestal gewoon demonteren, los toetsenbord kan iig bestellen voor de types die ze daar ook verkopen, €12 dus winkelprijs van €30 ofzo.
Oud 08-05-2004, 10:34
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 08-05-2004 @ 03:05 :
Toetsenbord kun je meestal gewoon demonteren, los toetsenbord kan iig bestellen voor de types die ze daar ook verkopen, €12 dus winkelprijs van €30 ofzo.
ehh, wat zeg je nou precies?
Oud 08-05-2004, 10:37
Marcus
Marcus is offline
Dat je het toetsenbord kan demonteren of een extern toetsenbord kan kopen voor €30,-

toch Enlightenment?
Oud 08-05-2004, 10:57
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Dj Mark schreef op 08-05-2004 @ 11:37 :
Dat je het toetsenbord kan demonteren of een extern toetsenbord kan kopen voor €30,-

toch Enlightenment?
Waarom zou je het toetsenbord demonteren?
Een extern toetsenbord van 30 euro? Op eBay kost de IBM Clicky minder hoor.
Oud 08-05-2004, 16:31
Boozle
Boozle is offline
Maar is het nut van je laptop dan niet weg. Dan heb je een laptop en dan sleep je ook overal een toetsenbord mee naar toe. Het is toch mooier als je weer zon plaat koopt met letters. Als je een merk laptop hebt bijv van Dell, kan je die wel na bestellen.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 21:16
Enlightenment
Enlightenment is offline
Je toetsenbord demonteer je natuurlijk niet om vervolgens een externe te gebruiken. Nee, beste piemels, ik heb het natuurlijk over een intern toetsenbordje.

Of denk je soms dat dat toetsenbord aan je processor vastgesoldeerd zit? Kun je gewoon losschroeven en zit met een flatcabeltje vast aan moederbord.

Iig de laptops die ik heb gezien.
Oud 14-05-2004, 13:26
Verwijderd
Ja maar vind maar 'ns zo'n toetsenbord
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 13:33
Verwijderd
Je kunt de letter H ook onder je ctrl-v zetten

tijdelijke oplossing natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 15:27
phillip
phillip is offline
Das niet Handig dat de H niet meer werkt

maar ff serieus gewoon naar een computerzaak gaan die kunnen dat wel fixen keyboard kun je eruit klikken.. Probeer zelfs is anders misschien dat de knop blijft steken is zeer eenvoudig

succes

Phillip
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten