Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Streelt het je zelfvertrouwen? Wat is er 'leuk' aan, zolang je weet dat je er toch niks mee doet? kun je verklaren wat je dan trekt in het flirten? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik flirt vaak zelfs zonder dat ik het doorheb, niet opzettelijk dus. Ik moet soms van vrienden horen dat ik heb staan flirten met iemand, als ik met een jongen praat heb ik soms een bepaalde houding die nogal flirterig is. Dat doe ik niet bewust maar gaat vanzelf.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() laatst stond mijn vriendin zo'n gladde gozer helemaal in te pakken, nam allemaal drankjes aan en hij vroeg of hij haar naar huis mocht brengen. Gaf ze mij even een tongzoen en liepen we saampjes naar buiten |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja dat heb ik ook ja... ![]() Ik flirt niet achter de rug van mijn vriendje om, of nou ja soms wel als hij er niet bij is, maar ja dan kan ik het niet niet vertellen, omdat ik me dan toch wel een beetje schuldig voel... Overigens flirt ik niet al te veel hoor... alleen met 1 vriend wel een beetje tijdens het uitgaan... |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
hulp nodig in liefde, hopeloos :( xwebelieve | 6 | 09-06-2013 09:17 | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden jullie de grens als iemand vreemdgaat? YellowTomato | 90 | 18-01-2007 19:53 | |
Liefde & Relatie |
Bord voor m'n kop? Antoni | 64 | 16-01-2007 12:28 | |
Liefde & Relatie |
Vervolg van ik durf geen nieuwe relatie meer aan te gaan.. meisje833 | 13 | 26-10-2004 19:19 | |
Liefde & Relatie |
Is het liefde of was het een flirt voor hem? lieve | 11 | 24-11-2003 16:51 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Jongeren mogen tot 23 jaar niet werken en geen vaste relatie hebben Optima | 50 | 23-05-2002 07:49 |