![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
*is nog maagd* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik geloof niet in de ware en niet in de heiligheid van seks dus als ik seks met iemand wil en dat is wederzijds, dan zie ik het probleem niet. "nee sorry, ik wil eerst de zekerheid dat ik de rest van mn leven aan jou vastzit" ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben geen christen en ik heb zeker wel respect voor mensen die maagd willen blijven tot hun huwelijk. Ik weet alleen zeker dat ik dat zelf niet zou kunnen. Als het moment er naar is zegmaar, waarom zou je dan geen seks hebben en ontmaagd worden? Waarom zou je dan wachten tot het huwelijk. Want wat is een huwelijk nou eigenlijk, twee keer 'ja' zeggen, iets ondertekenen. Klaar. Moet je daarvoor het laten om seks te hebben? |
![]() |
||
Citaat:
Life goes on.... Sorry, ben wat aangeschoten.. Don't take that as an offense ^_^
||
Citaat:
![]() je snapt toch ook wel dat ik dat niet bedoel, ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
''Alsof er maar één iemand kan zijn met wie je je leven lang kan samen zijn" ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En het liefst heb ik ook nog wat vergelijkingsmateriaal ![]()
||
Citaat:
Is hij zwaar Christelijk en wil hij 0,0 omdat God gezegd heeft dat dat niet mag, dan zeg ik gedag.
||
![]() |
Citaat:
Maarja. Ik ben noueenmaal niet zo onschuldig meer. En mijn beeld van een relatie is er niet meer een zonder seks. Seks is deel van intimiteit, welke ik als best belangrijk beschouw in mijn relatie. En tot zover ben ik niet verplicht met iemand te trouwen die niet met mij naar bed wil voordat ze getrouwd is met mij. En als het klikt dan klikt dat op alle fronten, niet alleen 'platonisch'. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien heb je dan juist wel meer zelfrespect, omdat je jezelf je plezier niet onthoudt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
grtz linne |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Beginnen met seks dirre | 11 | 05-05-2012 23:42 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
VVD'er Wilders haalt uit naar de islam. JantjePietje | 220 | 17-02-2004 17:40 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 17:18 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Maagd blijven tot het huwelijk... TMLWKY | 63 | 26-10-2002 12:14 |