Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2004, 11:11
Chosen
Chosen is offline
Lo all.... Mijn vriendin is gisteravond teruggekomen van vakantie enzo. Ik ben gister nog met mn ouders en een paas kennissen uit eten geweest, en toen liep iedereen steeds te grappen over hoeveel vriendjes ze daar in zwitserland wel niet gehad heeft, en dat vond ik dus NIET leuk. Het maakte me eerst niet zo uit wat ze zeiden, maar ik begon er toch aan te denken..... toen ze terugkwam gisteren belde ze ff, en ze klonk aan de telefoon best kortaf etc. Nou is dat geen probleem, maar morgen hebben we 3 maanden en ze zei dat ze waarschijnlijk morgen geen zin had om iets te doen. Ik werd daar best paranoia van eigenlijk Ik zit hier echt steeds heen en weer te lopen en druk te doen en maar te wachten tot ze me terugbelt (net een berichtje achtergelaten op dr voicemail), en hopen dat ze dan wat vrolijker is..... Hebben jullie dit ook wel eens meegemaakt? Nog tips hoe ik mezelf een beetje kan kalmeren?

Wat een heerlijk doelloos topic weer.....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-08-2004, 11:23
proof of life
proof of life is offline
ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt jah... zou ik zelf ook hebben geloof ik...
lullig van die kennissen en/of je ouders dat ze van die flauwe opmerkingen gaan zitten maken
ik denk dat jullie het beste toch wat af kunnen spreken en gewoon gaan praten... vraag hoe dr vakantie was geweest enz.
Dan merk je waarschijnlijk snel genoeg of er wat aan de hand is. Misschien maak je je wel druk om niks... moet ze gewoon ff bijkomen van de vakantie ossow. Ze belde toch zelf? Dat is dan toch positief? Als er echt wat op die vakantie was gebeurd had ze misschien wel helemaal niet gebeld...

heel veel sterkte
Oud 02-08-2004, 11:44
Gothic
Gothic is offline
Het zou idd best kunnen dat ze in de vakantie heeft nagedacht of dat ze iemand is tegengekomen. Ik heb om diezelfde reden absoluut geen zin om '1jaar' te vieren...
Oud 02-08-2004, 11:47
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Als ze op vakantie haar handjes niet kon thuishouden 1) uitmaken 2) met vrienden gaan zuipen 3) een ander wijf regelen 4) heerlijk slapen!

Werkt echt!

Maar ik ken dat gevoel. Je gaat doemscenario's bedenken, omdat je denkt: pfff..ze vindt vast wel knappere en leukere jongens dan ik. Tenminste dat had ik vaak.

En als ze dan kortaf gaat doen, maak je gauw 1+1 = 2, doemscenario + kortaf + niet vrolijk + niet afspreken = Over...Wat je er aan kan doen? Hmm...niet veel. Iets leuks doen, helpt wel een beetje...Maar als je thuiskomt, heb je weer hetzelfde probleem.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 12:03
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
M. Arnoldi schreef op 02-08-2004 @ 12:47 :
Maar ik ken dat gevoel. Je gaat doemscenario's bedenken, omdat je denkt: pfff..ze vindt vast wel knappere en leukere jongens dan ik. Tenminste dat had ik vaak.

En als ze dan kortaf gaat doen, maak je gauw 1+1 = 2, doemscenario + kortaf + niet vrolijk + niet afspreken = Over...Wat je er aan kan doen? Hmm...niet veel. Iets leuks doen, helpt wel een beetje...Maar als je thuiskomt, heb je weer hetzelfde probleem.

you are so damn right
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 12:27
Charlottetje
Charlottetje is offline
ze kan ook gewoon uitgeput zijn van de vakantie, maar je toch even willen bellen dat ze heelhuids is aangekomen ofzo...
probeer het gewoon rustig af te wachten!
Oud 02-08-2004, 12:29
A Sole Reminder
A Sole Reminder is offline
na de vakantie zijn er wel mensen die dan een dipje hebben en het bestwel weer zat zijn als ze terug zijn en daardoor even geen behofte hebben om in de oude gewoontes terug te vallen. Mss is dat bij je vriendin ook zo
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 12:57
Chosen
Chosen is offline
Pfoe.... ik hoop et Ik heb dr net weer aan de telefoon gehad en ze klonk wel in ieder geval erg moe (who can blame her) maar de manier waarop ze ophing was ook weer zo

"Maar heb je dan misschien zin om vanavond wat te gaan doen ofzo?"
Nou ik weet niet.... we zien wel, ik bel je nog doei!!
"Wacht ev...."
*tuut tuut tuut tuut tuut tuut tuut tuut*

*zucht* Waarom doet iedereen nou altijd zo moeilijk Ik heb me nog nooit zo rot gevoeld Volgens mij overdrijf ik een beetje.... maar et is 2 weken geleden dat ik dr gezien heb, en dan zijn we allebei eindelijk weer terug en dan kan ik niet eens ff langskomen AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH!!!! Irritant.....
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 13:02
Verwijderd
Misschien haar eens vertellen dat je er zo mee zit en dat dat komt door die opmerkingen. Je bent gewoon onzeker en dat hoef je heus niet voor je te houden. Als zij dit weet kan zij er rekening mee houden en als er echt wat aan de hand is denk ik dat ze er ook sneller mee zal komen, gezien het feit dat ze dan merkt dat jij je (ook) rot voelt in deze situatie.
Succes!
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 13:14
Verwijderd
"Hoi, waarom was je zo kortaf laatst aan de telefoon?"
-antwoord-
"Oh, en is dat ook de reden dat je geen 3 maanden wilde vieren?"
-antwoord-
"Ahja. Weetje, ik vond het best vervelend dat iedereen zo zat te grappen over jouw vriendjes in Zwitserland"
-antwoord-
Tadaa. Of je dan weer blij bent weet ik niet, maar je hoeft in elk geval niet meer zo te piekeren.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 13:26
Verwijderd
Pff wel moeilijk. Balen dat ze zo tegen jou doet. Mss is het een ''vakantiedipje"soms vallen dingen dan best wel tegen thuis, omdat je het zo fijn had op vakantie (dus niet met vriendjes, maar gewoon alles, andere omgeving, lekker weer, lekker ontspannen etc). Mss trekt ze bij, is ze gewoon moe...

Wel kut voor je, en het is toch wel een beetje vreemd hoe ze doet . Ga gewoon ff lekker ontspannen ofzo, en hopelijk komt het goed...

Praat anders gewoon met haar, dan word je mss wijzer ..
Sterkte
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 15:37
Aurora
Aurora is offline
Ik snap niet zo dat iedereen het hier heeft over vakantiedipjes enzo. Als je verliefd bent lijkt het me dat je elkaar heel graag wil zien etc dus ik ben geneigd te denken dat er inderdaad iets op vakantie is gebeurd waardoor ze zo kortaf tegen je doet. Ik vind het niet normaal namelijk.

Maar zoals andere mensen al zeiden, gewoon om duidelijkheid vragen. Daar heb je alle recht op
Oud 02-08-2004, 17:12
dwight88
dwight88 is offline
ik wil niet lullig doen.... maar als je idd echt een hechte relatie hebt, lijkt het me wel dat het haar ook leuk lijkt om jou weer te zien. Dat ze de eerste avond dat ze terug is, heel moe is (lang vlucht o.i.d?) kan ik nog wel begrijpen, maar dan de dag erna....

is het geen idee, om het bellen even achterwege te laten en gewoon even langs te gaan?
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 18:15
Chosen
Chosen is offline
Hmpf.... Ze heeft het net uitgemaakt, nuff' said. Iig bedankt voor de replies in dit topic.... maar hij kan dicht, want iedere minuut die ik hier zit is een minuut minder in het cafe.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 18:17
pyres
pyres is offline
Citaat:
Chosen schreef op 02-08-2004 @ 19:15 :
Hmpf.... Ze heeft het net uitgemaakt, nuff' said. Iig bedankt voor de replies in dit topic.... maar hij kan dicht, want iedere minuut die ik hier zit is een minuut minder in het cafe.
gaf ze nog een reden?
Oud 02-08-2004, 21:28
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ai! Sterke kerl!
Oud 02-08-2004, 21:30
Shitonya
Shitonya is offline
tot 10 tellen en daarna dat mens aan haar haar meesleuren ergens heen
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 21:38
Tahvall
Tahvall is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 02-08-2004 @ 22:30 :
tot 10 tellen en daarna dat mens aan haar haar meesleuren ergens heen
een brug bijvoorbeeld en, met een stuk beton aan een touw om dr nek, haar eraf gooien.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 21:41
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Tahvall schreef op 02-08-2004 @ 22:38 :
een brug bijvoorbeeld en, met een stuk beton aan een touw om dr nek, haar eraf gooien.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 21:44
starryeyed
starryeyed is offline
Citaat:
Sarah schreef op 02-08-2004 @ 14:14 :
"Hoi, waarom was je zo kortaf laatst aan de telefoon?"
-antwoord-
"Oh, en is dat ook de reden dat je geen 3 maanden wilde vieren?"
-antwoord-
"Ahja. Weetje, ik vond het best vervelend dat iedereen zo zat te grappen over jouw vriendjes in Zwitserland"
-antwoord-
Tadaa. Of je dan weer blij bent weet ik niet, maar je hoeft in elk geval niet meer zo te piekeren.

Dr Love baby
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 22:34
Chosen
Chosen is offline
*ZuchT* Ze gaf als reden dat ze gewoon niet meer verliefd was. Ze vertelde nog wel dat ze op vakantie "dronken was gevoerd" en ze met een andere jongen had gezoend, maar ze vertelde ook dat ze al langer niet meer verliefd was maar ze me het niet durfde te vertellen. Volgens haar had dat zoenen met die knakker er niks mee te maken, maar volgens mij is dat bullshit.

Komt er dus op neer dat ze me al een hele tijd heeft voorgelogen en aan het lijntje heeft gehouden.... Ik weet ze geloof ik wel uit te zoeken steeds Bedankt voor alle support enzo....
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 22:37
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Chosen schreef op 02-08-2004 @ 23:34 :
*ZuchT* Ze gaf als reden dat ze gewoon niet meer verliefd was. Ze vertelde nog wel dat ze op vakantie "dronken was gevoerd" en ze met een andere jongen had gezoend, maar ze vertelde ook dat ze al langer niet meer verliefd was maar ze me het niet durfde te vertellen. Volgens haar had dat zoenen met die knakker er niks mee te maken, maar volgens mij is dat bullshit.

Komt er dus op neer dat ze me al een hele tijd heeft voorgelogen en aan het lijntje heeft gehouden.... Ik weet ze geloof ik wel uit te zoeken steeds Bedankt voor alle support enzo....
Agossie, kon je verwachten ook. Het is menselijk en vrouwelijk, dubbel zo erg
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 22:38
Aurora
Aurora is offline
Aww kut voor je

Het goede nieuws is dat je er ooit achter gaat komen dat er nog hele leuke andere meisjes rondlopen

Sterkte ermee!
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 02-08-2004 @ 23:37 :
Agossie, kon je verwachten ook. Het is menselijk en vrouwelijk, dubbel zo erg
Vrouwelijk?
dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
Chosen schreef op 02-08-2004 @ 23:34 :

balen man.....

kut voor je dat ze het niet direct durfde te zeggen, had je een hoop elllende bespraart. Als ik jou was zou ik haar nu even lekker laten zitten, en jij moet "gewoon" verder gaan met je leven nu. Vroeg of laat beseft ze wel hoe dom ze is geweest....

heel veel sterkte!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-08-2004, 22:41
Tahvall
Tahvall is offline
Citaat:
Aurora schreef op 02-08-2004 @ 23:38 :

Het goede nieuws is dat je er ooit achter gaat komen dat er nog hele leuke andere meisjes rondlopen
nee hoor, dat zegt zij nu alleen maar om je op te beuren
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 22:43
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Tahvall schreef op 02-08-2004 @ 23:41 :
nee hoor, dat zegt zij nu alleen maar om je op te beuren

Bastard
Oud 02-08-2004, 22:46
Tahvall
Tahvall is offline
Citaat:
Aurora schreef op 02-08-2004 @ 23:43 :

Bastard

door het geloven van sprookjes is nooit iemand veel beter geworden, ik heb gewoon het beste met de forummers voor
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 22:51
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Tahvall schreef op 02-08-2004 @ 23:46 :
door het geloven van sprookjes is nooit iemand veel beter geworden
Van pessimisme ook niet
Oud 02-08-2004, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Aurora schreef op 02-08-2004 @ 23:51 :
Van pessimisme ook niet
Jawel, de wapenindustrie.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 22:57
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 02-08-2004 @ 23:56 :
Jawel, de wapenindustrie.
Die arme jongen heeft een gebroken hart en dan begin jij over de wapenindustrie?

(wel grappig though )
Oud 03-08-2004, 00:05
Chosen
Chosen is offline
Ja pcies Die knakker heeft wel een punt met zn wapenindustrie.....

Maar ach.....
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 00:07
Verwijderd
Citaat:
Chosen schreef op 03-08-2004 @ 01:05 :
Ja pcies Die knakker heeft wel een punt met zn wapenindustrie.....

Maar ach.....
Moet jij niet in de kroeg zitten ladderzat worden?

Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 00:47
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Aurora schreef op 02-08-2004 @ 23:38 :
Vrouwelijk?
zijn ex is toch vrouwelijk...
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 08:18
Chosen
Chosen is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 03-08-2004 @ 01:07 :
Moet jij niet in de kroeg zitten ladderzat worden?

Dat doe ik vanavond wel.... heb een avondje film gekeken bij een van mn beste vrienden. Was wel een goeie afleiding, maar de kroeg staat vanavond op et programma.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 08:33
Verwijderd
Hmm.. sterkte..

Dat komt echt vaker voor, zoals mensen al zeiden. Ze is op vakantie, weg uit haar dagelijkse routine.. doet allemaal leuke dingen en denkt daardoor minder aan je.. mist je eigenlijk niet.. zoent nog wat met anderen.. en dan komt ze terug en ookal is ze maar een weekje weggeweest, of 2 weken.. ineens is het een wereld van verschil.. Het zegt natuurlijk veel over hoe diep haar gevoelens voor jou zaten. Zo'n vakantie is eigenlijk best een goede test.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 08:35
Chosen
Chosen is offline
Thx.... mjah ik vind het niet eens zo'n ramp dat ze 1 keer in een dronken bui met die knakker gezoend heeft. Ik vind het veel erger dat ze me al die tijd voor de vakantie gewoon heeft voorgelogen.... Ik wist wel dat er iets was, maar als ik ernaar vroeg zei ze dat er niks was.... bah.....
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 09:41
Eend
Eend is offline
Citaat:
Gothic schreef op 02-08-2004 @ 12:44 :
Het zou idd best kunnen dat ze in de vakantie heeft nagedacht of dat ze iemand is tegengekomen. Ik heb om diezelfde reden absoluut geen zin om '1jaar' te vieren...
Jij moet gewoon niet meer op vakantie gaan
Oud 03-08-2004, 11:05
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Eend schreef op 03-08-2004 @ 10:41 :
Jij moet gewoon niet meer op vakantie gaan
Ik moet of met mn vriend op vakantie gaan, of alleen met mn ouders oid, maar niet meer in een groepsreis
Oud 03-08-2004, 11:23
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 03-08-2004 @ 12:05 :
Ik moet of met mn vriend op vakantie gaan, of alleen met mn ouders oid, maar niet meer in een groepsreis
Ik denk niet dat dat dit soort dingen voorkomt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten