Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2004, 10:36
Eend
Eend is offline
Ik heb sinds gister een half ei op mijn arm zitten ten hoogte van mijn pols ongeveer en als je daar dan op drukt doet het gewoon zeer. Beetje als een blauwe plek zeg maar.

Maar ik weet niet hoe die daar komt. Ik heb 'm niet gestoten of zo, hij zat daar opeens.

Verder is mijn hand ook wat sneller moe Heel vaag, krijg heel snel een lamme hand opeens

Weet iemand wat dit is?
Oud 18-05-2004, 10:44
Verwijderd
Citaat:
Eend schreef op 18-05-2004 @ 11:36 :
Ik heb sinds gister een half ei op mijn arm zitten ten hoogte van mijn pols ongeveer en als je daar dan op drukt doet het gewoon zeer. Beetje als een blauwe plek zeg maar.

Maar ik weet niet hoe die daar komt. Ik heb 'm niet gestoten of zo, hij zat daar opeens.

Verder is mijn hand ook wat sneller moe Heel vaag, krijg heel snel een lamme hand opeens

Weet iemand wat dit is?
Iets bekneld ofzo? Dat het bloed er moeilijk doorstroomt... Mja, hou hem eens onder de kraan, masseer het, knijp een tijdje onder water in een spons. Als het niet weggaat, zou ik naar de dokter gaan.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 15:54
kimberley
kimberley is offline
Is het niet een of andere insectensteek? daar kan je huid ook heel erg van gaan opzetten.
Ik had dat namelijk bovenop mijn hand toen ik door een raar soort torretje was gebeten.

Als dat zo is, gewoon met een insectensteken-zalfje insmeren. (nestosyl wekt goed)
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 17:22
Eend
Eend is offline
Citaat:
kitabe schreef op 18-05-2004 @ 16:54 :
Is het niet een of andere insectensteek? daar kan je huid ook heel erg van gaan opzetten.
Ik had dat namelijk bovenop mijn hand toen ik door een raar soort torretje was gebeten.

Als dat zo is, gewoon met een insectensteken-zalfje insmeren. (nestosyl wekt goed)
Nee een insectenbeet is het niet, dat soort bulten ken ik wel.
Ik vermoed een ontsteking. Ik begon me nmlk van t weekend niet zo lekker te voelen, heel licht maar hoor, maar maandag was t weer weg, maar toen ontdekte ik wel die bult.
Nu ben ik net onwel geworden op mijn werk. Werd helemaal duizelig, heb al drie dagen niet echt honger en nu is de bult zich ook aan het vergroten.
Ik ga morgen gelijk de huisarts bellen, want ik kon niet eens meer fietsen.
Ik heb het vandaag al 2 keer goed gekoeld. Ik heb er nu ook weer 10 minuten ijs opgedaan en ik smeer het in met arnicacreme
Oud 18-05-2004, 18:31
ESCO
ESCO is offline
Tbn
Oud 18-05-2004, 18:50
Eend
Eend is offline
Citaat:
ESCO schreef op 18-05-2004 @ 19:31 :
Tbn
aha
Oud 18-05-2004, 23:32
Devil-Eye
Devil-Eye is offline
Peesschedeontsteking? Peesknoop? Overbelasting? Andere ontsteking?
Heb ook een tijdje bobbel op me pees gehad, huisarts (in opleiding) keek er echt maar 3 seconden naar (grrr) en zei, tjaaa...licht overbelast.
Ik heb toen zelf een brace gekocht (duur!) en rustig aan gedaan en na een paar weken ging het weg maar het heeft af en toe toch flink zeer gedaan hoor.

Succes ermee, en ik hoor wel wat het is he???? Groetjesss Linda

*ik mis je hier enorm*
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 07:31
cyntha
cyntha is offline
Is het geen ontsteking of overbelasting? Ik zou voor de zekerheid even langs de huisarts gaan, weet je meteen wat het is hopelijk.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 11:04
Eend
Eend is offline
Citaat:
Tijgertjuh666 schreef op 19-05-2004 @ 00:32 :
Peesschedeontsteking? Peesknoop? Overbelasting? Andere ontsteking?
Heb ook een tijdje bobbel op me pees gehad, huisarts (in opleiding) keek er echt maar 3 seconden naar (grrr) en zei, tjaaa...licht overbelast.
Ik heb toen zelf een brace gekocht (duur!) en rustig aan gedaan en na een paar weken ging het weg maar het heeft af en toe toch flink zeer gedaan hoor.

Succes ermee, en ik hoor wel wat het is he???? Groetjesss Linda

*ik mis je hier enorm*
nou, zo ernstig is het ook weer niet hoor
het is gewoon een vage bult, maar hij is kleiner geworden en ik voel me niet meer zo beroerd, en aangezien ik vannochtend vergeten ben de huisarts te bellen, wacht ik nog ff af
Oud 19-05-2004, 15:44
Joris
Joris is offline
of een blauwe plek?

naja, verder wat voorgaande posters zeiden. Kan zat zijn, komt wel goed.

als het over een week nog niet over is, ff langs de huisarts.
Oud 19-05-2004, 18:28
Eend
Eend is offline
Citaat:
Joris schreef op 19-05-2004 @ 16:44 :
of een blauwe plek?

naja, verder wat voorgaande posters zeiden. Kan zat zijn, komt wel goed.

als het over een week nog niet over is, ff langs de huisarts.
idd, vond het ook niet iets paniekzaaiend. Als het een ontsteking was geweest, had mijn arm heel warm moeten zijn.

Ik zit me te beseffen dat ik nogal gestoeid heb met mijn vriend (Ik had een blauwe plek op mijn arm) en hij pakte me constant heel pijnlijk bij mijn polsen beet, misschien is dat het wel gewoon en kwam dat misselijke en draaierige gevoel door de warmte
Oud 19-05-2004, 21:01
Fainne
Fainne is offline
of misschien een waterkist?
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten