Advertentie | |
|
![]() |
|
ik gebruik Mozilla met 'adblock', die kan bepaalde items vanaf een URl blokken waar bepaalde woorden in voorkomen, zodoende heb je van dat soort dingen geen last
Hoe dat moet met je hosts file?: Kijk vanaf welke URL (adres) dat filmpje vandaan komt (bijvoorbeeld: www.ikbeneenbanner.nl/banners/filmpje112.swf), dan ga je naar 'x:\WINDOWS\system32\drivers\etc' en open het bestand 'hosts' (let op, de map/bestand is verborgen). Daar in zet je een nieuwe regel '127.0.0.1 www.ikbeneenbanner.nl' tadaa
|
Ik gebruik een Firefox-extensie die ervoor zorgt dat Flash-filmpjes pas worden afgespeeld als je er een keer op klikt. Dat helpt erg goed.
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() PS weet iemand misschien een site die altijd een melding geeft dat de site niet werkt in Mozilla oid? Ik wil namelijk een andere extensie uitproberen, maar weet geen site waarop dat kan.
||
Citaat:
![]() je kan zelfs RegExp Syntax gebruiken, deze kun je ook gewoon toevoegen aan de lijst deze schijnt goed te werken: Code:
/[^\w\d](page)?adv?(ert(ising)?)?s?[\d-_]*(banner|frame|log)?(net(work)?)?(im(age|g)s?)?(farm|serv(er?|let)?)?\d*[^\w\d]/
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 |