Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2004, 13:07
Jezus_Christus
Jezus_Christus is offline
ludwig van heerst
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-05-2004, 13:08
wissie
wissie is offline
wie?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 13:39
sharkkkie
sharkkkie is offline
Hier gaat het dus over:

Zondag 2 mei - 21.00 uur
Documentaire over de spraakmakende familie Tokkie/Ruijmgaart. Na een ware veldslag met de buren, waarbij gebruik werd gemaakt van wapens en brandbommen, kwam de Amsterdamse familie Tokkie/Ruijmgaart vorig jaar augustus in het nieuws als zou zij de meest asociale familie van Nederland zijn. Als gevolg van deze totaal uit de hand gelopen burenruzie werden de Tokkies gedwongen te verhuizen. De familie wordt gevolgd vanaf het moment dat zij verhuizen tot aan enkele weken na de uitzetting.

Er komen te veel van dit soort laten-we-mensen-die-zogenaamd-interessant-zijn volgen
Oud 02-05-2004, 14:25
Verwijderd
Citaat:
sharkkkie schreef op 02-05-2004 @ 14:39 :
Er komen te veel van dit soort laten-we-mensen-die-zogenaamd-interessant-zijn volgen
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 14:47
sharkkkie
sharkkkie is offline
Citaat:
StayBeautiful schreef op 02-05-2004 @ 15:25 :
Draai die duim is even naar beneden om
Oud 02-05-2004, 14:52
Verwijderd
Aha, de Tàkkies.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 15:44
Uice
Uice is offline
Haha, wie heet er nou weer tokkie
Oud 02-05-2004, 17:32
battlestar
battlestar is offline
beetje jammer dat het op sbs6 komt en dat het geen ned.3 docu is
maar ik las idd een tijdje geleden een artikel over die familie in de nieuwe revu geloof ik,
lijkt me wel een interessante familie
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 17:33
Verwijderd
Ik kijk toch liever Peking Express
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 17:40
Verwijderd
Citaat:
*BattleStar* schreef op 02-05-2004 @ 18:32 :
beetje jammer dat het op sbs6 komt en dat het geen ned.3 docu is
maar ik las idd een tijdje geleden een artikel over die familie in de nieuwe revu geloof ik,
lijkt me wel een interessante familie
Klopt, stond in de Nieuwe Revu
Heb het ook gelezen, en het lijkt mij wel grappig om die mensen op tv te zien, ookal is het eigenlijk best ernstig...
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 17:49
RayMania
RayMania is offline
Te grappig, heb ze toen een half jaar geleden op TV gezien.
Echt leedvermaak 1e klas .
Oud 02-05-2004, 17:52
Verwijderd
Ik denk wel dat ik het ga kijken.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 18:11
Coral
Coral is offline
haha, wij gaan gezellie met het hele gezin kijken. En tjah, idd wel jammer dat t een sbs docu is. Meestal zijn de docu's op ned 1,2,3 veel objectiever, en niet alleen maar vermakelijk, omdat er centjes op de plank moeten komen. Maarjah, ik ga me dus met de hele familie verbazen over hoe het zo kan zijn dat mensen zich zo gedragen.
Oud 02-05-2004, 18:57
Surjirro
Surjirro is offline
21:00 sbs. Ik ga kijken
Oud 02-05-2004, 21:13
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Kan ik dit nomineren voor het programma van het jaar?

Geweldig!

Wordt nu lid van de Wimpie-fanclub
Oud 02-05-2004, 21:16
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Milk schreef op 02-05-2004 @ 15:52 :
Aha, de Tàkkies.
"Nee, de Tókkies." "Dat zeg ik toch."

Ik vond het niet leuk of boeiend. Zelfs niet grappig.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 21:20
herz
herz is offline
volgens mij is die vader nog de meest nuchtere van allemaal. Die grote broer heeft een speciale uitkering voor gehandicapten (geestelijk al dan wel lichamelijk), die wimpie zit op een speciale school. Die zusters hebben geen goeie opvoeding genoten. En die moeder die zit zo zwaar aan de downers dat ze pas na 20 seconden op een vraag kan antwoorden.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 21:30
tjaaah
tjaaah is offline
Komt het voor 1x of volgende week weer?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 21:30
Outlaw
Outlaw is offline
Ik heb de reclame gezien, maar ik heb het vandaag niet gekeken. Komer er nog meer afleveringen, of was het een enkele uitzending?

Ik vond de reclame wel geweldig trouwens, ik ga eventueel volgende keer zeker kijken.
Oud 02-05-2004, 23:09
Freshh~
Freshh~ is offline
dat heb ik opgenomen.. moet ik nog kijken
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 08:40
sharkkkie
sharkkkie is offline
Ha ha geweldig om te zien hoe dom die mensen zien. Best dom vermaak, maar vond het wel erg leuk.

Eindelijk een leuke serie waarbij mensen gevolgd worden.

Laatst gewijzigd op 03-05-2004 om 09:44.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 09:57
Auntie M
Auntie M is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 02-05-2004 @ 22:16 :

Ik vond het niet leuk of boeiend. Zelfs niet grappig.
Oud 03-05-2004, 11:06
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Wat is eigenlijk het punt van het filmen van deze mensen? Zo zijn er nog veeeel meer gezinnen in Amsterdam hoor.

Wisten jullie nou echt niet dat zulke gezinnen bestaan? :/

Laatst gewijzigd op 03-05-2004 om 11:10.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 11:09
Verwijderd
ik heb t zitten kijken. vol ongeloof, verbazing, maar ook heel veel ergernis. wat een familie zeg ongelovelijk. maar, ze zijn bijzonder, dat geef ik toe.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 11:13
Auntie M
Auntie M is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 03-05-2004 @ 12:06 :
Wat is eigenlijk het punt van het filmen van deze mensen? Zo zijn er nog veeeel meer gezinnen in Amsterdam hoor.

Wisten jullie nou echt niet dat zulke gezinnen bestaan? :/
Ik ben het zo met jou eens.
Oud 03-05-2004, 11:27
Uice
Uice is offline
Niks aan. Wekte alleen soms wat ergernis op.
Oud 03-05-2004, 12:42
Jezus_Christus
Jezus_Christus is offline
Ik heb hun telefoon nr via het telefoon boek gevonden.

Eerdags ff lastig vallen, hopelijk kom ik in hun show
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 14:08
Verwijderd
damn wat was dat een kansloze familie, zapte er toevallig langs. Bah wat een irritante mensen
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 16:25
battlestar
battlestar is offline
Citaat:
Juice schreef op 03-05-2004 @ 12:27 :
Niks aan. Wekte alleen soms wat ergernis op.
inderdaad, ik vond het erg tegenvallen.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2004, 10:32
Rollie
Rollie is offline
Ja ik vond het ook wel tegen vallen die zussen waren veels te vriendelijk om associaal te noemen en de rest van de familie was te lomp om associaal te zijn. Als het goed is komt die IKON binnekort een een 5 delige docu soap over hun
Oud 04-05-2004, 12:31
Heleeeeen
Heleeeeen is offline
dat stukje bij kopspijkers erover was helemaal da bomb
Oud 04-05-2004, 12:35
Uice
Uice is offline
Citaat:
Heleentju! schreef op 04-05-2004 @ 13:31 :
dat stukje bij kopspijkers erover was helemaal da bomb
Ik vond dat gepraat van Bea erdoorheen storend. Ik wou gewoon die mensen horen, leek mij een stuk grappiger. Bleek uiteindelijk niet zo te zijn.
Oud 04-05-2004, 21:00
Pr0xy
Pr0xy is offline
Vanavond de herhaling op SBS6
Oud 05-05-2004, 12:36
telluriet
telluriet is offline
Briljant.

"Ja eh, de familie moet na een uit de hand gelopen burenruzie noodgedwongen verhuizen."

Zie je op je TV-scherm een COMPLEET UITGEBRANDE bovenverdieping, haha. Echt geweldig.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 20:40
fib
fib is offline
Hoeveel afleveringen zijn er gemaakt van dit gezin? Wanneer komt het weer?
Oud 14-05-2004, 20:50
Belle
Belle is offline
Citaat:
fib schreef op 14-05-2004 @ 21:40 :
Hoeveel afleveringen zijn er gemaakt van dit gezin? Wanneer komt het weer?
Dit was een proefuitzending, en waarschijnlijk gaan ze door met filmen.
In Juli komen er 4 afleveringen van de Ikon, ook over hoe het nu met ze gaat.
Pieter storms zou eerst ook een programma maken, maar is weggestuurd omdat hij teveel vragen stelde die ze niet beviel.

Jullie kunnen wel zeggen dat SBS slecht is, maar geloof me, dit viel nog mee, wat de Ikon vorig jaar heeft uitgezonden was erger, en een beter beeld van de waarheid (helaas)
Mijn zusje is de vriendin van de oudste zoon, en tis vreselijk hoe het er in dat gezin aan toe gaat. Dat mijn zusje daar bij wil wonen snap ik niet, ze had het heel goed bij mn moeder, maar ja regels, en daar wilde ze zich niet aan houden,en kijk waar ze nu mee leeft, walgelijk..
Oud 17-05-2004, 13:39
Verwijderd
Ik vind het verschrikkelijk...
geef mij maar de Royle familiy
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 13:48
Auntie M
Auntie M is offline
Citaat:
Belle schreef op 14-05-2004 @ 21:50 :
Dit was een proefuitzending, en waarschijnlijk gaan ze door met filmen.
In Juli komen er 4 afleveringen van de Ikon, ook over hoe het nu met ze gaat.
Pieter storms zou eerst ook een programma maken, maar is weggestuurd omdat hij teveel vragen stelde die ze niet beviel.

Jullie kunnen wel zeggen dat SBS slecht is, maar geloof me, dit viel nog mee, wat de Ikon vorig jaar heeft uitgezonden was erger, en een beter beeld van de waarheid (helaas)
Mijn zusje is de vriendin van de oudste zoon, en tis vreselijk hoe het er in dat gezin aan toe gaat. Dat mijn zusje daar bij wil wonen snap ik niet, ze had het heel goed bij mn moeder, maar ja regels, en daar wilde ze zich niet aan houden,en kijk waar ze nu mee leeft, walgelijk..
Ow wat erg, weet je wat mijn eerste gedachte was toen ik je zusje zag? Zij zal ook wel uit zo'n gezin komen want ze voelt zich er behoorlijk thuis. Maar als ik jou zo zie (fotoboek), dan is dat dus helemaal niet zo. Wat een vooroordelen van mij
Aan de andere kant ben ik niet de enige die dat heeft. Ik zag toevallig bij een ander programma (volgens mij was het ook bij SBS6) een stukje over een andere familie Tokkie, eigenlijk een gewoon gezin, maar door de uitzending over de aso-Tokkies hebben zij dus nu moeite met bijvoorbeeld hun kinderen op bijv. naschoolse opvang te plaatsen. Ze krijgen dus in ieder geval eerst de wantrouwende vraag of dat zij familie zijn van...
Oud 17-05-2004, 13:48
Auntie M
Auntie M is offline
Citaat:
maria schreef op 17-05-2004 @ 14:39 :
Ik vind het verschrikkelijk...
geef mij maar de Royle familiy
Dat is fictie.
Oud 17-05-2004, 19:16
Belle
Belle is offline
Citaat:
Auntie M schreef op 17-05-2004 @ 14:48 :
Ow wat erg, weet je wat mijn eerste gedachte was toen ik je zusje zag? Zij zal ook wel uit zo'n gezin komen want ze voelt zich er behoorlijk thuis. Maar als ik jou zo zie (fotoboek), dan is dat dus helemaal niet zo. Wat een vooroordelen van mij
Aan de andere kant ben ik niet de enige die dat heeft. Ik zag toevallig bij een ander programma (volgens mij was het ook bij SBS6) een stukje over een andere familie Tokkie, eigenlijk een gewoon gezin, maar door de uitzending over de aso-Tokkies hebben zij dus nu moeite met bijvoorbeeld hun kinderen op bijv. naschoolse opvang te plaatsen. Ze krijgen dus in ieder geval eerst de wantrouwende vraag of dat zij familie zijn van...
Hoi,
Ja zo denken de meeste mensen, en als ik niet beter wist zou ik dat ook zeggen. Mijn ouders zijn gescheidt en, mijn moeder is een geweldige vrouw die samen met haar nieuwe man en mijn zusje woonde. Na aardig wat problemen is mijn zusje naar mijn vader (alcoholist, losgeslagen en ga maar door) en zo daar terecht gekomen. Zij schijnt er gelukkig te zijn ik kan het me niet voorstellen. Zo WIL je toch niet leven??
Ook komt ze waarschijnlijk nooit meer van ze af, ze zijn heel claimerig, en hoewel mijn moeder mijn zusje in een internaat wilde plaatsen doet de politie niets, doodgewoon omdat ze bang zijn voor de familie tokkie. Tis walgelijk dat zoiets gebeurd
Oud 17-05-2004, 19:50
Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Citaat:
Belle schreef op 17-05-2004 @ 20:16 :
Hoi,
Ja zo denken de meeste mensen, en als ik niet beter wist zou ik dat ook zeggen. Mijn ouders zijn gescheidt en, mijn moeder is een geweldige vrouw die samen met haar nieuwe man en mijn zusje woonde. Na aardig wat problemen is mijn zusje naar mijn vader (alcoholist, losgeslagen en ga maar door) en zo daar terecht gekomen. Zij schijnt er gelukkig te zijn ik kan het me niet voorstellen. Zo WIL je toch niet leven??
Ook komt ze waarschijnlijk nooit meer van ze af, ze zijn heel claimerig, en hoewel mijn moeder mijn zusje in een internaat wilde plaatsen doet de politie niets, doodgewoon omdat ze bang zijn voor de familie tokkie. Tis walgelijk dat zoiets gebeurd
Mag ik je interviewen?
Oud 17-05-2004, 19:57
Belle
Belle is offline
Citaat:
Zlatani10 schreef op 17-05-2004 @ 20:50 :
Mag ik je interviewen?
neeeee 1 gezinslid in de publiciteit is meer als genoeg, denk je ook niet?
Reageren

Regels voor berichten