Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Heb het ook gelezen, en het lijkt mij wel grappig om die mensen op tv te zien, ookal is het eigenlijk best ernstig... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vond het niet leuk of boeiend. Zelfs niet grappig. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Vanavond de herhaling op SBS6
||
Citaat:
In Juli komen er 4 afleveringen van de Ikon, ook over hoe het nu met ze gaat. Pieter storms zou eerst ook een programma maken, maar is weggestuurd omdat hij teveel vragen stelde die ze niet beviel. Jullie kunnen wel zeggen dat SBS slecht is, maar geloof me, dit viel nog mee, wat de Ikon vorig jaar heeft uitgezonden was erger, en een beter beeld van de waarheid (helaas) Mijn zusje is de vriendin van de oudste zoon, en tis vreselijk hoe het er in dat gezin aan toe gaat. Dat mijn zusje daar bij wil wonen snap ik niet, ze had het heel goed bij mn moeder, maar ja regels, en daar wilde ze zich niet aan houden,en kijk waar ze nu mee leeft, walgelijk..
||
Citaat:
![]() Aan de andere kant ben ik niet de enige die dat heeft. Ik zag toevallig bij een ander programma (volgens mij was het ook bij SBS6) een stukje over een andere familie Tokkie, eigenlijk een gewoon gezin, maar door de uitzending over de aso-Tokkies hebben zij dus nu moeite met bijvoorbeeld hun kinderen op bijv. naschoolse opvang te plaatsen. Ze krijgen dus in ieder geval eerst de wantrouwende vraag of dat zij familie zijn van...
||
Citaat:
||
Citaat:
Ja zo denken de meeste mensen, en als ik niet beter wist zou ik dat ook zeggen. Mijn ouders zijn gescheidt en, mijn moeder is een geweldige vrouw die samen met haar nieuwe man en mijn zusje woonde. Na aardig wat problemen is mijn zusje naar mijn vader (alcoholist, losgeslagen en ga maar door) en zo daar terecht gekomen. Zij schijnt er gelukkig te zijn ik kan het me niet voorstellen. Zo WIL je toch niet leven?? Ook komt ze waarschijnlijk nooit meer van ze af, ze zijn heel claimerig, en hoewel mijn moeder mijn zusje in een internaat wilde plaatsen doet de politie niets, doodgewoon omdat ze bang zijn voor de familie tokkie. Tis walgelijk dat zoiets gebeurd
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|