![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wilde gisteren mijn mail bekijken. Het inloggen op mijn hotmail-account ging goed, maar toen kwam er linksonder zo'n geel driehoekje met een uitroepteken erin. Als ik daar op klik, komt er dit te staan:
Regel: 1 Teken: 1 Fout: Object wordt verwacht Code: 0 URL: http://by15fd.bay15.hotmail.msn.com/...ab9f9f1374a906 Ik weet niet echt wat ik hiermee moet. Ik kan nu mijn berichten niet meer openen. Ook kan ik geen nieuwe berichten schrijven of verwijderen. Als ik er op klik, gebeurt er gewoon niks. Vandaag is het nog precies hetzelfde. Ik vraag me nu alleen af of dit een fout bij hotmail is en dat het vanzelf over gaat, of dat het aan mijn computer o.i.d. ligt. Heeft iemand een oplossing zodat ik misschien toch mijn berichten kan lezen en\of schrijven? En weet iemand ook bij wie de fout ontstaan is? Alvast bedankt. |
Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
|
Volgends mij ligt het toch aan een slecht geconfigureerde browser.
Maar goed, probeer het eens met een andere browser, zoals Mozilla Firefox (deze kan je zonder problemen instaleren en verwijderen) . Als je dan nog steeds hetzelfde probleem krijgt, dan ligt het aan hotmail, zoniet dan ligt het aan je i.e.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar toch bedankt iedereen! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|