Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-06-2004, 11:33
Verwijderd
Ik wilde gisteren mijn mail bekijken. Het inloggen op mijn hotmail-account ging goed, maar toen kwam er linksonder zo'n geel driehoekje met een uitroepteken erin. Als ik daar op klik, komt er dit te staan:

Regel: 1
Teken: 1
Fout: Object wordt verwacht
Code: 0
URL: http://by15fd.bay15.hotmail.msn.com/...ab9f9f1374a906

Ik weet niet echt wat ik hiermee moet.

Ik kan nu mijn berichten niet meer openen. Ook kan ik geen nieuwe berichten schrijven of verwijderen. Als ik er op klik, gebeurt er gewoon niks. Vandaag is het nog precies hetzelfde. Ik vraag me nu alleen af of dit een fout bij hotmail is en dat het vanzelf over gaat, of dat het aan mijn computer o.i.d. ligt.

Heeft iemand een oplossing zodat ik misschien toch mijn berichten kan lezen en\of schrijven? En weet iemand ook bij wie de fout ontstaan is?

Alvast bedankt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-06-2004, 11:45
Marcus
Marcus is offline
<---
Oud 02-06-2004, 11:48
Manuzhai
Manuzhai is offline
Dj Mark: wat heeft Hotmail met Instant Messaging te maken?

De fout is een JavaScript-error. Waarom die plotseling is verschenen weet ik niet, maar waarschijnlijk wordt het binnenkort wel weer gefixed. Overigens vraag ik me af welke versie van IE je gebruikt?
Oud 02-06-2004, 11:59
Marcus
Marcus is offline
Citaat:
Manuzhai schreef op 02-06-2004 @ 12:48 :
Dj Mark: wat heeft Hotmail met Instant Messaging te maken?
Achteraf niks, maar dacht dat hotmail daar ook thuishoorde

Citaat:
De fout is een JavaScript-error. Waarom die plotseling is verschenen weet ik niet, maar waarschijnlijk wordt het binnenkort wel weer gefixed. Overigens vraag ik me af welke versie van IE je gebruikt?
is volgens mij idd een verouderde IE, komt mij bekend voor als ik na een herinstallatie windows wil updaten.
Oud 02-06-2004, 12:04
Verwijderd
Ik gebruik IE 6.0 Maar ik ben al blij dat je zegt dat het vanzelf over gaat. Dan hoef ik me daar niet meer druk over te maken. Ik hoop alleen dat het wel een beetje snel over is.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 12:15
freyk
freyk is offline
Volgends mij ligt het toch aan een slecht geconfigureerde browser.

Maar goed, probeer het eens met een andere browser, zoals Mozilla Firefox (deze kan je zonder problemen instaleren en verwijderen) .
Als je dan nog steeds hetzelfde probleem krijgt, dan ligt het aan hotmail, zoniet dan ligt het aan je i.e.
Oud 02-06-2004, 15:32
Verwijderd
Citaat:
freyk schreef op 02-06-2004 @ 13:15 :
Volgends mij ligt het toch aan een slecht geconfigureerde browser.

Maar goed, probeer het eens met een andere browser, zoals Mozilla Firefox (deze kan je zonder problemen instaleren en verwijderen) .
Als je dan nog steeds hetzelfde probleem krijgt, dan ligt het aan hotmail, zoniet dan ligt het aan je i.e.
Jups, dat is het probleem. Ik heb de andere browser geïnstaleerd en nu kan ik weer de berichten openen. Maar toch vind ik het vreemd dat de 'oude' browser ineens niet helemaal goed meer werkt. Is er misschien nog een manier om voor elkaar te krijgen dat dat weer normaal werkt. Ik vond die oude browser beter werken dan Mozilla (ook al heb ik er nu maar een half uur mee gewerkt, misschien is het gewoon even wennen).

Maar toch bedankt iedereen!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten